//

4G en KPN Spanning bij de telco's?

4G en KPN Spanning bij de telco's? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs ben ik eens op zoek gegaan voor een goedkoper alternatief voor mijn huidig KPN abonnement. Toen ik de klantenservice van KPN aan de lijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-10, 12:56
Underground's schermafbeelding
Underground Underground is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 54
Question 4G en KPN Spanning bij de telco's?

Onlangs ben ik eens op zoek gegaan voor een goedkoper alternatief voor mijn huidig KPN abonnement. Toen ik de klantenservice van KPN aan de lijn had vroeg ik of er al wat duidelijkheid was of KPN ooit nog de iPhone ging verkopen. Hierop werd direct erg bevestigend gereageerd. Ze wist zeker dat KPN de iPhone gaat verkopen maar kon mij nog niet vertellen wanneer. Ook staat er op tweakers een kort en wat vaag bericht.
In het verleden heeft KPN natuurlijk een zooi iPhones geïmporteerd vanuit het buitenland en deze verkocht aan trouwe klanten.

T-Mobile heeft aangekondigd in rap tempo de UMTS dekking fors te gaan uitbreiden....zou dit wellicht een reactie kunnen zijn om te zorgen dat niet iedereen binnenkort gaat overstappen?
Het kunnen nog wel eens spannende tijden gaan worden!!! Wat denken jullie??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-10, 12:59
SteveLeviathan's schermafbeelding
SteveLeviathan SteveLeviathan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 41
Standaard

Zou op zich wel mooi zijn als vanaf de iPhone 4G alle telecomaanbieders de iPhone + abbo mogen verkopen.
  #3  
Oud 13-05-10, 16:28
ewaa ewaa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 16
Standaard

Niet eens alle telco's. Vodafone is het beste voor de iphone; geweldige snelheid (3,6 mbps) + goede dekking en goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Ik hoop echt dat die markt open breekt dan zullen veel meer mensen de iphone gaan halen
aan de andere kant denk ik ook soms dat als byv vodafone of kpn de iphone gaan aanbieden, dat de echte '3g-gebruikers' naar die telco's zullen gaan waardoor hun snelheid in bepaalde regio's ook zal dalen. Of niet?
  #4  
Oud 13-05-10, 20:38
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Ik denk eerder dat de Iphone nog een tijdje bij T-Mobile blijft en dat er daarnaast nog 1 of 2 providers in NL bijkomen die de Iphone ook gaan aanbieden. Ik verwacht dan ook dat KPN eerder dan Vodafone de Iphone gaat aanbieden.
  #5  
Oud 16-05-10, 12:46
ipodpino ipodpino is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 39
Standaard

Ik ben net weg bij KPN, en op mijn vraag of ze de iPhone zouden krijgen konden ze geen antwoord geven. Moet zeggen, na 2 jaar KPN dat Vodafone me toch beter ligt.
  #6  
Oud 16-05-10, 14:34
T-800 T-800 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 25
Standaard

Misschien gooi ik roet in 't eten van KPN, of juist niet, maar ik heb vorige week met ze gebeld en gevraagd over de nieuwe 4G.

er werd mij verteld: we weten niet zeker of we de 4G gaan leveren, en wanneer, waarschijnlijk rond oktober/november (voor kerst dus...)

maar het mooie van het hele verhaal was:

als ik mijn abonnement verlengde: kreeg ik van KPN gratis een hagelnieuwe iphone black 16GB 3GS! simlockvrij... ze hebben ze dus wél, maar idd alleen voor klanten die er specifiek naar vragen en die al een enorme klantenkorting hebben denk ik. (ik had iets van 1000€ opgebouwd ofzo, al 10 jaar klant, altijd flinke rekeningen en kon met deze korting gratis een 3gs 16gb krijgen)

de 32gb werd echter niet geleverd... anders had ik er wel een genomen.
Dit "gratis" gold echter alleen bij een 2-jarig abonnement, terwijl ik altijd een 1-jarig abonnement afsluit, en niet zoveel zin had om 2 jaar vast te zitten. en een iphone te hebben met 16gb ipv 32.
  #7  
Oud 16-05-10, 16:51
martin1958 martin1958 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

heb net een iphone gekregen bij een kpn abbo!!!
  #8  
Oud 17-05-10, 00:16
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Dit is toch geen gerucht..? Op phoneshop.nl kun je ze al lang met alle providers krijgen!
  #9  
Oud 17-05-10, 13:24
chicoleo chicoleo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: den haag
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Dit is toch geen gerucht..? Op phoneshop.nl kun je ze al lang met alle providers krijgen!
Psies heb ik de mijne ook vandaan. Ik zit bij vodafone en heb echt overal bereik top toestel met een top provider,maar dat zijn mijn bevindingen.ik woon in Z-holland je zou er toch niet aan moeten denken dat je 2jaar vast zit aan ergeniss en ellende met een t-mobile abb?? Mensen ik kan iedereen Vodafone aanbevelen!!!Kijk ff op de Phoneshop zou ik zeggen......

m.v.g.r.
  #10  
Oud 17-05-10, 13:46
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chicoleo Bekijk bericht
Psies heb ik de mijne ook vandaan. Ik zit bij vodafone en heb echt overal bereik top toestel met een top provider,maar dat zijn mijn bevindingen.ik woon in Z-holland je zou er toch niet aan moeten denken dat je 2jaar vast zit aan ergeniss en ellende met een t-mobile abb?? Mensen ik kan iedereen Vodafone aanbevelen!!!Kijk ff op de Phoneshop zou ik zeggen......

m.v.g.r.
Normaal was t-mobile goedkoper en dus voor de meeste mensen de belangrijkste keuze(, want bellen doe je toch niet met zo'n ding? ), maar vodafone biedt nu een 3gs aan met 350min/sms+internet voor €109 en €23p/m(eerste helft en de ander helft €46).
  #11  
Oud 17-05-10, 14:07
humperdinc humperdinc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 73
Standaard

ik heb ook gezien dat je bij de phoneshop een iphone kunt krijgen met ieder abo.
maar bij mijn huidige provider krijg ik een zeer aantrekkelijke klant-korting op de mobieltjes die zij aanbieden. helaas geen iphone.
kunnen ze die hoge klant korting niet doorsluizen? iemand een idee hierover?
ik zit bij telfort en heb het laatste 1,5 jaar gebeld met een iphone en zonder problemen.
tevens adviseerde telfort me om te kijken bij de phoneshop.nl
  #12  
Oud 17-05-10, 20:00
ewaa ewaa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humperdinc Bekijk bericht
ik heb ook gezien dat je bij de phoneshop een iphone kunt krijgen met ieder abo.
maar bij mijn huidige provider krijg ik een zeer aantrekkelijke klant-korting op de mobieltjes die zij aanbieden. helaas geen iphone.
kunnen ze die hoge klant korting niet doorsluizen? iemand een idee hierover?
ik zit bij telfort en heb het laatste 1,5 jaar gebeld met een iphone en zonder problemen.
tevens adviseerde telfort me om te kijken bij de phoneshop.nl
Dat lijkt me ook zeer interessant, want ik zit al bijna 5 jaar bij telfort!
  #13  
Oud 17-05-10, 21:25
martin1958 martin1958 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Gewoon doorzeuren,wanneer je gaat beeindigen hebben ze wel iphones........
  #14  
Oud 17-05-10, 22:26
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin1958 Bekijk bericht
Gewoon doorzeuren,wanneer je gaat beeindigen hebben ze wel iphones........
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Als je een lage klantwaarde hebt gaan ze sowieso niets voor je doen. Als je een hoge klantwaarde hebt bieden ze dure toestellen aan maar echt geen iphone. Je kunt ze wellicht wel krijgen met bijbetaling, maar dan zou ik gewoon eentje kopen via phoneshop.nl. En stap dan over van telfort naar kpn, want de dekking is goed, maar hun 786kbps downloadsnelheid is een lachertje.
  #15  
Oud 17-05-10, 22:48
martin1958 martin1958 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb er net een gekregen via de kpn
  #16  
Oud 17-05-10, 22:56
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin1958 Bekijk bericht
Heb er net een gekregen via de kpn
Gewoon met een verlenging? En wat waren dan de eisen? E is hij simlockvrij? Anders ga ik er ook nog eentje vragen!
  #17  
Oud 17-05-10, 23:26
martin1958 martin1958 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Gewoon met verlening !en hij is simlockvrij en ondertussen ook gejailbraikt
  #18  
Oud 18-05-10, 12:13
humperdinc humperdinc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 73
Standaard

ik had ook al gevraagd aan telfort of mijn klant waarde overgedragen kon worden naar een andere telefoon winkel....maar daar wilde ze geen antwoord op geven via de mail. werd omheen gedraaid.

waarom telfort? IK BEN GEWOON EEN TEVREDEN KLANT!!(alleen nu met een nokia 6300; iphone 3g verkocht in afwachting 4de gen)
  #19  
Oud 18-05-10, 15:48
ewaa ewaa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humperdinc Bekijk bericht
ik had ook al gevraagd aan telfort of mijn klant waarde overgedragen kon worden naar een andere telefoon winkel....maar daar wilde ze geen antwoord op geven via de mail. werd omheen gedraaid.

waarom telfort? IK BEN GEWOON EEN TEVREDEN KLANT!!(alleen nu met een nokia 6300; iphone 3g verkocht in afwachting 4de gen)
Dus wat ga je doen?
Telfort simonly behouden en de 4g in Belgie halen?
Deze optie leek mij duur(simonly 500 min +100 sms + inet ~30,- en dan nog minimaal 600 voor nieuwe iphone)
  #20  
Oud 18-05-10, 16:29
humperdinc humperdinc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 73
Standaard

ik heb meerdere opties bekeken. maar zijn netto bijna allemaal net zo duur. (uitgaande van een 1 jarig contract) langer binden zou een optie zijn. maar niet bij t-mobile!

tijd voor nieuwe telco met iPhones!!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na 29 november carrier updates overige telco's? ballegooier Overige providers Nederland 47 19-03-11 11:30
Datalimiet bij KPN ?? bramk KPN 3 29-11-10 20:24
3G storing bij KPN iPeppel KPN 4 27-09-10 13:12
Spanning op zilveren rand iPhone stekke iPhone algemeen 33 13-01-10 20:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.