//

Laptop verkl**t, voorlopig gered door iPhone

Laptop verkl**t, voorlopig gered door iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht even een goeie daad te verrichten, nl. mijn laptop-fan schoonmaken. Opengeschroefd, delen los gehaald, en... vervolgens een aantal aansluitingen los. K*t, blijf er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-07, 18:54
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Unhappy Laptop verkl**t, voorlopig gered door iPhone

Ik dacht even een goeie daad te verrichten, nl. mijn laptop-fan schoonmaken. Opengeschroefd, delen los gehaald, en... vervolgens een aantal aansluitingen los. K*t, blijf er dan ook vanaf. Zweette peentjes.
De meeste weer vastgekregen gelukkig, maar van eentje is de aansluiting op het mobo (soort stekkertje) kapot waardoor de aansluitstrip voor de schermverlichting van de laptop het nu niet meer doet (?). Ik zie heel donker mijn desktop op het scherm, maar is niet mee te werken. Nogmaals k*t. Laptop start gewoon op, maar ja, zonder scherm heb je der weinig aan, nietwaar?

Edoch, ik had een tijdje terug VNSea op mijn iPhone gezet, en op mijn laptop RealVNSea. Geprobeerd om via mijn iPhone mijn scherm in beeld te krijgen, en ja, zowaar gelukt. Een extern scherm aan mijn laptop geknoopt en vervolgens via het scherm van mijn iPhone ATI Catalyst gestart en dat externe scherm op gang gebracht. Voorlopig gered dus....

Zit alleen nu met een probleempje hoe ik het 'stekkertje' ga repareren. Niet weer door het openschroeven van de laptop, wil liever via het loshalen van het keyboard aan de gang. Zal eens even zoeken of ik hierover iets kan vinden, gaat niet zo makkelijk los als bij mijn oude Compaq. Zal wel in het nieuwe jaar worden dat ik mijn notebook (Toshiba Satellite A100 683) weer echt aan de praat heb.

Maar goed, blijkt maar weer eens dat de extra apps, behalve leuk, ook nog eens heel erg nuttig kunnen zijn!
Wilde dit even met jullie delen, immers, gedeelde smart.....

Goeie jaarwisseling!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-07, 19:59
hjoels hjoels is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 49
Standaard

Ik "smart" met je mee... -
Ook fijne jaarwisseling.

Harold++
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes nouska1976 iTunes 1 22-12-10 10:58
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 19:35
Amerikaanse soldaat gered door Apple iPod Gokkiee Chat en geruchten 27 02-09-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.