iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   witte iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/67862-witte-iphone-4-a.html)

Dexstron 10-08-10 18:41

witte iphone 4
 
beste lezers,

ik ben net mijn iphone 4 op wezen halen bij telefoon kopen in venlo, en ik vroeg hoe het zat met de witte iphone 4 en het volgende vertelde ze mij;
*de witte iphone 4 kan nog niet gelevert worden omdat er in de fabriek in china mense zelfmoord hebben gepleegt vanwegen de ondragelijke situatie daar, en hij lagen maandloon, het zijn er nu al 21.

:mad::mad::mad::mad::confused:

pieterjanvh 10-08-10 18:44

En hij weet dat en de rest van de wereld niet? Lijkt me nogal raar :D
Daar had je normaal al wel iets van vernomen denk ik dan...

Dexstron 10-08-10 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh (Bericht 525239)
En hij weet dat en de rest van de wereld niet? Lijkt me nogal raar :D
Daar had je normaal al wel iets van vernomen denk ik dan...

ja daarom zet ik het ook bij gerugten misschien dat andere er iets meer van af weten

Johnnie5 10-08-10 19:48

Is al oud nieuws.

Zie Link

Heeft ook niks te maken met het niet kunnen leveren van de witte uitvoering.

truckdiver 10-08-10 19:50

en zoals bekent is er een probleem met de witte verf samen met het glas voor de Iphone.
Zosnel dat dat opgelost is komen er hopenlijk witte Iphone's

pieterjanvh 10-08-10 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 525344)
en zoals bekent is er een probleem met de witte verf samen met het glas voor de Iphone.
Zosnel dat dat opgelost is komen er hopenlijk witte Iphone's

Echt niets voor apple om daar nog problemen mee te hebben na de officiële aankondiging... Precies toch een redelijke misstap voor hun die iPhone 4 (als je vergelijkt met andere toestellen die ze verkopen)

5youXpuppet5 11-08-10 01:42

Dat ze maar snel met die witte komen. Ben ongeduldig en sta 1ste op de lijst voor een witte 32gb :d

iScorpio 11-08-10 08:09

Blijkt dat de mensen in Engeland een mail hebben gekregen dat ze de witte iPhone 4 niet meer hoeven te verwachten tot eind van het jaar. Ben je dan mooi klaar mee.

bzb 11-08-10 08:48

goh dat zeggen ze ook al weken bij t-mobile, dus mensen DE WITTE KOMT NIET TOT EIND DIT JAAR

Iphone3Gs 11-08-10 11:28

Ik wou ook zo graag de witte variant maar aangezien ik het nu al niet meer had om de nieuwe Iphone te hebben, heb ik hem maar gelijk omgezet naar de witte, ik zie eigenlijk helemaal geen witte meer komen, kan best dat ze het te moeilijk vinden en helemaal af gaan kitschen.

5youXpuppet5 11-08-10 13:11

Dan wacht ik nogwel 1 jaartje, het is dan toch nietmeer de moeite om er eentje te kopen en binnen het half jaar al met een oud model te zitten :(

sukk1e 11-08-10 14:15

Was idd al oud maarja ik zie geen probleem.
Ik neem ook wel genoegen met een rode iPhone 4

Rockywoman 11-08-10 20:01

Dat er daar in china flinke werkdruk is, dat is al meerdere malen op de nieuwsberichten op tv geweest.
Mensen kunnen de druk niet aan, lopen naar het dak, en springen.
Ze lieten zelfs zien dat er hele netten gespannen zijn om de fabriek heen zodat wanneer ze springen ze opgevangen worden.
Walgelijk natuurlijk..Maar denk niet dat dat de reden is dat de witte iphone er nog niet is. De zwarte worden tenslotte toch ook nog gemaakt?

happer123 11-08-10 21:32

ik heb me iphone zwart gister gekregen zat er een barst in kom die weer mooi terug kan ik nu nog wwel 3weken w8ten :(

sukk1e 11-08-10 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door happer123 (Bericht 526883)
ik heb me iphone zwart gister gekregen zat er een barst in kom die weer mooi terug kan ik nu nog wwel 3weken w8ten :(

had een chinees die bij zich toen hij sprong? xD

Tolarian 12-08-10 14:23

nja de blueprints was witte tekst op wit papier, dat is de echte reden :-p

jrepko 12-08-10 17:07

T-M NL heeft mij eerdaags gebeld over mijn witte iPhone 4 bestelling. De witte komt in de USA niet eerder dan midden december 2010. Voor de overige landen zal een zelfde volgorde van landen komen als met de introductie van de iPhone 4. Dus dan eerst UK, F en D. Daarna pas de overige landen. M.a.w. kan hij voor NL waarschijnlijk in een paasei worden verpakt.

Tolarian 12-08-10 17:25

dus nog heel even wachten, hopend dat ze dan met 64gb zijn :-)

5youXpuppet5 12-08-10 18:16

Net mijn reservering laten overzetten naar een zwarte
Ik sta 2de op de lijst en mag er morgen mss achter :d

JSM93 16-08-10 20:40

Ik ben echt ongeduldig en wil zo graag een witte!
Eind dit jaar betekend waarschijnlijk weer voor Amerika en istie pas 2011 in Nederland.
Maar ik blijf hopen datie sneller komt, als hij eerst voor eind juli was geplanned hebben ze nu al best veel extra tijd gehad :/


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.