Relatie stuk door iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door twentsmeisje Trilfunctie?? dan moet je jezelf bellen wanneer de iphone op stil staat of de hele tijd het geluid dempen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik bied een gratis sessie relatietherapie aan.
|
||||
|
||||
Niet zo aarzelen, geef dat ding gewoon aan mij! Kan ik 'm voor een aardig prijsje doorverkopen!
|
|||
|
|||
Citaat:
op de wc..... [ dit is juist de M² waar ik helemaal niet gestoord wil worden hahha ] maar misschien voor de makers wordt dit een leuke app uit de store, een rolletje wc papier ik moet toegeven , het is een leuk '' speelgoed '' de iphone/ipad, maar er moeten ook grenzen aanzitten |
|
||||
|
||||
Dat is niet zo'n "grens" hoor. Persoonlijk gebruik ik hem ook tijdens het toiletteren. Is niks raars aan. Iedereen die ik ken "in real life" die een iPhone heeft, gebruikt 'm ook in het toilet!
|
||||
|
||||
broken relation because of the iphone, there's an app for that.
YouTube - LEAKED: New iPhone Commercial
|
|||
|
|||
FAIL....
|
|
||||
|
||||
Die video is zo cool hè, echt vet.
|
|||
|
|||
"Download app"
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
das echt vreselijk ik zou als eerst veel leuke dingen doen met je zoontje,dan sorry zeggen tegen je ex en dan moet je kijken hoe het loopt.je zoon is nog trug te krijgen maar of dat gebeurt met je ex denk ik niet.het beste wat je kan doen is dus sorry zeggn en het los laaten,als je dat doet kan het alleen maar beter worden.en je iphone verslaaving is alleen weg te krijgen door hem een maandje in de kast te lichen en een goedkoop telefoontje te kopen,dat is de enige manier om het te verminderen maar helemaal weg gaat het nooit.
succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Kan je ipod/iphone stuk gaan door te jailbreaken | gufra | Jailbreak | 2 | 16-01-11 23:21 |
LET OP! Relatie slechte ontvangst en vasthouden van Iphone 3G | hadimassa | iPhone algemeen | 12 | 27-09-09 02:55 |
ssid uitzetten op computer in relatie met iphone | pieter0000 | Wi-Fi | 2 | 26-07-09 20:04 |
einde relatie | herberts | Chat en geruchten | 10 | 05-05-09 22:20 |
iphone stuk door cydia | passie | Archief | 3 | 16-08-08 19:50 |
|
|