Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper?
Als Apple het iPhone 4 ontvangst probleem niet in eerste instantie kan oplossen door een softwareupdate, vind jij dat Apple dan de klant tegemoet moet komen met een gratis bumper?
Wat vind jij? |
Niet als de boel door middel van een software-update (zoals wordt gezegd door Apple) kan worden verholpen
|
We krijgen iig geen bumper cadeau van Apple.
Met andere woorden consument zoek het uit maar koop wel onze telefoon met wisselende functionaliteit van €740,- . |
ik mis een optie:
"neen, want ik heb deze problemen niet!!" de mijne werkt PERFECT en totaal geen signaalverlies :cool: beste smartphone tot nu toe. |
Vind dat ze op zijn minst de mensen wel tegemoet kunnen komen met een gratis bumper. (als dat het probleem oplost)
|
Een gratis bumpertje is echt eennlachertje.
Geeft me een beetje het gevoel van: "ooh uw benzine tank is lek affabriek. Hier heeft u wat ducktape" "en succes hè" |
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwe benzine tank (in mijn voorbeeld) of dus een nieuwe iPhone4 als het probleem zich voordoet. (trouwens ik wil ook kunnen kiezen "ik heb geen problemen" |
Citaat:
Dat gaan ze vertikken. Ook al hebben ze geld zat ervoor. |
denk niet dat Apple gaat zeggen beste klanten stuur alle u telefoon terug dan fixen we het wel even kost veel geld om te maken en onwijs veel tijd
ze zullen in de nieuwe zending iphone 4 er wat in aangepast hebben zodat wij in europa die fout niet meer hebben :) hoop ik :P |
Citaat:
Ze denken dat we domme dieren zijn, en zo ons kunnen temmen en laten geloven dat het goed is. |
Ze moeten de toestellen gewoon terug nemen en meteen het productie proces aanpassen.
Ze lossen het probleem niet op. Alleen het gevolg. |
Ik mis eigenlijk de optie:
een hardwarematige oplossing en tot die tijd een gratis bumper |
Citaat:
Ik hoop dat het software matig is, maar alles wat ik nu gelezen heb wijst op het tegendeel. Jonas |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36. |