3000 of 5000 smsjes discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik had op Mobistar gezien dat je per oplaad buurt 3000 of 5000 smsjes hebt, nou weet ik dat Mobistar een belgisch provider ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3000 of 5000 smsjes
Hallo allemaal,
Ik had op Mobistar gezien dat je per oplaad buurt 3000 of 5000 smsjes hebt, nou weet ik dat Mobistar een belgisch provider is. Mijn vraag is dus kan ik mobistar in nederland gebruiken en die 5000 smsjes gebruiken of geld dat alleen in belgie? Alvast bedankt. gsm kaart > gratis SMS > tempo music |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is enkel in Belgie. Dus wanneer je werkelijk op het mobistar netwerk zit. In nederland betaal je gewoon de roamingtarieven
|
|
|||
|
|||
is er iemand die weet waar ik gratis smsjes krijg per oplaad buurt of een abo waar ik meer dan 1000 smsjes heb?
|
|
||||
|
||||
Meer dan 1000smsjes moet je een eindeloos extra bij pakken bij een abbonement.
(wat niet bij een I-Abbo kan van T-Mobile. )
|
|||
|
|||
Ik heb nu sms Maximaal dat zijn er 1000 maar daar ga ik overheen.
|
|
||||
|
||||
me vriendin had eerst 2000 en dat was orange wat nu dus t-mobile is.
hmm
|
|||
|
|||
Er is volgens mij geen abo die 2000 smsjes heeft, hadden we maar Mobistar in NL.
|
|
|||
|
|||
Crisis!! wat een hoeveelheid smsjes
Misschien is het handig om WhatsApp of Ping erbij te gaan gebruiken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe Sms je naar 4000 of 5000 ? | Paul67 | iPhone algemeen | 3 | 23-05-10 20:11 |
[OS4] Updaten naar OS 4 Beta stopt altijd met error 13 of 3000 | OSxMobile | Archief | 2 | 09-04-10 22:57 |
5000 leden Tijd voor een feestje | Michael | Chat en geruchten | 18 | 04-02-08 00:09 |
|
|