iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Ik verlaat de iPhoneClub site! (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/5774-verlaat-de-iphoneclub-site.html)

Roue 27-01-08 00:41

Ik verlaat de iPhoneClub site!
 
Bij deze bedankt voor de velen antwoorden en info die ik kreeg maar heb vandaag mijn iPhone verkocht!


Reden: Ik sms vaak en vaak op de baan enzz en dat is erg onhandig!!

JAMMER genoeg!!!



Groetjes allen en wie weet tot .... ?!




ps: Kan ik mijn nick verwijderen?

herbie65 27-01-08 00:50

You'll be back.....

hellboysz 27-01-08 07:29

laters en suc6!!

sjowol 27-01-08 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roue (Bericht 49446)
Reden: Ik sms vaak en vaak op de baan enzz en dat is erg onhandig!!

huh? wat bedoel je? met je iphone kan je prima sms-en toch? ik wel ieg

Wi-Fi 27-01-08 08:20

Hij bedoelt denk ik dat hij vaak op de weg sms-jes verstuurd en dat vind hij onhandig met de iPhone.
Zou kunnen, ik sms niet al ik rij dus kan er niet over meepraten.

sjowol 27-01-08 08:23

sjeemig.. hoe lees jij dat? ;)
enneuh is het niet illegaal om te sms-en als je aan het rijden bent?! het is ieg levensgevaarlijk!:eek:

Paz 27-01-08 08:27

Toen ik net door de topics aan het lezen was zag ik dit topic en dan staat er de naam van diegene die het laatst gereageert heeft. Geloof me, de combinatie " ik stop met iPoneclub" en "Sjowol" leest niet tof!!!!!:eek::(:eek:
;)
Uberhaubt jammer dat iemand de club verlaat en z'n iPhone verkoopt. Succes bij het afkicken.

Wi-Fi 27-01-08 08:30

Wil niet zeggen dat dat er ook daadwerklijk staat, ik deed alleen een gooi naar de vertaling ! ;)

sjowol 27-01-08 08:31

haha fijn dat je zo aan me gehecht bent :p
maar als je me echt wilt houden... doneren he?! :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wi-Fi (Bericht 49525)
Wil niet zeggen dat dat er ook daadwerklijk staat, ik deed alleen een gooi naar de vertaling ! ;)

ik dacht al dat je een soort supervertaalmasjien was..
(jaja ik verveel me.. dev-jailbreak is uit en ik zie nog geen reacties..)

Roue 27-01-08 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 49513)
huh? wat bedoel je? met je iphone kan je prima sms-en toch? ik wel ieg


Kun je rijden en ter gelijke tijd smsen met de iPhone ? denk niet dat het gaat ... en geef toe smsen met een Normaal GSM gaat veel sneller en haniger !

Ik KRAAK de iPhone niet af!! Is de beste GSM die ik ooit heb gehad en zal hebben! En ik heb echt heeeeel veeel telefoons gebruikt ( ik gebruik er minstens 2)


GROETJES!!

sjowol 27-01-08 10:06

ik zeg helemaal niet dat je de iphone afkraakt! (waar lees je dat???)
wel zeg ik dat je niet mag sms-en in de auto, je brengt jezelf en vooral anderen daarmee in gevaar!
nogmaals... het is levensgevaarlijk! (en illegaal trouwens)
(en nee ik geef niet toe, ik vind sms-en met mijn iphone veeel beter gaan dan met welke ik tot nu toe gehad heb hoor...)

maar veel plezier met je andere foon en op andere fora!

crunch81 27-01-08 11:05

@Roue

Succes verder en misschien zien we je binnenkort wel weer terug :rolleyes:

Groeten!

melchior 05-02-08 11:59

Ik heb voor dat soort geintjes een nog een tweede gsm namelijk de 6300, ik ga namelijk ook met mijn iPhone drinken.

marcoryn 05-02-08 20:11

Gezellig terug naar de Nokia..lekker met symbian klooien. Leuk internetten op een 3 bij 3 cm. schermpje. Zalig met de pijltjestoetsen werken.

Tja..ieder zijn lol, maar ik kan helaas niet meer terug. DONT TOUCH MY IPHONE!!!!!

Vonny 05-02-08 21:21

@ marcoryn

ik sluit me volledig bij je aan :)

melchior 06-02-08 01:43

die nokia is ook echt vervelend vergeleken met mijn iphone maar in sommige situatie is het best handig

dirkuijt 06-02-08 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roue (Bericht 49557)
Ik KRAAK de iPhone niet af!! Is de beste GSM die ik ooit heb gehad en zal hebben! En ik heb echt heeeeel veeel telefoons gebruikt ( ik gebruik er minstens 2)


GROETJES!!

Als je er minstens 2 gebruikt, dan SMS je toch met de andere....?
En anders koop je voor een paar tientjes een prepaid...?

Maar goed, je moet het zelf weten...

Maar hoe ik er over denk: lees onderschrift!

Tyr 10-02-08 23:21

Zoals men vrienden kan typen op haar mobieltje haal ik ze zelfs met de iphone niet bij, er zijn er die er echt een kunst van hebben gemaakt van typen op die k*t-toetsenbordjes.
Enne, sms-en en rijden : niet doen - het leven dat je redt kan het mijne zijn.

Blackherrie 18-02-08 19:09

het zou verboden moeten worden dat ze iphones verkopen aan personen die alleen smsen. die moeten gewoon een nokia kopen (meestal krijg je een nokia bij een pak koffie gratis).

Ik sms ook, maar gebruik ook wel de andere functies :)

denboris 19-02-08 09:53

bij ons in Belgie, en waarschijnlijk ook in Nederland, is het verboden te smsen of te bellen achter het stuur.
geen probleem dus :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.