iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Nobody gives me iPhone talk (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/4689-nobody-gives-iphone-talk.html)

Fresh 08-01-08 05:18

Nobody gives me iPhone talk
 
Het is nu dus (zo) laat en niemand post iets.
Ben ik gek of zo? Slapen jullie lekker?

Kom nou niet aan met die betuttelende prietpraat, die heb ik niet nodig.

Ik zit te denken aan vragen die een n00b zou kunnen hebben, om in de iPhone FAQ in de wiki te zetten. Help me daar maar mee i.p.v. me tuttebellenprietpraat te geven. Je bent toch te laat als je prietpraat post, want dan lig ik te maffen.

Groeten!

sjoeii 08-01-08 12:00

Ik wil best met je praten hoor. ;)

kingster 08-01-08 12:50

get a life

Stiruam 08-01-08 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 37155)
Ik zit te denken aan vragen die een n00b zou kunnen hebben, om in de iPhone FAQ in de wiki te zetten.

Geweldig id maarrrrr als die noob al nieteens "zoeken kan gebruiken" kun je er van uitgaan dat hij de wiki nieteens bekijkt:p

Greetz, Stiruam

Btw wat doe jij zo laat nog op man :p ik lig dan heerlijk te knorren

Krideri 08-01-08 16:51

Hoe zit dat precies met carnaval?

Hier en daar lees ik er iets over (heb wiki er ook al op na geslagen en het bestand op mijn pc gezet) maar hoe werkt het en wat doet het precies?

Welke stappen maakt het eenvoudiger in het proces om de 1.1.2 OTB VS 4.6 jailbroken, geactiveerd, ... te krijgen?


Is dit iPhone talk genoeg om mee te beginnen?

Stiruam 08-01-08 17:01

Makkelijkst = downgraden naar 1.1.1 jailbreaken optoprep draaien upgraden en jailbreaken

Makkelijker kan het volgens mij niet :p

Gretez, Stiruam

Krideri 08-01-08 17:10

Jah voor jou, maar niet voor een nOOb als ik.

Ik heb nu wel al heel wat doorgelezen de laatste 2 weken en ik vind dit de duidelijkste tot nog toe.
iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
Deze tutorial geeft me het gevoel dat ik het zelf echt ga kunnen. :-)

MAar hier en daar lees ik iets over carnaval. Hoe zit dat precies, misschien is dat nog makkelijker voor mij...


Ik zit hier trouwens met een TurboSim klaar en heb de wiki er al op nagelezen. Deze geeft wel een heleboel typwerk weer en dat zie ik dan weer niet zitten.
Is er voor de werking met een TurboSim nergens een tutorial met uitgebreide plaatjes? :-D

Fresh 10-01-08 04:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Krideri (Bericht 37383)
Jah voor jou, maar niet voor een nOOb als ik.

Ik heb nu wel al heel wat doorgelezen de laatste 2 weken en ik vind dit de duidelijkste tot nog toe.
iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
Deze tutorial geeft me het gevoel dat ik het zelf echt ga kunnen. :-)

MAar hier en daar lees ik iets over carnaval. Hoe zit dat precies, misschien is dat nog makkelijker voor mij...


Ik zit hier trouwens met een TurboSim klaar en heb de wiki er al op nagelezen. Deze geeft wel een heleboel typwerk weer en dat zie ik dan weer niet zitten.
Is er voor de werking met een TurboSim nergens een tutorial met uitgebreide plaatjes? :-D

Die iClarified guide is best goed, maar de ifoneguide is beter en in het Nederlands! Sla gewoon de anysim stappen over, want daar heb je niets meer aan met een OTB 1.1.2. De rest van de guide is goed te doen.
Ook de activatiestap `Activatie 1.1.2 ` in de guide op iPhoneclub.nl is niet nodig, die wordt automatisch door de jailbreak software uitgevoerd. De enige source die je nodig hebt is http://ifoneguide.nl/repo, ookal wordt er een andere source aangegeven in de NL guides.

Na de 1.1.2 unlock guide voor Windows ga je aan de slag met de 1.1.2 Turbosim guide voor Windows, maar alleen als je een Turbosim van Bladox hebt, want die moet je nog programmeren. De meeste andere xSIM oplossingen zoals iPhonesimfreer werken meteen, zonder programmeren!

Fresh 20-01-08 23:49

Deze jongen is getting a life en gaat naar bed. 0.00 uur en dan naar bed. Sesamstraat is net afgelopen, zeg!
Nou ja, bij Sjowol is het 8 uur vroeger. Ga maar naar de guru in spe! :D:D

Michael 20-01-08 23:57

Ik moet ook slapen gaan Nog twee weke op het IFFR werken damn hoe gaak overleven???

Fresh 20-01-08 23:59

IFFR? Is dat zwaar? Wat is het?

Michael 21-01-08 00:00

Internationaal FilmFestival Rotterdam
Daar werk ik als kassa coordinator
Werk is niet zo zwaar wel de feesten ;-))))))))))
En ik slaap bij in de film
Als je een film wil zien fresh pm me maar gaan we samen

Fresh 21-01-08 00:03

Dat lijkt me wel leuk! Ik ben eigenlijk niet zo geduldig voor films en boeken, maar als het spannend is, graag!

Michael 21-01-08 00:05

Kies ik een leuke film uit . En er zijn er heel veel Kijken of we iphones tegenkomen lol PM me maar

Ocin 21-01-08 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 44820)
Internationaal FilmFestival Rotterdam
Daar werk ik als kassa coordinator
Werk is niet zo zwaar wel de feesten ;-))))))))))
En ik slaap bij in de film
Als je een film wil zien fresh pm me maar gaan we samen

Sommige mensen zijn gewoon geboren voor het geluk:cool:

Rutger 21-01-08 01:04

Als de film saai is kijken jullie gewoon een film op je iPhone:cool:

TJB 21-01-08 02:13

Fresh, Michael!

Ik ben mss wel vreselijk afwezig geweest, maar jullie zeker niet (te zien aan jullie post rating)! Doe rustig aan of slaap lekker, ik doe ook beide en niet en ook weer wel, beetje teveel gezopen nu, maar het is zeer leuk deze post te lezen, LOL!

Groetjes uit Rotterdam. Tot snel!

1.1.3 here we come, if it's not today, hence we will wait until tomorrow, to thank the guys that made it possible and enjoy their hard labour met ons iphonetje in onze lage landen!

Oops ik *** uit me nek :D, maar vergeet niet al jullie werk in de wiki is zo erg gewaardeerd hier!! Het wordt misschien weinig gezegd, omdat het voor hand ligt alle informatie, maar het is erg veel werk, en het is gewoon fantastisch! Keep your head up!

SPQR 21-01-08 06:23

Deze draad, in combinatie met de waarschuwingsbalk "Het is ons opgevallen dat je al een paar weken niet post...", maakt dat ik hier maar eens wat schrijf. Maar ja, waar moet je het over hebben? ;) ... Ik kan niet wachten tot de 1.1.3 geunlocked wordt (Maar ik ben dan wel een verwend nest... want ik bel al met 1.1.1). Maken jullie er een mooie dag van? ;)

sjowol 21-01-08 07:11

damn wat een gelul hier, fresh heeft weer een flesje wijn op, michael is eenzaam... en ik, ik zit 10000 kilometer verderop hier is het 22.00 dus jullie worden net wakker denk ik? zou giel al op de radio zijn? *****zooi ik heb nogsteeds geen 3fm in mijn iradio/mnplight....
ik wil ook wel naar de fillum!

Fresh 21-01-08 07:13

Hallo, ik herken mezelf er wel in, ja, maar het is hier nu net iets na 7 uur en ik ben vandaag lekker fris aan het werk!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.