//

Waarom iPhone

Waarom iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Titel zegt het eigenlijk al wel, waarom heb jij gekozen voor een iPhone?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-02-08, 16:03
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard Waarom iPhone

Titel zegt het eigenlijk al wel, waarom heb jij gekozen voor een iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-08, 16:32
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Zal maar gelijk aftrappen: Erger me eigenlijk altijd al aan de omslachtige besturing van de gemiddelde telefoon, heb al heel wat merken en types gehad maar het is overal hetzelfde. Er word van alles voorgeinstalleerd op de telefoons en de helft gebruik je nooit of is niet eens te gebruiken in Nederland (bijvoorbeeld DVS van nokia, friends van SE). Het kan dan ook niet anders dan dat de telefoon hier alleen maar weer langzamer van word, en ook dit is een grote ergenis voor mij. Hoewel ik eerst heilig geloofde in camera telefoons weet ik nu na de k750i, de w800i, de n73 en een n95 dat geen enkele camera phone ook maar in de buurt komt van een simpele €150 euro camera. Het eenige pluspunt aan de Nokia's was de mogelijkheid voor TomTom maar in de praktijk heb je nooit je GPS muis bij je als je hem nodig hebt. Verder communiceert de gemiddelde telefoon alleen met windhoos of alleen gedeeltelijk of via een omweg met een Mac. Je merkt het wel ik ergerde me dood.

In de iPhone zie ik een telefoon die doet wat die moet doen en aan boord heeft wat je van een telefoon mag verwachten en niets meer dan dat. Een makkelijke en goed werkende besturing en hetgeen wat die kan doet die ook goed. Eind deze maand neemt mijn oom er een voor me mee en ik verwacht niet snel over te hoeven stappen op een andere (iig zeker geen ander merk).
Hetzelfde gold eigenlijk voor mijn macbook en daar ben ik nu ook al bijna een jaar heeeel erg blij mee!
  #3  
Oud 11-02-08, 16:40
danield danield is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 35
Standaard

Apple!
Ik heb tot nu toe alleen wat goedkopere mobiele telefoons gehad.
Nog nooit een camera, nog nooit realtone ringtones, laat staan internet en muziek.

Die iPhone is echter een geweldige gadget. Een leraar van mij heeft een Windows Mobile ding, daar ontwikkelen we af en toe wel wat voor en klooien we wel eens mee. Wat een gedoe is dat... Niet alleen gaat het zo traag als een koe, maar ook ziet 't er niet uit (vensters die elkaar overlappen als hij half vasthangt, menu's die langzaam opbouwen, etc.).

Wat ik zo mooi vind aan de iPhone is dat je met je vinger beweegt. Het enige waar ik dat kon vinden op Windows Mobile was waar je de foto kon verplaatsen, maar zelfs dat werkte niet echt. Bij de iPhone rol je de menu's alle kanten op, zoom je, 'swipe' je, enzovoorts.
  #4  
Oud 11-02-08, 16:42
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Omdat het een vet apparaat is.
__________________
  #5  
Oud 11-02-08, 22:09
Modena Modena is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 66
Standaard

Voor de agendafuncties, wel spijtig dat exchange mail nog niet werkt.
  #6  
Oud 11-02-08, 22:11
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

- OSX
- Simpel
- Functioneel
- Design
- Grote community
  #7  
Oud 12-02-08, 14:24
bytedust bytedust is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Normaal gesproken stel ik niet veel eisen aan een telefoon, geen poespas nodig. Ik ben van een Samsung E700 naar een cheesy Siemens gegaag, waarmee ik wel kon bellen in Amerika. Toen ik de iphone ontdekte was ik vrij snel verkocht. Sowieso vanwege de ipod functie (mijn 4 gig blauwe mini was ook verjaard). Toen ik de laatste keer naar Amerika ging in januari besloot ik er eentje te kopen. Still love it!
  #8  
Oud 12-02-08, 15:46
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Coole telefoon, iPod met telefoon erin gebakken zodat ik ze niet allebij moet meesleuren en gemakkelijke sync met OSX. Meer moet dat niet zijn.
  #9  
Oud 12-02-08, 16:10
LJJ's schermafbeelding
LJJ LJJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 125
Standaard

Ik ging ook voor de iPod + Mobiel
  #10  
Oud 12-02-08, 17:33
Adriaan Adriaan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard

Ik heb wel nog geen iPhone, maar ben er hard voor aan het sparen..
Waarom ik er een wil? Simpel: ik heb nog nooit zo'n mooie, slanke telefoon gezien. Ik hecht veel waarde aan design en Apple weet mij elke keer weer te verbazen met zijn producten. Zoals je zegt fabuleus: de interface en de menu besturing is altijd een ergernis bij mobiele telefoons en Apple is eigenlijk de enige die erin geslaagd is om een telefoon te maken met een goeie besturing. Dat geldt eigenlijk niet alleen voor de telefoon, maar ook voor de Macs en de iPods.
Er zijn natuurlijk wat minpunten: ontbreken van 3G, flash, java; gelukkig zit flash er aan te komen en ik hoop dat java ook snel volgt. En Apple heeft vast goed nagedacht over het implementeren van 3G in de iPhone. We hadden nu vast wel een 3G iPhone kunnen hebben, maar dan was hij waarschijnlijk dikker geweest en was de batterijduur zeker om te huilen geweest. Wat ik positief vind, is dat alles wat Apple in de iPhone heeft gestopt geen half werk is, maar gewoon uitmuntend!
  #11  
Oud 12-02-08, 17:39
Lantaarnpaal's schermafbeelding
Lantaarnpaal Lantaarnpaal is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Niet in een iPhone
Berichten: 42
Standaard

Eigenlijk vooral omdat het zo'n ongelooflijk geil ding is De functies ervan zijn geweldig, en (misschien het belangrijkste) het is door Apple gemaakt
__________________
iPhone US 1.1.2 OTB BL4.6 - ZiPhone unlock (FW1.1.4 BL3.9)
  #12  
Oud 12-02-08, 17:56
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Omdat het innovatief is qua besturing en interface.
Omdat het meeste goed uitgewerkt is ipv. veel functies die half af zijn.
Het is een heerlijk toestel om te gebruiken en het is een bewijs dat de GSM markt saai en conservatief werd.
__________________
iPhone 8GB (US) --- OOTB 1.1.2 (w51) --> 1.1.4
Agent 18 EcoShield --- Modded Sony MDR-EX71SL earphones
  #13  
Oud 12-02-08, 18:19
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz Bekijk bericht
Het is een heerlijk toestel om te gebruiken en het is een bewijs dat de GSM markt saai en conservatief werd.
Dat zeker. Hij is veel beter dan de zoveelste lelijke Nokia gsm, of de laatste SE waarbij ze nog maar eens een keyboardje hebben gebruikt dat stuk gaat na een maand zodat je een nieuwe moet kopen.
  #14  
Oud 12-02-08, 22:28
The King The King is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Oosterblokker
Berichten: 26
Standaard

Bruut design, fantastische besturing en natuurlijk geniaal om een telefoon aan een ipod te koppelen en niet zoals de meeste telefoons met duur uitbreidbaar geheugen (micro sd) maar gewoon standaard 8 of meer gig, en een volwaardige ipod en niet zo`n last minute mp3 spelertje eraan toegevoegt, heb m nog niet maar wacht met smart zoals een kind op sinterklaas of op z`n verjaardags cadeautjes!!!!!

Apple Rules
  #15  
Oud 12-02-08, 23:01
kennyparker kennyparker is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 8
Standaard

Gewoon een hebben dingetjuhh, een heerlijke versnapering
  #16  
Oud 13-02-08, 00:44
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
Titel zegt het eigenlijk al wel, waarom heb jij gekozen voor een iPhone?
Gewoon een kwestie van niet logisch nadenken c.q. geen verstandig gedrag.

Ik heb namelijk al:

een 20' iMac, Mini, Cinema Display, iBook, macBook Air, iPod, Spooks, EyeTV250, Miglia TVMax en nog wat Apple spul dus waarom niet ook een iPhone???
  #17  
Oud 13-02-08, 07:55
nikoc nikoc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Hmmz, ik had natuurlijk ook een HTC'tje kunnen kopen, maar daar was weinig uitdaging aan! Iphone gekocht voor de kick: krijg ik 'em hier te pakken? Lukt de activatie? Met stealthsim trachten te unlocken?

Dat waren spannende tijden

ps. het toestel ziet er ook gewoon mooi uit en is erg functioneel imo
  #18  
Oud 13-02-08, 08:16
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nja allet andere mobiele spul ius en blijft mobiel de iPhone is een begrip arpart.
Het straalt stijl, en luxe uit en het is een mobiele alles kunner. Het enige jammere is GPRS maar dan nog ik mis het niet echt

Greetz, Stiruam
  #19  
Oud 18-02-08, 19:06
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

ben snel verveeld. heb bergen telefoons ondertussen en pocket pc's. en een paar heerlijke blackberries.. Dus de iphone mocht niet ontbreken in de collectie om te testen
  #20  
Oud 18-02-08, 19:37
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Ik heb een record gevestigd met mijn iPhone...Ik gas nu de 7e maand in met mijn iPhone, en voorheen heb ik nog nooit zolang een telefoon gehad......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom crashed iPhone??? paulT iPhone algemeen 0 08-10-10 17:39
waarom is de iphone zo moeilijk te verkrijgen ??? wrc1 Koopinformatie Nederland 22 23-08-10 21:13
Waarom iphone afkraken?! werner2009 Chat en geruchten 22 06-06-09 14:46
Waarom een iPhone kopen? pdavie2311 Koopinformatie Nederland 15 04-04-09 23:59
Waarom een abo. op iPhone 3G mijaser Chat en geruchten 3 04-08-08 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.