iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Iphone werkt nog na val 40m (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/57202-iphone-werkt-na-val-40m.html)

Mobi666 06-04-10 22:44

Iphone werkt nog na val 40m
 
Hallo,

Gisteren een dagje naar Walibi World geweest. De 2de keer dat ik op de Goliath rollercoaster zat had ik prijs... Mijn Iphone verloren op de 2de heuvel :eek:.
Naast de rollercoaster is er water, dus ik vreesde al het ergste. Toen ik met een andere telfoon naar mijn Iphone belde, was ik enigszins opgelucht want ik hoorde dat er nog een toon was. Dus waarschijnlijk lag men telefoon ergens in het gras en niet in het water.

Aangifte gaan doen bij de receptie en bij de operatoren... Ik moest dus wachten tot 18u tot sluitingsuur.

Tijdens de namiddag heeft het dan wel even geregend, dus ik bleef wel hopen dat er geen kortsluiting ging zijn.

Een operator is dan na sluitingsuur een rondje gaan zoeken. Er was nl nog iemand die zen telefoon kwijt was. Helaas mochten wij zelf niet mee gaan zoeken.
Na 20min kwam die operator terug met... 2 telefoons. Wonder boven wonder was mijn iphone tussen alle pijlers en betonblokken door op het gras gevallen, juist naast het water. De enigste schade was een paar krasjes op de achterzijde, en wat gras en modder wat ik gemakkelijk heb kunnen afvegen. Het scherm was nog perfekt, en alles werkt ook nog!

Mijn Iphone heeft dus een val van ongeveer 40m overleefd!

WDS001 06-04-10 22:51

Dan heb jij héél, héél, héél veel geluk gehad ;) :cool:

Mobi666 06-04-10 22:59

Ja ik besef dat ik wel heel veel geluk heb gehad. Het stomste van al is dat ik de eerste rit nog tegen mijn vrienden had gezegd van 'pas op met jullie portefeuille en jullie telefoon en maak dat ze veilig weg zitten', maar dan kom ik het zelf tegen ;-)

beolatin 07-04-10 15:48

jeééééémig,, hoe heeft die een val van 40 meter zo goed af kunnen brengen!
zo je heb echt heel veel geluk gehad! haha voortaan maar thuis laten?:P

OffTopic: Die achtbanen in walibi zijn echt gaaf!

iMario 07-04-10 18:24

Welke app heb je hiervoor gebruikt?

Bordyl 09-04-10 21:55

Kerel, wat heb jij geluk gehad :D

Hopelijk hebben alle iPhones zo'n goede beschermengels!

beolatin 09-04-10 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 436553)
Kerel, wat heb jij geluk gehad :D

Hopelijk hebben alle iPhones zo'n goede beschermengels!

Haha jaa idd! Ik gaat het alleen niet uitproberen hoor haha! Gelukkig nog geen 1 keer laten vallen wil ik graag zo houden:p

RPhone 10-04-10 14:27

Jaja, Zo goed is de iPhone nou, iedereen zegt dat ie zo kapot gaat. Maar je ziet maar weer, hij overwint! The Nexus ONE overleeft blijkbaar maar 1 meter te zien aan de naam! ^^

RHCPeter 10-04-10 23:05

Mazzelpik :D

mvveelen 11-04-10 00:35

Werkt écht alles nog ? Ook de bewegingssensor ? Kan me zo voorstellen dat die nu juist een knauw heeft gehad.

Als die ook werkt, dan heb je echt waanzinnig geluk gehad. Next time.... vul maar in ;)

Mobi666 11-04-10 14:33

Yep zelfs de bewegings sensor werkt nog. Gisteren naar Plopsaland geweest met de kindjes van vrienden, en men iphone zat veilig weg toen ik op de Anubis rollercoaster zat :-)
Heb men les nu wel geleerd...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.