//

Wat als ie officieel ook te koop is in Nederland ?

Wat als ie officieel ook te koop is in Nederland ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij net af of als de iPhone straks gewooon in ned te koop is, het ook mogelijk gaat worden om een eerder in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-08, 18:49
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard Wat als ie officieel ook te koop is in Nederland ?

Ik vroeg mij net af of als de iPhone straks gewooon in ned te koop is, het ook mogelijk gaat worden om een eerder in de us gekochte tel ook gewoon officieel te maken door alsnog een abbo te nemen bij de gene die het gaat aanbieden , iemand enig idee of dat mogelijk gaat zijn ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-08, 18:55
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Data Bekijk bericht
Ik vroeg mij net af of als de iPhone straks gewooon in ned te koop is, het ook mogelijk gaat worden om een eerder in de us gekochte tel ook gewoon officieel te maken door alsnog een abbo te nemen bij de gene die het gaat aanbieden , iemand enig idee of dat mogelijk gaat zijn ?
Wat maakt het uit? mijn US iphone werkt prima, en ik betaal geeneens een overbodig duur abbonnement, voor 270 euro een iPhone, en een zelfgekozen Sim Only abbo, wat overigens ook nog veel goedkoper is dan een telefoongebonden abbo!
  #3  
Oud 07-02-08, 19:09
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Nou ja het maakt uit dat je dan ongestraft iedere update van apple gewoon kunt draaien zonder dat je je druk hoeft te maken over of je dan weer uren bezig bent met hacken en unlocken. Ik zit met een 4.6 boot versie van de iphone en die is alleen met een turbosim kaart van hadox ( 80 euro )te unlocken en ik vind het allemaal toch een hoop gedoe, en als de tariefen veelt te hoog zijn kun je alsnog unlocken als je dat wilt natuurlijk.
  #4  
Oud 07-02-08, 19:20
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Data Bekijk bericht
Nou ja het maakt uit dat je dan ongestraft iedere update van apple gewoon kunt draaien zonder dat je je druk hoeft te maken over of je dan weer uren bezig bent met hacken en unlocken. Ik zit met een 4.6 boot versie van de iphone en die is alleen met een turbosim kaart van hadox ( 80 euro )te unlocken en ik vind het allemaal toch een hoop gedoe, en als de tariefen veelt te hoog zijn kun je alsnog unlocken als je dat wilt natuurlijk.
Hoelang heb jij op iphoneguide gezeten?? er zijn ook ***sims te krijgen voor 30 euro..

Ikzelf heb wel de Turbosim, was 58 euro geloof ik..

En Jailbraiken etc is gewoon nice omdat je dan 3rd party apps kan gebruiken
  #5  
Oud 07-02-08, 19:23
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij 780 euro gaat kosten met 2 jaar verplichte abonnement
  #6  
Oud 07-02-08, 19:29
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Zover ik hier en daar lees is alleen de echte turbosim er een die het ook goed doet met de laatste versie bootlaoder al die andere schijnbaar niet, vandaar.
En op de bladox homepage staat toch echt onder de kosten "DHL in 80EUR flat worldwide" dus ik weet niet waar jij je info vandaal haalt. ;-) .
  #7  
Oud 07-02-08, 19:29
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
En Jailbraiken etc is gewoon nice omdat je dan 3rd party apps kan gebruiken
Officeele Apps zullen denk ik nog "Nicer" zijn

Citaat:
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij 780 euro gaat kosten met 2 jaar verplichte abonnement
Wieblief wat bedoel je?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Data Bekijk bericht
Zover ik hier en daar lees is alleen de echte turbosim er een die het ook goed doet met de laatste versie bootlaoder al die andere schijnbaar niet, vandaar.
En op de bladox homepage staat toch echt onder de kosten "DHL in 80EUR flat worldwide" dus ik weet niet waar jij je info vandaal haalt. ;-) .
Nope goedkope sims doen het ook... De sims waren altijd een euro of 58... Mischien hebben ze de prijs op geschroeft...?

Greetz, Stiruam
  #8  
Oud 07-02-08, 19:30
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grample Bekijk bericht
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij 780 euro gaat kosten met 2 jaar verplichte abonnement
IK heb m al dus dat is het punt niet, misschien moet je even lezen wat ik schrijf aan de start van deze draad ;-).
  #9  
Oud 07-02-08, 20:21
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Officeele Apps zullen denk ik nog "Nicer" zijn

Wieblief wat bedoel je?

Nope goedkope sims doen het ook... De sims waren altijd een euro of 58... Mischien hebben ze de prijs op geschroeft...?

Greetz, Stiruam
Ook met bootloader 4.6 want daar zou het hem inzitten als ik de fora allemaal een beetje doorlees, en ook op de sites van andere aanbieders staat er vaak bij dat ze nietwerken met de 4.6 versie van de iphone.

Of de prijs omhoog is gegaan weet ik niet ik ben pas sinds een week of 4 aan het rondkijken wat me opties zijn.
  #10  
Oud 07-02-08, 20:45
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Data Bekijk bericht
Ook met bootloader 4.6 want daar zou het hem inzitten als ik de fora allemaal een beetje doorlees, en ook op de sites van andere aanbieders staat er vaak bij dat ze nietwerken met de 4.6 versie van de iphone.

Of de prijs omhoog is gegaan weet ik niet ik ben pas sinds een week of 4 aan het rondkijken wat me opties zijn.
Die sims die zijn speciaal gemaakt voor 4.6... Want als je bootloader 3.9 hebt (das de oude) dan kan je hem softwarematig unlocken en dan hoef je nix te betalen... En ik weet niet welke fora je dan leest maar zover ik weet staat dat nergens of op flut sites

Greetz, Stiruam
  #11  
Oud 07-02-08, 20:49
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Die sims die zijn speciaal gemaakt voor 4.6... Want als je bootloader 3.9 hebt (das de oude) dan kan je hem softwarematig unlocken en dan hoef je nix te betalen... En ik weet niet welke fora je dan leest maar zover ik weet staat dat nergens of op flut sites

Greetz, Stiruam
Ok laat ik het anders zeggen , waar koop ik nu een sim kaart waardoor ik een hardware unlock kan doen met mijn 4.6 iPhone .Hadox zelf is getroffen door een tsunami zeggen ze op hun website , geen idee waar dat allemaal overgaat eerlijk gezegd, dus die kan ik niet kopen.

Oja ik lees, hier uiteraard , macrumors , en hackintosh.
  #12  
Oud 08-02-08, 00:15
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

ontopic:

1. De meeste mensen die nu al een iPhone hebben maakt het hacken, downgraden, upgraden echt niet uit. Denk zelfs dat ze het leuk en interessant vinden om te doen.
2. Voor nog geen 17 euro heb je een heel compleet abonnement met 250 belminten, SMS bundel en GPRS gebruik. Ik verwacht dat het goedkoopste abbo dat aangeboden gaat worden met de iPhone 2 tot 3 keer zo duur is.

Denk niet dat er veel mensen zullen overstappen.
  #13  
Oud 08-02-08, 12:43
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Waarschijnlijk heb je gelijk, maar zou het uberhaupt mogelijk zijn mocht je het toch willen?
Maar goed dat weet niemand natuurlijk totdat ze ook gewoon hier te koop zijn.
  #14  
Oud 08-02-08, 13:37
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grample Bekijk bericht
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij 780 euro gaat kosten met 2 jaar verplichte abonnement
Dat is de SIM lock vrije prijs voor België waar door wetgeving niet aan koppelverkoop gedaan mag worden.
  #15  
Oud 08-02-08, 14:23
alextam alextam is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 72
Standaard

en waarom is er dan een verplicht abonnement?
  #16  
Oud 08-02-08, 15:38
robinevers robinevers is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 2
Standaard

ik ben erover uit, ik ga niet zitten wachten tot hij eindelijk in nederland uit komt, een godsvermogen voor een abonement betalen, en als je de doos openmaakt erachter komen dat er zo in heeel mooi zilver VODAFONE of een andere gare naam ingegraveerd staat !!!... mannetje in almere levert ze voor 559 kant en klaar ready to go met 1.1.3 + TurboSim
  #17  
Oud 10-02-08, 08:46
hjoels hjoels is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 49
Standaard

@Data
Myotch heeft Xsims aan ons verkocht uit de 2e inkooppaktie die perfect werken.
Thans te koop voor € 39,95 via zijn site: http://www.two-electronics.com/

Harold++
__________________
Wa een speeltje
  #18  
Oud 10-02-08, 09:07
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Is niet duur, maar ook logisch dat iedereen ze nu in de uitverkoop gooit; Je habt ze namelijk niet meer nodig om je iPhone te unlocken, dat kan , zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt, tegenwoordig ook zonder deze dure x-sims.
  #19  
Oud 10-02-08, 18:20
The King The King is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Oosterblokker
Berichten: 26
Standaard

Beste mensen,
Ik ga binnenkort een iphone halen uit londen, kan iemand mij vertellen wat ik dan allemaal nog nodig heb en doen moet om deze geschikt te maken voor het netwerk van Hi??
Ben zelf niet zo handig met hacken enz dus als iemand mij hiermee kan helpen, graag!!!

Groeten jerzy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat als ik iPhone verkoop en nieuwe koop? mennonicolai iPhone algemeen 4 31-07-10 10:00
Eindelijk: iPhone zeer snel officieel te koop bij Vodafone in Nederland! nbwp Koopinformatie Nederland 15 07-01-10 15:16
Iphone ook in nederland te koop chipbroker Archief 5 22-10-07 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:43.