//

iPhone kan privégegevens partner bovenspitten

iPhone kan privégegevens partner bovenspitten discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone kan privégegevens partner bovenspitten Een nieuw technisch snufje voor de iPhone stelt de gebruikers in staat om alles te weten te komen over hun ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-09-09, 18:53
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard iPhone kan privégegevens partner bovenspitten

iPhone kan privégegevens partner bovenspitten


Een nieuw technisch snufje voor de iPhone stelt de gebruikers in staat om alles te weten te komen over hun huidige of toekomstige liefdespartner.

Drugs, seks en geweld
De applicatie 'DateCheck' werd bedacht door het Amerikaanse Intelius. De gebruikers kunnen met een naam of een telefoonnummer op zoek gaan in de databank van het bedrijf en zo controleren of hun geliefde geen informatie voor hun verborgen houdt. Dat kan gaan van een crimineel verleden tot het feit of iemand al dan niet getrouwd is. Het zoeken naar info is gratis, grondige informatie kan evenwel tot 40 dollar (een kleine 30 euro) kosten.

DateCheck bezit gegevens met betrekking tot seksueel geweld, rijden onder invloed en arrestaties in verband met drugs, aldus Intelius. Daarnaast kunnen nieuwsgierige partners uitvlooien of iemand al dan niet alleen woont en hoeveel huur hij/zij moet betalen. De applicatie zal binnenkort beschikbaar zijn. (belga/tw)
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-09, 22:14
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Mooi, dat ze zich maar voorbereiden op een claim/rechtszaak. Want ik neem aan dat dit niet in EU gebruikt mag worden en zo ja, dan zal ik er over nadenken om een zaak tegen ze te beginnen. Niet dat ik wat te verbergen heb, maar meer dat een particulier bedrijf met je gegevens mogen rommelen zint me totaal niet. Recht op privacy wordt steeds meer vervaagd..nog even en we lopen met een chip rond en elk beveiligingsbedrijf mag je zomaar aanhouden en van top tot teen onderzoeken zonder tussenkomst van een rechtspersoon.
  #3  
Oud 24-09-09, 07:25
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik ga me hier pas druk om maken als ik resultaten zie die niet openbaar zijn. Hoe zou dit bedrijf over deze zaken kunnen beschikken? Crimineel verleden... hebben ze toegang tot politie- en/of justitiegegevens? Misschien kan en mag dit in de US, in Nederland niet.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 25-09-09, 09:43
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

in nederland krijgen ze die gegevens niet. prive rechten miss?
en hoe kun je eigenlijk zoiets goedkeuren
lijkt eerder zoin commercial van jamba. sms datecheck of je vriend/in niet een slecht verleden heeft.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 23-10-09, 18:47
anthony8400 anthony8400 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 47
Standaard

Altijd handig voor de vriendin
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple partner? JoelvandeBeek Koopinformatie Nederland 0 23-09-10 10:42
iPad Vs partner Marretje iPad algemeen 8 13-09-10 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.