iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Windowsgebruiker Explorer of Safari (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/44362-windowsgebruiker-explorer-safari.html)

Mootjuh 23-09-09 11:50

Windowsgebruiker Explorer of Safari
 
Net Itunes 9 gedownload.. automatisch zet hij (mss bij eerdere versies ook hoor maar toen niet gemerkt) Safari als browser erin.

Wat vinden jullie makkelijker om mee te werken Explorer of Safari (ben net Safari aan het ondekken, maar vind het wel makkelijker dan Explorer, vooral het overzicht van meeste bezochte sites, kom zo makkelijk en snel op het forum :p)

Of hebben jullie meer een voorkeur voor andere types (firefox oid?)

DKKKK 23-09-09 14:40

Firefox. (lala 10 tekens)

icepeek 23-09-09 15:01

Google Chrome rocks :-)

Mootjuh 23-09-09 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door icepeek (Bericht 355629)
Google Chrome rocks :-)

Ooit geprobeerd.maar vond dat helemaal niets.. ;-) Firefox idem.. ben benieuwd of eruberhaupt windows gebruikers zijn die op dit moment Safari gebruiken..

WDS001 23-09-09 15:24

Firefox en Google Chrome vind ik ook maar niets. Ik heb Windows en gebruik nu al een tijdje Safari en daar ben ik echt tevreden van! Gaat naar mijn mening sneller dan Internet Explorer dus :D

elbarre 23-09-09 15:45

google Chrome vind ik echt super

gebruik voor sommige zaken wel nog explorer

voor andere zaken gebruik ik dan weer firefox

iedere browser heeft zijn voordeel en nadeel

kuotje 23-09-09 16:55

compatibiliteit is explorer het beste


maar gebruik zelf firefox :p

Shorty007 23-09-09 17:06

Op Windows pc gebruik ik gewoon IE8, vind deze wel snel eigenlijk. Mja heb safari 4 nooit op me Windows pc uitgeprobeerd :) Zit eigenlijk ook bijna nooit meer achter me pc dusja...
Op mijn Macbook Pro gebruik ik Safari. Heel soms Firefox. Ik vind internetten op een mac (of het ligt dus aan safari en firefox) echt langzamer gaan dan op me pc.. :s
Mja ben bang dat misschien de draadloze kaart in de Macbooks niet goed om kunnen gaan met de DSL rmodem van Tele2 ofso :s Alhoewel ik ook problemen had bij me ouders, en ook bedraad gaat het soms erg sloom naar mijn idee.

Weet iemand of dit opgelost wordt met een router van Apple?? Tja hoe noemen ze doe ook alweer?:P kom er ff nie op :D

Bomans 23-09-09 17:09

Off-topic
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 355687)
Op Windows pc gebruik ik gewoon IE8, vind deze wel snel eigenlijk. Mja heb safari 4 nooit op me Windows pc uitgeprobeerd :) Zit eigenlijk ook bijna nooit meer achter me pc dusja...
Op mijn Macbook Pro gebruik ik Safari. Heel soms Firefox. Ik vind internetten op een mac (of het ligt dus aan safari en firefox) echt langzamer gaan dan op me pc.. :s
Mja ben bang dat misschien de draadloze kaart in de Macbooks niet goed om kunnen gaan met de DSL rmodem van Tele2 ofso :s Alhoewel ik ook problemen had bij me ouders, en ook bedraad gaat het soms erg sloom naar mijn idee.

Weet iemand of dit opgelost wordt met een router van Apple?? Tja hoe noemen ze doe ook alweer?:P kom er ff nie op :D

Airport ..


Shorty007 23-09-09 17:18

Ja Airport, dat bedoelde ik :D
De netwerkkaarten in de Macbooks kunnen al N aan.
Maar ik heb wel begrepen dat als jouw router G of N is, en er zit een apparaat in het netwerk dat alleen G aankan, je pc of je playstation ofzo...Dan pakt ook jouw Macboog G ipv N. En dat kan nog wel eens voor de nodige vertraging zorgen...
Iemand ervaringen hiermee?
Mja misschien moet ik hiervoor een apart Topic openen :) weenie....

nielspod 23-09-09 17:27

Google Chrome vind ik zeker weten de beste, het werkt allemaal heel snel :)

Scooter 23-09-09 18:41

Ik ben een diehard Firefox gebruiker:D

JWVD 24-09-09 17:50

IE zuigt echt, en vooral voor websitemakers, die hun website helemaal geschikt moeten maken voor de zogenaamde standaarden va IE, en de echte webstandaarden die gehandhaafd worden door Firefox, Chrome, Opera en Safari. Op Windows vind ik persoonlijk Firefox het fijnst, puur omdat Safari er niet zo goed uitziet :P
Op m'n Mac gebruik ik wel Safari :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.