//

Vakantie? maar jij moet wel werken?!

Vakantie? maar jij moet wel werken?! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou om maar gelijk te zeuren, het is vakantie. En omdat ik afhankelijk ben van andere mensen die een melding moeten doen zo ongeveer ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-09, 10:57
RandyJC RandyJC is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zwolle
Berichten: 80
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC
Standaard Vakantie? maar jij moet wel werken?!

Nou om maar gelijk te zeuren, het is vakantie.
En omdat ik afhankelijk ben van andere mensen die een melding moeten doen zo ongeveer ben ik daar dus afhankelijk van...

Ik verveel me een tierelier.. en ik hoop dat jullie me hier een beetje op kunnen fleuren!

Hebben jullie nog leuke dingen gekregen voor kerst???
Misschien leuk als je je gelijk introduceert met een leuke foto, dan weet je gelijk tegen wie je praat toch
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 03:03
Unlock wilt niet werken maar op de ander wel caglayanbey Archief 2 13-07-09 18:20
Ga je op vakantie? misschien is dit wel handig! hellboysz Jailbreak apps en thema's 5 10-05-08 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.