iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Nieuwe iPhone gekregen van Apple! (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/5857-nieuwe-iphone-gekregen-apple.html)

Koes 27-01-08 22:59

Nieuwe iPhone gekregen van Apple!
 
Hallo allemaal,
Ik had eind december een iPhone met een "dead Strip" het bovenste gedeelte van m'n scherm was ongevoelig geworden.
Om de gevoeligheid aan te passen moest ik het bovenste gedeelte ook gebruiken dus dat lukte niet.
Nu is een vriend met m'n iPhone terug naar de States gegaan en naar de winkel geweest waar die gekocht was, daar checken ze direct of je een AT&T abbo hebt en zo niet wordt je dus gelijk weggestuurd.
Daarna heeft hij het nog in een andere Apple store geprobeerd maar daar de zelfde behandeling:mad:
Toen zijn ze gaan mailen met Apple zelf, en zowaar die stuurden een leeg doosje op waar de iPhone in moest daarna werd m'n foon opgehaald en een paar dagen later alsnog een nieuwe iPhone teruggekregen:D
Dus ook met een gehackte iPhone toch nog garantie!

Ze komen volgende week terug uit de States en nemen dan ook nog een iPhone voor mijn vrouw mee;) kan ik weer aan de slag met jailbreaken etc. etc.

f1aap 27-01-08 23:12

Zeer netjes van Apple. Jammer dat het niet iets is waar je op kan rekenen, maar dat zou dan ook niet helemaal terecht zijn natuurlijk.

Koes 28-01-08 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door f1aap (Bericht 50458)
Zeer netjes van Apple. Jammer dat het niet iets is waar je op kan rekenen, maar dat zou dan ook niet helemaal terecht zijn natuurlijk.

Ben het niet helemaal met je eens want een dead strip heeft niets met hacken te maken maar met het toestel zelf en voor dat geld mag je dan wel garantie verwachten.

marcoryn 28-01-08 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koes (Bericht 50755)
Ben het niet helemaal met je eens want een dead strip heeft niets met hacken te maken maar met het toestel zelf en voor dat geld mag je dan wel garantie verwachten.

Theoretisch is iedereen het met je eens, maar in de voorwaarde van Apple staat duidelijk dat als je 'enige' aanpassingen aan het toestel uitvoert ze kunnen besluiten dat je garantie vervalt..

U lucky man!!!

BadSide 28-01-08 21:38

En nu maar hopen dat het geen 1.1.3 OTB is.. :P

Maar je had, neem ik aan, wel gewoon je AT&T kaart in je iPhone gedaan, toch?
En hoe weten ze dan of hij gehackt is.. ?
Abbo word zeker op naam gecheckt ofzo? Je kan dan toch zeggen dat je hem gwn nog niet geactiveerd hebt? ;p
Of mis ik iets?

Stiruam 28-01-08 22:08

Man das relaxed! Gefeliciteerd :D Was dit maar zo in NL :p dan was het nog een stuk makkelijker geweest!

Greetz, Stiruam

Koes 28-01-08 22:32

Ik heb nog net een 1.1.2 gekregen. En ik had al een paar deukjes op m'n foon dus om te zeggen dat ik hem nog niet geactiveerd had, gaat niet werken:p
(voor ik hem terug heb gestuurd nog wel even een update gedraaid via iTunes en natuurlijk m'n AT&T sim teruggeplaats)

zwakstroom 01-02-08 17:45

Relaxte instelling inderdaad van Apple, misschien zitten ze zelf wel een beetje met schuldgevoel, vanwege ontbreken van uitbreidbaarheid en gebreken.

Voeten 16-06-08 21:30

Ik ben hetzelfde van plan. Heb je hem vanuit Nederland opgestuurd? Heb je een kopie of het origineel van de aankoopbon meegestuurd?

zwakstroom 16-06-08 21:56

ik geef je niet veel kans. Ik heb destijds met een ander toestel ook het een en ander geprobeert, maar weinig succes.

johnwalter 17-06-08 11:48

Wie niet waagt...... die niet wint, gewoon maar proberen denk ik,
nee had je immers al :eek:

djseven 21-06-08 14:16

mijn iphone kwam met een ander defect aan....mic volume was dusdanig zacht dat niemand mij kon verstaan mits ik de mic met mijn stemband vebind met een usb kabel. nu heb ik hierbij geen garantie gekregen maar ik heb recht op een deugdelijk product als ik hiervoor betaald heb. op basis hiervan wordt mijn iphone ook kosteloos gerepareerd of vervangen. ik heb nu mijn iphone wel in NL gehaald en wordt de Nederlandse wet en regelgeving gehandhaafd, ik neem aan dat US the A ook wel zulk soort regeltjes hebben.

forum.bericht 21-06-08 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djseven (Bericht 129889)
mijn iphone kwam met een ander defect aan....mic volume was dusdanig zacht dat niemand mij kon verstaan mits ik de mic met mijn stemband vebind met een usb kabel. nu heb ik hierbij geen garantie gekregen maar ik heb recht op een deugdelijk product als ik hiervoor betaald heb. op basis hiervan wordt mijn iphone ook kosteloos gerepareerd of vervangen. ik heb nu mijn iphone wel in NL gehaald en wordt de Nederlandse wet en regelgeving gehandhaafd, ik neem aan dat US the A ook wel zulk soort regeltjes hebben.

Ongeacht waar je hem gekocht hebt zul je dat recht moeten halen bij degene die het je verkocht heeft.

djseven 21-06-08 21:09

en wat als er een dead pixel in zit?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.