iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhoneclub GURU verkiezing. Wie komt in aanmerking? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/5317-iphoneclub-guru-verkiezing-wie-komt-aanmerking.html)

Fresh 19-01-08 23:09

iPhoneclub GURU verkiezing. Wie komt in aanmerking?
 
Als er een verkiezing zou komen om een gewaardeerd actief lid van iPhoneclub uit te roepen tot guru, op wie zou je dan stemmen?

jeekes 19-01-08 23:15

jij bent het al, freek ook
ik denk sjowol :)

matthijst 19-01-08 23:31

Ws. Michael

appeltjevoordedorst 20-01-08 00:06

Uit mijn ervaring weet ik dat Fresh het echt heeft verdiend. Hulde
Maar sjowol zijn we veel dank verschuldigd voor zijn Ifoneguide repo. mijn stem zou dan ook naar sjowol gaan!

Ocin 20-01-08 00:31

Ik vertoef hier nog niet zo lang, maar Sjowol verdient naar mijn mening zeker de Guru titel.

sjowol 20-01-08 03:50

.........:D

"R" 20-01-08 09:56

Michael en Sjowol

sjowol 20-01-08 10:03

maar michael is al een super modder eter.. dus ik blijf erbij, ik wil de repo-man worden guru is zooo 2007 ;)

Off-topic
wat is het verschil tussen een gewone en een super modder eter? hoeveel modder kan je op?


"R" 20-01-08 10:10

Offtopic: maar toch maar even snel:
De super eters die moeten soms meer eten dan de "gewone" eters. M.a.w., als er een conflict zou ontstaan (gebeurd hier gelukkig niet heel vaak) dat uit de hand loopt, dan kan worden geëscaleerd naar een super eter.

Amp. 20-01-08 12:14

Sjowol denk ik toch wel :)

Frits 23-01-08 14:43

Destiny :-D for President :-D

iCulture 23-01-08 16:16

Sjowol: ik hoop dat je tevreden bent met je nieuwe titel :D

sjowol 23-01-08 17:06

hahahaha ik zie het idd net, wat cool! :D :) :D
thnx!
(weer bijgekomen v/d jetlag?)

iCulture 23-01-08 17:36

Off-topic
Nee, totaal niet :-( Het was ook een beetje raar schema wat we hadden gekozen: van Las Vegas naar New York (22:00 Pacific vertrek, 05:00 EDT aankomst) en dezelfde dag vertrek New York (na eerst daar nog een aantal uren al doodmoe te hebben rondgewandeld) om 16:40 EDT, aankomst 05:15 Amsterdam CET) .. kortom: nauwelijks geslapen die paar dagen en dan ook nog dat tijdsverschil eroverheen .. blergh :rolleyes:


sjowol 23-01-08 17:51

Off-topic
ja ik ken het (heb gehoord dat guarana kan helpen) ik zit nu weer een week in la en gaat best goed (ok in nl was ik nooit om 7 uur op) en deze kant op is zeker makkelijker. Maar probeer ieg een strak ritme aan te houden dat blijft het beste! (ook wel een heel kutvliegschema hoor trouwens :p)


Niekie 23-01-08 18:23

Wie kan dat anders zijn dan DIEN!!!!!!!

En op nr. 2 Fresh

O.G. 23-01-08 18:25

Ik kies... Mijzelf :D

Nehhh, Frisje is goed :p

iCulture 23-01-08 19:02

Voor alle duidelijkheid: moderators en super-moderators zijn in "rang" hoger dan Guru. Zij zijn (een enkele uitzondering daargelaten) allen persoonlijk gevraagd voor hun iPhone-kennis, hulpvaardigheid *en* bereidheid tot het georganiseerd houden van het iPhoneclub-forum (en eventuele conflicten op te lossen). Om die reden hebben de mods en supermods geen specifiek Guru-titeltje, maar kun je ze zeker wel als zodanig beschouwen.

De Guru-titel is door mij "verzonnen" om bepaalde leden die een meer dan significante bijdrage aan het forum en de wiki hebben geleverd een hart onder de riem te steken en meer zichtbaar te maken voor andere leden, zonder ze meteen mod of supermod te maken. Voorlopig zal de titel Guru nog steeds door mij persoonlijk worden toegekend aan forumleden die op een of andere wijze een zeer positieve bijdrage aan het forum of de Nederlandstalige iPhone-community in zijn geheel leveren.

iCulture 23-01-08 19:05

Als toevoeging op het al uitstekende antwoord van "R" over het verschil tussen een mod en supermod: een supermod heeft modrechten in *alle* forums, een mod alleen in het hem/haar toegewezen forum. Daarnaast kan een supermod ook direct leden verbannen indien dit nodig mocht zijn en zijn er nog wat aanvullende rechten die een "gewone" mod niet heeft.

O.G. 23-01-08 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 46617)
Als toevoeging op het al uitstekende antwoord van "R" over het verschil tussen een mod en supermod: een supermod heeft modrechten in *alle* forums, een mod alleen in het hem/haar toegewezen forum. Daarnaast kan een supermod ook direct leden verbannen indien dit nodig mocht zijn en zijn er nog wat aanvullende rechten die een "gewone" mod niet heeft.

Sexy... :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:43.