ALL DEVICE 3.1.3 Untethered Jailbreak Released 9th April! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) wat denken jullie is het echt of is het nep??? Als we hem moeten geloven is het klaar voor alle toestellen en verwacht hij het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ALL DEVICE 3.1.3 Untethered Jailbreak Released 9th April!
wat denken jullie is het echt of is het nep???
Als we hem moeten geloven is het klaar voor alle toestellen en verwacht hij het dat het voor 12 april gereleased zal worden voor ONS alle. zie Filmpje: YouTube - ALL DEVICE 3.1.3 Untethered Jailbreak Released 9th April! Laatst gewijzigd door Elvan; 10-04-10 om 18:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ziet er erg geloofwaardig uit. Hoop dat ik gelijk heb
|
|
|||
|
|||
Ik dacht hetzelfde toen ik het voor het eerst zag..
Hij zal dan in 2 dagen het filmpje vrijgeven als hij klaar is met het testen.. Ik hoop echt dat het nu in een paar dagen wordt dat het klaar is om te kunne JB |
|
|||
|
|||
Ik ga duimen . Goed gezien trouwens
|
|
||||
|
||||
Update: opmerking van mij raakte kant nog wal
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-04-10 om 17:56. Reden: update |
|
|||
|
|||
haha
het is wel tethered, op het moment dat hij de ipod uit doet laat hij hem zakken zodat je niet kan zien dat hij er een kabeltje in doet. daarom duurt het ook zo lang voordat hij em weer aanzet. bij 1:07 hoor je ook nog een hele zachte bliep.... maar misschien heb ik geen gelijk en hebben we inderdaad binnenkort een jailbreak Laatst gewijzigd door roelst; 10-04-10 om 17:39. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spirit Jailbreak Released | danielpattiata | Jailbreak | 1 | 03-05-10 10:45 |
Untethered iPhone 3.1.3 Jailbreak Release on April 12? | Maestroo | Archief | 137 | 23-04-10 11:53 |
iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen | TJB | Unlock [archief] | 279 | 19-01-08 12:08 |
|
|