//

4G en KPN Spanning bij de telco's?

4G en KPN Spanning bij de telco's? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ewaa Dus wat ga je doen? Telfort simonly behouden en de 4g in Belgie halen? Deze optie leek mij duur(simonly 500 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-05-10, 19:56
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ewaa Bekijk bericht
Dus wat ga je doen?
Telfort simonly behouden en de 4g in Belgie halen?
Deze optie leek mij duur(simonly 500 min +100 sms + inet ~30,- en dan nog minimaal 600 voor nieuwe iphone)
Dit heb ik alleen dan met vodafone.

Eerste 6 maanden 30,00 p/m = 180,00
Tweede 6 maanden 50,00 p/m = 300,00
iphone 3gs 32g = 700,00
totaal: 1180,00 per jaar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-05-10, 21:14
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin1958 Bekijk bericht
Gewoon met verlening !en hij is simlockvrij en ondertussen ook gejailbraikt
ik heb voor mijn moeder ook eentje gekregen van KPN! Krijg hem over een maandje. 3GS 16GB Black.
  #23  
Oud 19-05-10, 14:07
ipodpino ipodpino is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
ik heb voor mijn moeder ook eentje gekregen van KPN! Krijg hem over een maandje. 3GS 16GB Black.
Waarschijnlijk wilden ze geen geld meer van mij bij KPN dan, gemiddeld kosten per/maand was rond de €100 en met zelfs een uitschieter naar de €1200. Waarschijnlijk was ik geen goede klant ofzo, want ze konden mij echt geen iPhone geven, dat deden ze niet werd er gezegd.
  #24  
Oud 22-05-10, 11:46
Underground's schermafbeelding
Underground Underground is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 54
Standaard

Vodafone kan dan wel een snelle internetverbinding hebben. Maar dat wil nog niet zeggen dat het internet op de iphone ineens een stuk sneller gaat. De iPhone heeft geen onbeperkte rekenkracht.
Ik heb mijn iphone ook met een Vodafone abo geprobeerd. Na een paar sites te hebben had ik nou niet het idee dat de sites voorbij flitsten! Eerlijk gezegd heb ik weinig verschil gezien, althans niet genoeg verschil om te gaan porteren en een aantal priveleges kwijt te raken (buitenland vanuit bundel bijvoorbeeld)

In een aantal tests is het mij wel opgevallen dat het erop lijkt dat de 3GS net even iets trager is met het internet dan de 3G. Verder is de 3GS een stuk sneller maar met internet access is mij dat wel bijzonder opgevallen.
  #25  
Oud 22-05-10, 12:04
ferran ferran is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Dit is toch geen gerucht..? Op phoneshop.nl kun je ze al lang met alle providers krijgen!
Als je kijk op GSM + Kado - PhoneShop.nl en je kiest een GSM dan staat daar vrolijk al de 4G tussen
  #26  
Oud 02-06-10, 08:47
Relativist Relativist is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Underground Bekijk bericht
Vodafone kan dan wel een snelle internetverbinding hebben. Maar dat wil nog niet zeggen dat het internet op de iphone ineens een stuk sneller gaat. De iPhone heeft geen onbeperkte rekenkracht.
Ik heb mijn iphone ook met een Vodafone abo geprobeerd. Na een paar sites te hebben had ik nou niet het idee dat de sites voorbij flitsten! Eerlijk gezegd heb ik weinig verschil gezien, althans niet genoeg verschil om te gaan porteren en een aantal priveleges kwijt te raken (buitenland vanuit bundel bijvoorbeeld)

In een aantal tests is het mij wel opgevallen dat het erop lijkt dat de 3GS net even iets trager is met het internet dan de 3G. Verder is de 3GS een stuk sneller maar met internet access is mij dat wel bijzonder opgevallen.
Wat jij zegt klopt niet.
Het internet op een iPhone werkt met een goede verbinding wel een stuk sneller.
Als ik surf middels Wi-Fi "flitsen" de sites wel voorbij.
  #27  
Oud 02-06-10, 18:54
hansinderen hansinderen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 20
Standaard

zojuist hi gebeld, had aantal vragen over mijn abbo. maar ik kon het niet laten om ook te vragen naar een nieuwe generatie iphone.
de persoon waarmee ik belde vertelde mij dat er inderdaad een nieuwe iphone aan zat te komen, en rond augustus leverbaar was bij hi. toen ik vroeg als ik nu ook al iphone's (3gs) via hi kon bestellen was dit ook mogelijk.

maar ik dacht dat alleen t-mobile de officiele leverancier was van iphone, of is dit inmiddels veranderd?
  #28  
Oud 03-06-10, 23:21
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Mensen, gewoon rustig afwachten. Het lijkt er in ieder geval wel op dat ook andere providers de (nieuwe) iPhone gaan krijgen.

Eerst is die storm van salestelefoontjes waarbij heel agressief aanbiedingen worden gedaan om contracten te verlengen en nu alle inspanningen om het netwerk te verbeteren.

T-Mobile ziet gewoon de bui al hangen en doet nu alles om een massale leegloop tegen te gaan.

Dus mensen, relax...alles zal reg kom'!
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'
  #29  
Oud 10-08-10, 13:33
woods woods is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ben gisteren gebeld door KPN, en zij hadden te melden dat ze hoogs waarschijnlijk vanaf volgende week een Iphone 4 aan mijn konden aanbieden.

Zodra ik het telefoontje van KPN heb gehad laat ik meer weten
  #30  
Oud 10-08-10, 14:00
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woods Bekijk bericht
Ben gisteren gebeld door KPN, en zij hadden te melden dat ze hoogs waarschijnlijk vanaf volgende week een Iphone 4 aan mijn konden aanbieden.

Zodra ik het telefoontje van KPN heb gehad laat ik meer weten

Eerlijk gezegd denk ik dat je in de maling bent genomen door iemand. KPN zou een dergelijk telefoontje nooit plegen als ze er niet zeker van zijn dat ze die telefoon zouden kunnen leveren. Ben evenwel heel benieuwd of je nog teruggebeld gaat worden!
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'
  #31  
Oud 10-08-10, 14:32
woods woods is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marked Bekijk bericht
Eerlijk gezegd denk ik dat je in de maling bent genomen door iemand. KPN zou een dergelijk telefoontje nooit plegen als ze er niet zeker van zijn dat ze die telefoon zouden kunnen leveren. Ben evenwel heel benieuwd of je nog teruggebeld gaat worden!
Ze belde meer eerst in de ochtend toen had ik geen tijd, en in de middag heeft weer ander persoon me terug gebeld.
Dit omdat ze wisten dat ik bezig was met mijn abbo te verlengen, ze hadden ook al de gegevens van mij erbij.

Maar we zullen het zien volgende week.
  #32  
Oud 10-08-10, 14:39
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woods Bekijk bericht
Ze belde meer eerst in de ochtend toen had ik geen tijd, en in de middag heeft weer ander persoon me terug gebeld.
Dit omdat ze wisten dat ik bezig was met mijn abbo te verlengen, ze hadden ook al de gegevens van mij erbij.

Maar we zullen het zien volgende week.

Ben heeeeel benieuwd! Laat het ons weten!
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'
  #33  
Oud 14-08-10, 13:45
woods woods is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ze belde me vanochtend wakker, maar ze konden alleen een 3 aanbieden, dus geen 4.
Erg jmmr, moet ik alsnog naar België
  #34  
Oud 16-08-10, 21:42
Underground's schermafbeelding
Underground Underground is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 54
Standaard

Zelf heb ik onlangs mijn KPN abo verlengd naar een Simonly met de huidige internet aanbieding, men vertelde mij dat er geen uitzicht is op iPhone bij KPN. (ongeveer 3 weken geleden)
Na veel uitzoek werk blijf ik erbij dat het goedkoper is om een simonly te nemen en de telefoon in het buitenland te halen. Binnenkort moet ik toch nog een keer naar London dus hoop ik er 1 te kunnen scoren.
Ook de phoneshop optie bekeken, die zitten op ongeveer 100 meter bij mij vandaan, maar die zijn echt waanzinnig duur. Dan maar stukje vliegen of naar onze Belgische vrienden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na 29 november carrier updates overige telco's? ballegooier Overige providers Nederland 47 19-03-11 11:30
Datalimiet bij KPN ?? bramk KPN 3 29-11-10 20:24
3G storing bij KPN iPeppel KPN 4 27-09-10 13:12
Spanning op zilveren rand iPhone stekke iPhone algemeen 33 13-01-10 20:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.