//

iPhone 4 met coating?

iPhone 4 met coating? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden ik heb een vraag. Ik heb op het internet gelezen dat Apple misschien met een 2de iPhone 4 komt. Deze zou dan een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-10, 15:58
rolfjansen rolfjansen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 met coating?

Beste leden ik heb een vraag. Ik heb op het internet gelezen dat Apple misschien met een 2de iPhone 4 komt. Deze zou dan een speciale coating bevatten. Ik had zelf al de iPhone 4 32 GB Zwart besteld bij A Mac dus ik was benieuwd of ik die nieuwere versie dan meteen kreeg? Helaas wist A Mac het ook niet Weet iemand van jullie of de klopt? Moet je hier anders op wachten? Ik wil de iPhone 4 namelijk zo snel mogelijk en anders moet ik nog 4 weken extra wachten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 16:57
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

maak er maar 8 en halve weken van want als die komt komt die denk na eind september? Maar ik vraag me ook af of er nieuwe Iphone 4 komt want dan wacht ik tot die nieuwe.
  #3  
Oud 27-07-10, 22:17
Rikhub9 Rikhub9 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Daar is nog niks over bekend, maar ik denk dat ze eerst van de oude lading af willen, stel er zou een nieuwe iPhone4 op de markt komen. Ikzelf verwacht dat er volgendjaar pas weer een nieuwe iPhone op de markt komt.
  #4  
Oud 27-07-10, 22:25
gn!uz gn!uz is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 46
Standaard

oude lading? Haha! Na bestellen duurt het 3 weken voordat je oude iPhone van de band afrolt.. Er komt geen tweede revisie.. Volgend jaar juni weer.
  #5  
Oud 27-07-10, 22:31
Rikhub9 Rikhub9 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ja oke. maar als er een nieuwe iPhone4 komt, die het probleem verhelpt (waar ik overigens geen last van heb), dan denk ik niet dat ze gelijk al die nieuwe versies versturen, maar eerst de oudere versies iPhone4 kwijt proberen te raken
En ook ik geloof er in dat er pas volgend jaar weer een nieuwe iPhone komt, ze hebben al gefaalt door hoesjes mee te geven, want daarmee erkennen ze dat hun iPhone4 niet goed werkt. Ze hadden gewoon niks moeten veranderen, want zo groot is het probleem ook weer niet. zoals ik al zei heb ik er in het dagelijks gebruik geen last er van.
  #6  
Oud 28-07-10, 14:32
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Het was alleen maar een gerucht.
  #7  
Oud 28-07-10, 18:02
morphf morphf is offline
• iOS 8.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

apple kan het niet maken tegen over klanen en zeker in amerika niet om de huidige iphone 4 met een coating te voorzien

het enigste is dat ze een nieuw model uitgeven de 4gs ofzo (noem maar een naam)
welke dan wel een coating krijgt, en wat andere kleine verbetringen ..

dit zla natuurijk voorlopig niet gebeuren, volgens jaar pas
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.