//

Leveringssituatie Iphone4 Apple Store

Leveringssituatie Iphone4 Apple Store discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn al veel geruchten en feiten duidelijk over de mensen die hun Iphone bij T-Mobile gereserveerd hebben. Dit bericht is voor de mensen die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-10, 13:03
Liv347 Liv347 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard Leveringssituatie Iphone4 Apple Store

Er zijn al veel geruchten en feiten duidelijk over de mensen die hun Iphone bij T-Mobile gereserveerd hebben.

Dit bericht is voor de mensen die zijn of haar Iphone bij een Apple Store hebben gereserveerd: Hebben jullie al bericht gehad of je m vrijdag wel of niet mag ophalen? En weet iemand toevallig te vertellen wanneer zij dat laten weten? Belletje? mailtje?SMS? Ik heb een algemene mail gekregen maar het blijft allemaal zo vaag Apple laat weinig los... Ben erg benieuwd!

Let me know!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 15:54
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

ik heb iets na 8 uur gereserveerd via de telefoon, ben de dag er na gebeld dat het goed zat,


en verder helemaal niks, terwijl er al vrolijk heel veel wel een melding heben gehad dat tie morgen aan de deur komt.

ik ben er nu wel zeker van dat ik morgen niks krijg, laat staan zaterdag, terwijl ik al 2 weken zonder gsm zit

zit nu met mijn vriendins suffe nokia n96, wat een but ding
  #3  
Oud 29-07-10, 17:33
rthecook rthecook is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard Morgen ophalen!

Ben vanmiddag zelf naar de shop geweest om te vragen of ik 1 van de gelukkigen ben. JA dus. Vanmiddag/avond, belt de shop iedereen op die morgen z'n iphone op kan halen zeiden ze.... Ik kan gelukkig rustig slapen vannacht.


( er schijnen meer iphones bij deze shop te zijn geleverd dan gereserveerd)
  #4  
Oud 29-07-10, 18:01
Liv347 Liv347 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard

Okee! dat is zeker relaxed! Veel plezier ermee alvast! hopen dat zij mij vanavond nog bellen! En misschien ga ik vanavond nog even langs de shop om te vragen...
  #5  
Oud 29-07-10, 18:03
Liv347 Liv347 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard

Nog even een vraagje@ rthecook wanneer heb jij m gereserveerd? ik op 14 juni...ben zo benieuwd!
  #6  
Oud 29-07-10, 18:11
rthecook rthecook is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard

Op 20 juli in de shop in vlaardingen. Heb de 32gb genomen, mede omdat deze minder gekocht worden en dus een grotere kans had. Ik hoop voor je dat je snel bericht krijgt.
  #7  
Oud 29-07-10, 18:20
Liv347 Liv347 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard

Aha jaa vandaar. Ik heb de 16gb besteld in Utrecht. Maar mijn huisgenoten hebben ook bij Apple gereserveerd en ook nog niets gehoord. Zij hebben allebei 32gb. Dus nogmaals rustig afwachten dan maar.. Ik laat t je wel weten!
  #8  
Oud 29-07-10, 18:37
Liv347 Liv347 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard

Hummz net even gebeld naar apple in utrecht. Daar kunnen zij mij nog niets vertellen en ik krijg vanzelf bericht. Morgen gaan zij pas kijken hoeveel er geleverd is en dan pas berichten naar klanten zenden. Dus....still waiting..
  #9  
Oud 31-07-10, 20:11
anhong anhong is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Roermond
Berichten: 53
Standaard

inmiddels heeft iedereen zijn iphone neem ik aan. Ze zijn gister massaal uitgeleverd in Nl heb ik gehoord!
  #10  
Oud 01-08-10, 13:02
Liv347 Liv347 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard

HUm nou helaas heb ik nog niet dus...Blijken er toch wel heeeel veel mensen de Iphone op de presentatie dag te hebben gereserveerd....

Best jammer, maar ik wacht rustig af.
  #11  
Oud 11-08-10, 23:31
kaleung kaleung is offline
• iOS 6.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

iemand al iphone 4 gekregen via Amac Sore ??
  #12  
Oud 12-08-10, 13:42
Liv347 Liv347 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard

Ja, ik afgelopen maandag. Ik kreeg een mailtje dat de Iphone4 voor me klaar lag. Dus heb m nu. Er waren nog nauwelijks leveringen bij de Amac Store.... erg raar terwijl het premium sellers moeten zijn. Die vrijdag daarvoor kwam ik even informeren en toen vertelde de mederwerkster heel ingetogen dat zij nog nul leveringen hadden. Maar vanaf maandag zijn ze aan t uitleveren. Anyway je krijgt dus een mail. Ik hoop voor je dat je snel bericht krijgt.
  #13  
Oud 12-08-10, 17:40
kaleung kaleung is offline
• iOS 6.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

waar had jij je iphone besteld en hoeveelste stond je op de lijst?
  #14  
Oud 14-08-10, 11:12
Liv347 Liv347 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard

Ik heb de iPhone bij de amac store in Utrecht besteld op 14 juni de dag waarop waarop je m daar kon bestellen. Ik heb geen idee hoeveelste ik op de lijst stond maar zal wel een van de eerste zijn. Apple doet daar echt zeer geheimzinnig over. Heb je ondertus
  #15  
Oud 14-08-10, 11:13
Liv347 Liv347 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 0
Standaard

Ik heb de iPhone bij de amac store in Utrecht besteld op 14 juni de dag waarop waarop je m daar kon bestellen. Ik heb geen idee hoeveelste ik op de lijst stond maar zal wel een van de eerste zijn. Apple doet daar echt zeer geheimzinnig over. Heb je ondertussen al bericht gehad?
  #16  
Oud 16-08-10, 18:42
jreijner jreijner is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 0
Standaard iPhone 4 Amac

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liv347 Bekijk bericht
Ik heb de iPhone bij de amac store in Utrecht besteld op 14 juni de dag waarop waarop je m daar kon bestellen. Ik heb geen idee hoeveelste ik op de lijst stond maar zal wel een van de eerste zijn. Apple doet daar echt zeer geheimzinnig over. Heb je ondertussen al bericht gehad?
Ow dat is wel balen zeg ik heb hem gereserveerd op 4 juni bij Amac Den Bosch en ik heb hem nog steeds niet, zelfs toen ik vroeg of ze voor me konden controleren op welke plek ik op de lijst stond wou de verkoper dat niet doen.

Ik heb het altijd al een vervelende winkel gevonden.

Laatst gewijzigd door jreijner; 16-08-10 om 18:46.
  #17  
Oud 19-08-10, 11:56
Telefoonkopen Telefoonkopen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 0
Standaard

Goedemiddag mensen,

Bij de telefoonkopen te zwolle hebben ze de Iphone 4 32 GB op voorraad liggen.
Wees er snel bij voordat ze weer uitverkocht zijn!!

tel 038-4226692

Gr

Martin
  #18  
Oud 20-08-10, 20:51
kaleung kaleung is offline
• iOS 6.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jreijner Bekijk bericht
Ow dat is wel balen zeg ik heb hem gereserveerd op 4 juni bij Amac Den Bosch en ik heb hem nog steeds niet, zelfs toen ik vroeg of ze voor me konden controleren op welke plek ik op de lijst stond wou de verkoper dat niet doen.

Ik heb het altijd al een vervelende winkel gevonden.
Ik heb um ook bij Amac Store besteld op 23 juni en ik stond volgens mij op nr 35.
heb nog steeds geen bericht van hun gekregen (ik ga binnenkort is langs voor mij €50 )
heb via internet een iphone4 besteld eind vorige week en begin volgende week krijg ik um binnen
  #19  
Oud 21-08-10, 14:08
rickfranssen rickfranssen is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Potver! Poep mac-store
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet m@ndy iTunes 1 07-09-10 00:35
Apple logo in scherm op iPhone4 timlk iPhone algemeen 1 15-08-10 06:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.