//

Stel jezelf een voor

Stel jezelf een voor discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben helemaal nieuw in dit Forum. Nooit eerder deelgenomen aan een Forum, maart wel sinds 30 januari bezitter van een IPhone U.S 1.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-08, 22:36
HerryMac HerryMac is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard Stel jezelf een voor

Hallo ik ben helemaal nieuw in dit Forum. Nooit eerder deelgenomen aan een Forum, maart wel sinds 30 januari bezitter van een IPhone U.S 1.1.2 gekocht bij 2Call, met Jailbreak en X-Sim. Deze IPhone werkte 10 dagen prima maar toonde daarna het probleem NO SIM installed. Aanvankelijk hielp een herstart maar na een dag van veelvuldig herstarten werkte dit ook niet meer en waren de telefoonfuncties geheel uitgevallen. Herhaald de SIm met X-Sim opnieuw installeren loste het probleem niet en de IPhone bleef melden dat er geenSIM geplaatst was. De overige functie blijven prima werken. Uiteraard heb ik geen update naar 1.1.3. via ITunes gedaan of andere niet aanbevolen zaken uitgevoerd op de IPhone. Vandaag(zondag) heb ik een bericht naar 2Call gestuurd met een uitvoerige beschrijving van het probleem. Maar op deze mooie zondag wilde ik natuurlijk niet alleen maar wachten en ben op zoek gegaan op internet voor mogelijke oplossingen en zo ook op de site van de IPhoneClub terecht gekomen met als gevolg deze voorstel- ronde.
Morgen mogelijk meer........ (hopelijk de reactie van 2Call)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-08, 22:40
Awacs Awacs is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 0
Standaard

ik heb gisteren een 16 Gb meegenomen uit LA.
Hoop dat ik hem snel aan de praat krijg want heb er zelf weinig kaas van gegeten.
Awacs
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stel jezelf eens voor!! Ravens Stel jezelf voor 1943 10-03-24 11:13
Stel: Er komt weer een nieuwe iPhone... Robkro Chat en geruchten 20 21-12-08 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.