//

Einde aan onbeperkt internet...?

Einde aan onbeperkt internet...? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las een bericht dat onbeperkt internet gaat veranderen bij KPN en Vodafone 16 augustus 2010 - Het einde van onbeperkt mobiel internetten zonder datalimiet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 23:17
RBT RBT is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Exclamation Einde aan onbeperkt internet...?

Ik las een bericht dat onbeperkt internet gaat veranderen bij KPN en Vodafone

16 augustus 2010 - Het einde van onbeperkt mobiel internetten zonder datalimiet volgens de Fair Use Policy is nabij; Vodafone en KPN hebben al laten weten er vanaf te stappen.

Door de enorme toename van het gebruik van mobiel internet is het voor de bedrijven niet meer aantrekkelijk om onbeperkt mobiel internet aan te bieden. Vodafone gaat de internetbundels daarom vanaf 6 september beperken tot maximaal 250MB of 1GB per maand. Dit geldt zowel voor nieuwe klanten als bestaande abonnees. Voor zakelijke klanten geldt dit vanaf oktober. Je krijgt een sms'je als je over de datalimiet heen gaat en buiten de bundel betaal je 3 cent per megabyte.

Ook KPN heeft al laten weten dat onbeperkt mobiel internet in de toekomst niet meer realistisch is en dat er later dit jaar nieuwe databundels bij KPN beschikbaar komen.

Zou dit ook bij T-mobile gaan gebeuren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 23:44
mme mme is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Bij T-Mobile niet:

Mobiel internet niet bij alle aanbieders betaald | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
  #3  
Oud 17-08-10, 23:46
RBT RBT is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Gelukkig maar
  #4  
Oud 17-08-10, 23:53
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Dat komt bij T-mobile ook nog wel. De providers hebben hun tarieven voor bellen en gebeld worden in het buitenland moeten verlagen. Dus die minder inkomsten moeten ergens anders vandaan gehaald worden.
  #5  
Oud 18-08-10, 00:23
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Helaas voor t-Mobile kunnen ze dat niet. Mensen zijn 2 jarige contracten aangegaan voor hun iPhone en T-Mobile zal zich aan zijn voorwaarden moeten houden wil het niet massaal klanten verliezen.

En helaas voor KPN en Vodafone zullen ze hier geen hoge ogen mee gooien.
  #6  
Oud 18-08-10, 01:48
realgipsy realgipsy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Onder andere daarom heb ik sinds een paar maanden een sim only abbo en bevalt prima.
Zouden meer mensen moeten doen.

Iedereen moet inderdaad wat verdienen maar 10 euro per maand om af en toe een mailtje te kijken vind ik toch te gek.Kijk thuis wel al mijn mailtjes na. Heerlijk, thuis is toch al (dik) betaald.

Laatst gewijzigd door realgipsy; 18-08-10 om 02:08.
  #7  
Oud 18-08-10, 01:54
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Dat ze die datalimieten instellen vind ik niet zo'n groot probleem. Zit gemiddeld tussen de 500 en 800mb dus 1gb limiet is voor mij prima! Alleen wat gaan ze doen met de prijs? Als ik meer moet gaan betalen aan Vodafone baal ik daar natuurlijk wel van...
  #8  
Oud 18-08-10, 02:14
mme mme is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

I gebruik op dit moment gemiddeld 20 GB / per maand met mijn iPhone zo een data limit zo niks voor mij zijn.
  #9  
Oud 18-08-10, 10:59
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Bij vodafone gaat het om contracten en verlengingen van contracten vanaf 6 september toch? Oude nog lopende contracten worden neem ik aan gerespecteerd.
Overigens gebruik ik helemaal niet zo veel data. Misschien red ik het met 250mb in de maand wel
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #10  
Oud 18-08-10, 11:43
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Vodafone verkoopt vanaf 6 september databundels van 1GB en 250MB aan nieuwe klanten. Bestaande klanten die hun abonnementen verlengen krijgen er ook mee te maken.

Dus inderdaad als je voor die tijd verlengt is er nog niets aan de hand
  #11  
Oud 18-08-10, 16:01
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Precies..ik heb sinds kort een 2 jarig contract..dus komende 2 jaar zit ik nog goed..en over 2 jaar zie ik het wel weer.
Reken er maar op dat T-Mobile het geld ook ergens vandaan moet halen. Toch irritant, door het succes moeten we straks veel meer betalen..zou mooi zijn als je gewoon internet betaald voor thuis of om mee te nemen, dus dat je maar 1 keer een vast bedrag betaald.
Hier in Groningen waren ze dacht ik bezig om overal in de gehele stad Wi-Fi te kunnen krijgen..dus dat je gewoon ergens in de stad zit en op je eigen Wi-Fi van thuis kunt..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbeperkt internet, echt onbeperkt? 90benjamin90 Overige providers Nederland 15 10-12-11 13:26
Onbeperkt mobiel internet MacApp Overige providers Nederland 31 21-12-10 16:43
Onbeperkt internet? Inyigo Archief 1 17-06-09 00:01
Vodafone onbeperkt internet aan? Rubske Vodafone 21 05-11-08 17:37
onbeperkt internet laura87 Odido (T-Mobile) 8 21-09-08 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.