iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Het Grote WWDC 2010 Chat Topic (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/61082-grote-wwdc-2010-chat-topic.html)

Andreas.Borry 08-06-10 22:19

komt imovie ook voor 3gs?

Dragon 09-06-10 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andreas.Borry (Bericht 461775)
komt imovie ook voor 3gs?

Naar wat ik heb gelezen komt hij alleen voor de iPhone 4.

Heb ook ergens gelezen dat Apple ook Final Cut Studio voor de iPhone 4 gaat uitbrengen.:confused:

ProGunNL 09-06-10 21:24

Is er iemand die weet of je de nieuwe LED aan de achterkant ook als zaklamp kan gebruiken (zonder de camera app) en met welke sneltoets

WDS001 09-06-10 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ProGunNL (Bericht 462638)
Is er iemand die weet of je de nieuwe LED aan de achterkant ook als zaklamp kan gebruiken (zonder de camera app) en met welke sneltoets

Misschien even wachten op de iPhone daarvoor? :p

Mystery X 10-06-10 09:53

Is straks vast mogelijk! En anders wordt die App wel gemaakt. Heb in Juli 1 jaar mijn abbonement van 2 jaar bij Vodafone met mijn huidige telefoon. Is niet mogelijk om dan eerder een telefoon te kopen via Vodafone toch? Want wil de Iphone straks, maar ga geen jaar wachten...

iMario 10-06-10 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ProGunNL (Bericht 462638)
Is er iemand die weet of je de nieuwe LED aan de achterkant ook als zaklamp kan gebruiken (zonder de camera app) en met welke sneltoets

De flitser kun je op on/off/auto zetten. Bij video zal de flitser aan blijven, zo kun je hem dus als zaklamp gebruiken. Bij foto's reageert de flitser alleen wanneer je de foto maakt.

Hermadrid 10-06-10 14:07

is 32 GB echt nodig voor een iphone of is 16 GB al genoeg? Is phoneshop.nl trouwens te vertrouwen want ik ga denk daar de 4g halen heeft iemand daar ervaring mee.

apotheosis 10-06-10 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 463020)
is 32 GB echt nodig voor een iphone of is 16 GB al genoeg? Is phoneshop.nl trouwens te vertrouwen want ik ga denk daar de 4g halen heeft iemand daar ervaring mee.

Ik ga u voorbeeldje geven; ik kocht de allereerste iphone 2g en deze had 8gb, toen kwam ik met 8gb niet toe.

Dan kwam de 3g uit maar die heb ik in feite niet zo heel lang gehad en daar kwam ik op die enkele maanden tijd wel nog mee toe.

Dan kocht ik de 3gs en dan pas ben ik goed vertrokken door vele gpsen en games en dergelijke meer aan te schaffen en wat bleek; 16gb veel te weinig dus.Er staat dan nog niet eens bv een film ofzo op of dat ik eens 20min iets gefilmd heb ofzo dusja, in mijn geval is 16gb te weinig nu.

Ik ga dus nu bij de iphone 4 voor een 32gb gaan.

Had men mij in het begin gezegd, wat ga je er allemaal mee doen dan zou ik denk ik een antwoord hebben gegeven waarop de meeste zouden zeggen neem maar die 16gb maar ze zouden er allen ferm naast gezeten hebben.

De dag van vandaag is het gewoon altijd het beste je een beetje meer betaald maar dan zekerder van bent je genoeg hebt, je weet wat ze altijd zeggen he; beter teveel hebben dan te weinig. :P

apotheosis 10-06-10 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andreas.Borry (Bericht 461775)
komt imovie ook voor 3gs?

Men zal mij wel corrigeren als ik mis zou zijn maar neen, dit zou alleen voor de 4g zijn.

Hermadrid 10-06-10 22:29

haha oke dankjewel ga denk ook voor de 32 GB en is phoneshop een goede winkel voor garantie en alles is het te vertrouwen?

synnath 11-06-10 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 463369)
haha oke dankjewel ga denk ook voor de 32 GB en is phoneshop een goede winkel voor garantie en alles is het te vertrouwen?



Ja hoor, prima te vertrouwen

Hermadrid 15-06-10 15:27

ik heb een vraag over de 4G. Ik ga denk ik een iphone 4g in belgie halen en dan sim only vodafone bel+sms+web ( dat is toch met internet). Maar zijn ze in belgie simlock vrij kan ik dan die kaartje in die Iphone stoppen of niet? En dit is toch 1 van de goedkoopste manier voor een iphone. ik woon namelijk in Nederland.

ProGunNL 15-06-10 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 465128)
ik heb een vraag over de 4G. Ik ga denk ik een iphone 4g in belgie halen en dan sim only vodafone bel+sms+web ( dat is toch met internet). Maar zijn ze in belgie simlock vrij kan ik dan die kaartje in die Iphone stoppen of niet? En dit is toch 1 van de goedkoopste manier voor een iphone. ik woon namelijk in Nederland.

dat is nog niet helemaal zeker maar er wordt verwacht dat er GEEN simlock op zit

Hermadrid 15-06-10 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ProGunNL (Bericht 465146)
dat is nog niet helemaal zeker maar er wordt verwacht dat er GEEN simlock op zit

Dus dan zou het wel kunnen?

kai824 15-06-10 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 465148)
Dus dan zou het wel kunnen?

Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat je met T-Mobile goedkoper uit bent.

joost_ 15-06-10 19:16

Goedeavond,

Ik heb eigenlijk geen verstand van iphone's etc. maar aangezien mijn contract afloop bij Hi binnekort wil ik een andere telefoon. Nu ben ik al bijna 10 jaar klant bij HI en wil ik hier eigenlijk niet weg. Nu is het zo dat ik in de zomer naar de VS ga, is het mogelijk om er daar één te kopen en dan te unlocken? Of is dat allemaal moeilijk moeilijk..

sorry als mijn vraag hier niet thuishoort, maar op andere plaatsen gaat het nog over de iphone 3g(s)

Hermadrid 15-06-10 20:18

maar t-mobile is toch best slecht met internet enzo en bereik. Iedereen klaagt erover? Dus ik dacht neem sim only van vodafone


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.