//

Iphone 2 ?

Iphone 2 ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat er aan te denken om de iphone te gaan kopen !! Maar nu hoorde ik over een Iphone2 en dat de iphone een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-08, 22:50
Boy van Baal Boy van Baal is offline
• iOS 8.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 122
Question Iphone 2 ?

Ik zat er aan te denken om de iphone te gaan kopen !! Maar nu hoorde ik over een Iphone2 en dat de iphone een test versie is zodat apple ziet wat wij mooi en goed vinden. En hoorde dat die al rond de zomer uit zal gaan komen ik heb wel de tijd om te w8ten kan ik ff sparen !? eerst moet het natuurlijk gehackt worden enz. maar dat gaat snel dat bleek ook met de iphone !!

Wat denken jullie bedankt!!

Miss. al iets wat erop gaat zitten denk wel het zelfde als de iphone ik hoor graag van jullie bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-08, 23:03
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

ik denk dat de zomer wel heel erg optimistisch is
het is tuurlijk wel mogelijk dat er een tweede komt, maar die zal nog wel een jaartje (en een half) op zich laten wachten
  #3  
Oud 08-01-08, 23:33
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Reken maar dat er iets hierover gezegd gaat worden de 15e. Ik verwacht dat in de loop van 2009 de iPhone 2.0 uit zal komen en deze ook pas in de andere landen zal verschijnen. Hij zal 3G gaan ondersteunen en géén GPS ingebouwd hebben. Scherm zal iets groter zijn en hij zal wat minder lang zijn en wat dunner. Verder zal er een betere camera in zitten.

* Dat is wat ik denk en ik heb zo'n gek gevoel dat dit ook het geval zal gaan zijn. Kortom, gewoon iPhone kopen. Zelfs als die 2.0 uit gaat komen is je oude iPhone 1.0 nog steeds ruim 350 EUR waard tweedehands.
  #4  
Oud 09-01-08, 09:24
Boy van Baal Boy van Baal is offline
• iOS 8.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 122
Standaard

Dit gaat niet over een Iphone2 maar over een europese versie !!! Maar we gaan meer weten de 15de.

Ik heb gehoord dat de nieuwen iphone er het zelfde gaat uitzien. Er komt een europese versie . Met 3g ontvangst wat de geruchten al waren. Voor de mensen die dat niet snappen: In ned. staan er UMTS palen als ik het goed noem. En de iphone kon daar nog geen verbinding mee maken maar dan wel. Ze denken ook dat er in ned. meteen de 3G versie gaat komen.
  #5  
Oud 09-01-08, 15:49
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels Bekijk bericht
Reken maar dat er iets hierover gezegd gaat worden de 15e. Ik verwacht dat in de loop van 2009 de iPhone 2.0 uit zal komen en deze ook pas in de andere landen zal verschijnen. Hij zal 3G gaan ondersteunen en géén GPS ingebouwd hebben. Scherm zal iets groter zijn en hij zal wat minder lang zijn en wat dunner. Verder zal er een betere camera in zitten.

* Dat is wat ik denk en ik heb zo'n gek gevoel dat dit ook het geval zal gaan zijn. Kortom, gewoon iPhone kopen. Zelfs als die 2.0 uit gaat komen is je oude iPhone 1.0 nog steeds ruim 350 EUR waard tweedehands.
Waarom denk je precies dat hij platter en korter zal zijn? Als hij 3G heeft, zal hij ook een zwaardere batterij nodig hebben en dus waarschijnlijk niet platter zijn, maar mss zelfs een beetje dikker...
  #6  
Oud 09-01-08, 17:35
v8x v8x is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels Bekijk bericht
Reken maar dat er iets hierover gezegd gaat worden de 15e. Ik verwacht dat in de loop van 2009 de iPhone 2.0 uit zal komen en deze ook pas in de andere landen zal verschijnen. Hij zal 3G gaan ondersteunen en géén GPS ingebouwd hebben. Scherm zal iets groter zijn en hij zal wat minder lang zijn en wat dunner. Verder zal er een betere camera in zitten.

* Dat is wat ik denk en ik heb zo'n gek gevoel dat dit ook het geval zal gaan zijn. Kortom, gewoon iPhone kopen. Zelfs als die 2.0 uit gaat komen is je oude iPhone 1.0 nog steeds ruim 350 EUR waard tweedehands.
Knap verzonnen ... of hebben we hier een nieuwe Nostradamus?
  #7  
Oud 09-01-08, 22:43
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik heb wel het idee dat de keynote van 15 januari invloed heeft op het aantal iPhones dat aangeboden wordt op marktplaats....maar ook hier. Het aantal lijkt een stijgende lijn te vertonen en de prijzen lijken (na een forse stijging de afgelopen weken) wat af te vlakken of zelfs te dalen. Het zal wel iets te maken hebben met de onzekerheid rond de 15.....komt er een nieuwe versie (bij) of niet en wat gaat FW 1.1.3 doen?

De kans is natuurlijk groot dat, afhankelijk van wat er gezegd wordt door Jobs, de prijzen weer omhoog schieten

Laatst gewijzigd door Celf; 09-01-08 om 22:47.
  #8  
Oud 10-01-08, 17:48
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hmm mijn gedachtes:

iPhone 2 = zomer 2008
En hij zal denk ik: HSDPA, Betere Camera, Meer resolutie scherm, iets andere vorm, sneller zijn, GPS hebben (internal of external i dont give a beep maar hij heeft wel iets).

En iPhone 2 op de keynote van de 15e? *Twijfel Twijfel* Zou me niet verbazen

Greetz Stiruam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.