iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/63004-poll-moet-apple-de-klant-tegemoet-komen-gratis-bumper.html)

firestarter 28-06-10 12:17

Poll: Moet Apple de klant tegemoet komen met een gratis bumper?
 
Als Apple het iPhone 4 ontvangst probleem niet in eerste instantie kan oplossen door een softwareupdate, vind jij dat Apple dan de klant tegemoet moet komen met een gratis bumper?

Wat vind jij?

Nickert 28-06-10 20:42

Niet als de boel door middel van een software-update (zoals wordt gezegd door Apple) kan worden verholpen

firestarter 30-06-10 18:07

We krijgen iig geen bumper cadeau van Apple.

Met andere woorden consument zoek het uit maar koop wel onze telefoon met wisselende functionaliteit van €740,- .

knuster 30-06-10 19:11

ik mis een optie:

"neen, want ik heb deze problemen niet!!"

de mijne werkt PERFECT en totaal geen signaalverlies :cool:
beste smartphone tot nu toe.

Rockywoman 30-06-10 19:41

Vind dat ze op zijn minst de mensen wel tegemoet kunnen komen met een gratis bumper. (als dat het probleem oplost)

Donstil 07-07-10 13:46

Een gratis bumpertje is echt eennlachertje.

Geeft me een beetje het gevoel van:
"ooh uw benzine tank is lek affabriek. Hier heeft u wat ducktape" "en succes hè"

borgqueenx 07-07-10 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 484384)
Een gratis bumpertje is echt eennlachertje.

Geeft me een beetje het gevoel van:
"ooh uw benzine tank is lek affabriek. Hier heeft u wat ducktape" "en succes hè"

daar heb je gelijk in, maar als de ducktape de enigste optie is, dan wil je die toch krijgen van de fabrikant omdat het zijn schuld is?

Donstil 07-07-10 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 484386)
daar heb je gelijk in, maar als de ducktape de enigste optie is, dan wil je die toch krijgen van de fabrikant omdat het zijn schuld is?

uuhh nee het moet gewoon opgelost worden zonder aanpassingen.
Nieuwe benzine tank (in mijn voorbeeld) of dus een nieuwe iPhone4 als het probleem zich voordoet.

(trouwens ik wil ook kunnen kiezen "ik heb geen problemen"

borgqueenx 07-07-10 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 484388)
uuhh nee het moet gewoon opgelost worden zonder aanpassingen.
Nieuwe benzine tank (in mijn voorbeeld) of dus een nieuwe iPhone4 als het probleem zich voordoet.

(trouwens ik wil ook kunnen kiezen "ik heb geen problemen"

ja, maar elke verkochte iphone gaan ze echt niet allemaal vervangen.
Dat gaan ze vertikken.
Ook al hebben ze geld zat ervoor.

startel 07-07-10 14:01

denk niet dat Apple gaat zeggen beste klanten stuur alle u telefoon terug dan fixen we het wel even kost veel geld om te maken en onwijs veel tijd

ze zullen in de nieuwe zending iphone 4 er wat in aangepast hebben zodat wij in europa die fout niet meer hebben :) hoop ik :P

borgqueenx 07-07-10 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door startel (Bericht 484399)
denk niet dat Apple gaat zeggen beste klanten stuur alle u telefoon terug dan fixen we het wel even kost veel geld om te maken en onwijs veel tijd

ze zullen in de nieuwe zending iphone 4 er wat in aangepast hebben zodat wij in europa die fout niet meer hebben :) hoop ik :P

nee hoor want dan worden de andere mensen nog bozer. ze gaan gewoon de streepjes aanpassen op de iphones. zodat het lijkt alsof je meer bereik hebt.
Ze denken dat we domme dieren zijn, en zo ons kunnen temmen en laten geloven dat het goed is.

Destiny 07-07-10 14:06

Ze moeten de toestellen gewoon terug nemen en meteen het productie proces aanpassen.

Ze lossen het probleem niet op. Alleen het gevolg.

Paz 07-07-10 14:32

Ik mis eigenlijk de optie:
een hardwarematige oplossing en tot die tijd een gratis bumper

chonazz 07-07-10 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 484397)
ja, maar elke verkochte iphone gaan ze echt niet allemaal vervangen.
Dat gaan ze vertikken.
Ook al hebben ze geld zat ervoor.

Tuurlijk gaan ze die vervangen. Als het echt over een hardware probleem gaat hebben ze geen keus. Toyota roept toch ook alle auto's met problemen terug? Apple gaat snel moeten handelen, waarschijnlijk geven ze zichzelf nog een kans met de software update, maar als het dan niet werkt gaan ze terug roepen. Dat is namelijk voordeliger dan alle schadevergoedingen die ze in de US gaan moeten betalen als de class lawsuits er aan komen.
Ik hoop dat het software matig is, maar alles wat ik nu gelezen heb wijst op het tegendeel.

Jonas


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.