Verassing voor 3GS gebruikers? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens iH8sn0w (iH8sn0w) on Twitter is er een verassing op komst voor 3GS gebruikers. Ik ben benieuwd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verassing voor 3GS gebruikers?
Volgens iH8sn0w (iH8sn0w) on Twitter is er een verassing op komst voor 3GS gebruikers. Ik ben benieuwd
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
@leonkennedy who said anything about a jailbreak?
|
|
||||
|
||||
Heb ik gezien, maar een downgrade voor de 3GS gebruikers die geen ECID bij Saurik op hebben kunnen slaan zou ook leuk zijn
|
|
||||
|
||||
"Ok, I think a lot of people think the surprise is a jailbreak. Its not. Its not a downgrade either. Its for future use of GreenPois0n."
|
||||
|
||||
Ik zag het net ook, beetje jammer
|
|
|||
|
|||
greenpoison?
|
|
||||
|
||||
Ja ach, hij blaat een hoop, maar echt veel komt er niet uit.
|
|
||||
|
||||
Dat krijg ik in de gaten. Hij laat het overkomen alsof er een jailbreak oid aan zit te komen, maar voorlopig nog helemaal niets
|
|
||||
|
||||
Er komt een 3.1 SHSH grabber voor de 3GS
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone alleen voor ervaren gebruikers, of toch voor iedereen? | nebilem | Chat en geruchten | 3 | 18-12-09 17:46 |
een paar vragen aan de iPhone 3gs gebruikers | Ocean11 | Archief | 2 | 02-11-09 02:46 |
Mogelijkheden voor Vodafone-gebruikers | daaf | Vodafone | 2 | 07-10-09 16:09 |
België: Belgacom vraag voor belgische gebruikers | nillens | Overige providers België | 8 | 12-06-08 13:49 |
|
|