iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/6759-ellen-den-otter-fromus2eu-com-telegraaf.html)

tescione 08-02-08 10:12

Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf
 
Velen van ons hebben, vooral in het begin, de iPhone via Ellen besteld. In de bijlage van de telegraaf van afgelopen zaterdag (pagina TA7) staat een heel artikel over haar.

iCulture 08-02-08 10:30

Dank Tescione voor de PM! :D
Als iemand een scan heeft of iets dergelijks dan zouden we die graag willen ontvangen op webmaster [apenstaartje] iphoneclub [punt] nl. Thanks!

Kevin86 02-03-08 13:30

Was het een positief of negatief bericht?

forum.bericht 03-03-08 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tescione (Bericht 58087)
Velen van ons hebben, vooral in het begin, de iPhone via Ellen besteld. In de bijlage van de telegraaf van afgelopen zaterdag (pagina TA7) staat een heel artikel over haar.

Ik heb zowel de papieren alsook de electronische Telegraaf doorgespit en kan nergens een artikel vinden. Bedoel je zaterdag 1 maart?

MacFoxx 03-03-08 10:10

@forum.bericht: Ik denk niet dat het afgelopen zaterdag is. Want het bericht van tescione stamt af 8februari. Dan moet het begin februari zijn.

tescione 03-03-08 10:14

was volgens mij inderdaad de telegraaf van 2 februari.

@kevin86
het was een positief artikel, het ging eigenlijk over de vele manieren die er zijn om iets te importeren uit de USA. Ook myus.com werd hierin beschreven.

Janteh 03-03-08 11:40

Ze levert alleen geen iPhones meer, had haar van de week gemaild:

Helaas kunnen we geen iPhones meer leveren. AT&T heeft het te moeilijk gemaakt om ze aan te kopen zonder dat je meteen een AT&T abonnement afsluit of een bestaand AT&T account hebt.
Bij de (online) Apple store hebben we de limiet bereikt van het maximale aantal iPhones dat ze per adres willen leveren. Het lukt ook niet meer om zelf met je credit card te bestellen bij Apple.com en ons adres als shipping adres te gebruiken.



Blackherrie 03-03-08 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tescione (Bericht 58087)
Velen van ons hebben, vooral in het begin, de iPhone via Ellen besteld. In de bijlage van de telegraaf van afgelopen zaterdag (pagina TA7) staat een heel artikel over haar.

Ist een interessante dame ? Heb er nog nooit van gehoord :eek:

Grample 03-03-08 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 75708)
Ist een interessante dame ? Heb er nog nooit van gehoord :eek:

Wel ontopic blijven he ;)

Emiin' 03-03-08 16:09

Spijtig, ik heb dezelfde mail gekregen, anders zou deze mevrouw me heel gelukkig maken ..

forum.bericht 03-03-08 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emiin' (Bericht 75783)
Spijtig, ik heb dezelfde mail gekregen, anders zou deze mevrouw me heel gelukkig maken ..

Waarom slaan jullie de handen niet ineen? Stuur een mailtje naar die mevrouw of ze niet X iPhones in persoon wil gaan kopen bij de Apple Store in de buurt met haar eigen CC.

Ja heb je en nee kun je krijgen.

Janteh 03-03-08 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 75990)
Waarom slaan jullie de handen niet ineen? Stuur een mailtje naar die mevrouw of ze niet X iPhones in persoon wil gaan kopen bij de Apple Store in de buurt met haar eigen CC.

Ja heb je en nee kun je krijgen.

Ik ga waarschijnlijk al op een andere manier aan een iPhone komen dus dat hoeft niet :)

Mi Had 07-03-08 15:57

Ellen den Otter stond met fromus2eu.com ook in de 'Computer Totaal'! Ze is populair de laatste tijd :p

ArB 01-05-08 22:49

Ze was zelfs net op het journaal. :)

JeroenStraal 12-06-09 01:20

I phone Ellen den Otter
 
Ik probeerde ook die phone via fromus2eu van Ellen den Otter te bestellen maar helaas kon ze niet die Iphone uit Amerika bestellen. Ik had wel geluk om toch door te zoeken naar een andere Amerikaanse webwinkel. via USA Bestel - producten uit amerika - import u goederen uit amerika naar nederland - bespaar met shoppen uit amerika met het lage koers van het dollar - Amerikaanse webwinkel had ik die Iphone 3G wit bestelt en na 2 weken ontvangen in nederland. Ik was ontzettend blij... dank je wel usa bestel

matthijst 12-06-09 06:46

Net zulke oplichters. 15% service fee, ziek volk.
Niet markeren als gift....
Dus dat betekent tegenwoordig standaard +19%, + 17 euro.

Kom je met een iPhone van $600 opeens uit op:
600 * 1,08 (BTW) * 1,19 (belasting) = $772 = 558 euro.
558 + 17 euro inklaring + 25 euro (verzenden) + 35 euro service fee = 635 euro

Daarvoor kan je net zo goed een weekendje naar Belgie gaan :D

johan72 16-09-09 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 294849)
Net zulke oplichters. 15% service fee, ziek volk.
Niet markeren als gift....
Dus dat betekent tegenwoordig standaard +19%, + 17 euro.

Kom je met een iPhone van $600 opeens uit op:
600 * 1,08 (BTW) * 1,19 (belasting) = $772 = 558 euro.
558 + 17 euro inklaring + 25 euro (verzenden) + 35 euro service fee = 635 euro

Daarvoor kan je net zo goed een weekendje naar Belgie gaan :D

Via US Unlocked betaalde ik 540 euro inclusief inklaring en btw. Ik had 'm 3 dagen later in huis, nadat het op mijn Amerikaans verzendadres van US Unlocked was aangekomen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:25.