//

Mijn matzwarte iPhone 3GS 16GB

Mijn matzwarte iPhone 3GS 16GB discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Doordat ik geen case fanaat ben en die verdomde Bodyguardz maar niet om de hoekjes van mijn iPhone blijven plakken, heb ik maar besloten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-10, 20:37
dromedaris dromedaris is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoersel, Belgium
Berichten: 50
Standaard Mijn matzwarte iPhone 3GS 16GB

Hallo,

Doordat ik geen case fanaat ben en die verdomde Bodyguardz maar niet om de hoekjes van mijn iPhone blijven plakken, heb ik maar besloten om er met een geel/groen sponsje over te gaan

Ik had het op YouTube eens gezien van een kerel die dit deed op het chromen randje van zijn iPhone.

Ik dacht... dit moet ook kunnen op de hele achterkant. En zo heb ik het risico genomen om het gewoonweg te doen!

In het begin van de "mattering" dacht ik van 'omg I just ****ed up my phone', maar eens je goed bezig bent begin je een mooi resultaat te zien (afhankelijk van je voorkeur voor mat of pianolak natuurlijk).

Ik moet wel zeggen dat het in het echt beter uitziet dan op onderstaande foto's.

Mijn excuses voor de barslechte foto's, maar mijn digitale camera is aan zijn einde toe

Btw, als je van plan bent dit zelf te doen, PLAK JE CAMERALENS AF!! Ik was dit stomweg vergeten en nu lijken mijn foto's VGA-kwaliteit.

Ik heb een site gevonden die in reserveonderdelen doet, maar ik twijfel of onderstaande camera ook het 'glas' inhoudt met chromen randje of enkel het interne...:
Apple iPhone 3GS Camera Module

EDIT: Heb mijn camera terug kunnen maken door anti-krasmiddel te gebruiken voor autolak.




Laatst gewijzigd door dromedaris; 05-03-10 om 20:51.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-10, 20:42
Cheacker Cheacker is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 38
Standaard

Ziet er redelijk goed uit, maar had zelf bijvoorbeeld het Apple-logo ongeschonden gelaten.
  #3  
Oud 18-01-10, 20:44
dromedaris dromedaris is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoersel, Belgium
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheacker Bekijk bericht
Ziet er redelijk goed uit, maar had zelf bijvoorbeeld het Apple-logo ongeschonden gelaten.

Nja was nogal moeilijk af te plakken...
  #4  
Oud 18-01-10, 22:43
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

is de iphone zelf al niet mooi genoeg ?
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 19-01-10, 00:41
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

voor sommige niet
Ik houd de mijne mooi zoals die is.
  #6  
Oud 20-01-10, 08:53
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je dat YouTube filmpje nog?
  #7  
Oud 20-01-10, 10:11
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Standaard

Met Brasso (koperpoets) kun je de lens wel weer polijsten denk ik. suc6.

Laatst gewijzigd door WDS001; 20-01-10 om 19:55. Reden: Foto's en quote staan in post 1, zo behouden we het overzicht en verkorten we de laadtijd ;)
  #8  
Oud 20-01-10, 11:18
thomas1 thomas1 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 57
Standaard

Ik weet niet of ik dit mooi vind?Het is een beetje dubbel .Lelijk is het niet maar ik zou het zelf nooit doen.Pas wel op met koperpoets want als dat achter de lens komt is je camera echt onbruikbaar.
  #9  
Oud 20-01-10, 16:46
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Ik zou dit ook nooit doen, gewoon uit schrik dat ik en minuscuul foutje maak! Ik zorg er momenteel voor dat mijn iPhone nooit valt, altijd op zijn hoesje ligt en nooit los op een tafel of zo, dat er nooit iemand anders aankomt , ... Stel je voor dat ik er dan plots op begin te schilderen of te schrobben

Maar ik ben blij voor je at het je gelukt is en dat je blij bent
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #10  
Oud 20-01-10, 17:35
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Ik had dit ook gedaan op mijn iPod 30GB 5th Gen.. Het was mooi en uniek.. Ik ga niet mijn iPhone dit ook aandoen.. Maar ik heb een witte en dan is het effect ook al anders.. Als ik er al wat mee doe, dan zal ik hem na verloop van tijd zelf opnieuw lakken.. Krijg je net zoals het geweest is.
  #11  
Oud 20-01-10, 18:06
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

WOW ik vind het echt geslaagd. ik bedoel: mijn iphone staat vol met krassen en dan heb ik ook liever een matte achterkant dan een bekraste.

heb je nog meer tips voor andere mensen? welke soort sponsjes ....

edit:


Laatst gewijzigd door ProGunNL; 20-01-10 om 18:12.
  #12  
Oud 20-01-10, 19:28
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ik vind het erg gedurfd en wel een origineel idee. Ik zou het echter zelf nooit doen. (ook niet als ik een zwarte iPhone had )
  #13  
Oud 20-01-10, 20:29
dromedaris dromedaris is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoersel, Belgium
Berichten: 50
Standaard

Voila ProGunNL heeft het filmpje al gevonden

Ik heb dit ook ergens gezien bij een witte iPhone, waar het effect veel cooler is. Maar dan gaat die toch 'vergelen' door je huidvet omdat de coating eraf is geschuurd en dat verkloot het effect dan wel. Bij een zwarte heb je dit probleem niet, maar dan zie je de lichte schuring wel, wat je zelf verkiest natuurlijk

Ik zoek momenteel een polisher voor dit soort plastic, iemand? Hopelijk kan ik mijn camera hiermee wat uit de nood helpen.
  #14  
Oud 20-01-10, 20:54
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dromedaris Bekijk bericht
Voila ProGunNL heeft het filmpje al gevonden

Ik heb dit ook ergens gezien bij een witte iPhone, waar het effect veel cooler is. Maar dan gaat die toch 'vergelen' door je huidvet omdat de coating eraf is geschuurd en dat verkloot het effect dan wel. Bij een zwarte heb je dit probleem niet, maar dan zie je de lichte schuring wel, wat je zelf verkiest natuurlijk

Ik zoek momenteel een polisher voor dit soort plastic, iemand? Hopelijk kan ik mijn camera hiermee wat uit de nood helpen.
misschien idrops maar als de krassen echt diep zijn zal het niet helpen vrees ik
  #15  
Oud 26-03-10, 18:29
jonathan1993's schermafbeelding
jonathan1993 jonathan1993 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: @bandoeng
Berichten: 77
Standaard

Ik vind het in het begin er erg lelijk uitzien, ik durfde niet meer door te gaan...
Het werd wat wittig namelijk. Een vraagje: met schuurpapier of met een schuirsponsje?
__________________
Macbook unibody
iPhone 2G -> iPhone 3GS 32GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS dennis33 iPhone algemeen 0 23-09-10 01:00
Mijn iphone 3gs 16gb 4.0.1 synchroniseert niet meer srgnn-38 iTunes 2 07-09-10 11:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.