iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Prijsverlaging iPhone 4? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/71072-prijsverlaging-iphone-4-a.html)

Mick34 07-09-10 11:01

Prijsverlaging iPhone 4?
 
De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Ik wil heel graag de iPhone 4 bestellen, maar weiger de bedragen te betalen die T-Mobile nu vraagt. Ik hoop dat Vodafone heel snel de iPhone 4 gaat aanbieden.......

ninobeukeveld 07-09-10 11:07

ik denk dat het pas gaat gebeuren als andere providers de iPhone 4 in Nederland gaat verkopen, of net zoals bij de vorige iPhone's als het nieuwe model er is :p

snellejelle1985 07-09-10 12:49

de 3gs heeft ook geld gekost tot nu toe, of alleen bij hele dure abonnementen van boven de 45 euries....

denk dat dit nog wel een jaartje duurt zo ;)

Crazydriver 07-09-10 13:26

Dat komt dan wel ff mooi uit voor mij, in de zomer loopt pas me abbo af :mad:
Maar goed, kan nou me lekker inlezen over de nieuwe iphone.
Dus komt op zich wel goed uit.

mouse1277 07-09-10 19:23

zolang er veel schaarste/vraag is en weinig concurrentie gaan de prijzen echt niet omlaag.

axestream 08-09-10 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mick34 (Bericht 554845)
De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Ik wil heel graag de iPhone 4 bestellen, maar weiger de bedragen te betalen die T-Mobile nu vraagt. Ik hoop dat Vodafone heel snel de iPhone 4 gaat aanbieden.......

Ik verwacht niet dat Voda onder de prijs van T-Mob gaat zitten. Ik geloof niet dat T-Mob nou een hele dure provider is.

Ducktape 08-09-10 00:26

Lijkt me ook nogal ster. Gezien de afgelopen jaren dit ook nooit gebeurd is, waarom nu de vraag nog steeds groter dan het aanbod is wel?

zackary 09-09-10 21:03

[quote=Mick34;554845]De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Een jaartje ofzo, tot de Iphone 5 er is.

zackary 09-09-10 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mick34 (Bericht 554845)
De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Ik wil heel graag de iPhone 4 bestellen, maar weiger de bedragen te betalen die T-Mobile nu vraagt. Ik hoop dat Vodafone heel snel de iPhone 4 gaat aanbieden.......

Koop dan een simlockvrije in Belgie en neem een sim-only kaartje, dan ben je goedkoper uit als bij T-Mobile. En je hebt overal bereik!

Als dat nog te duur is naar je zin, zie er dan vanaf en neem een goedkoop
nokia'tje

PrittStift 10-09-10 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mick34 (Bericht 554845)
De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Ik wil heel graag de iPhone 4 bestellen, maar weiger de bedragen te betalen die T-Mobile nu vraagt. Ik hoop dat Vodafone heel snel de iPhone 4 gaat aanbieden.......


Dat zou nog wel eens een tijdje kunnen gaan duren. Kijk naar hoe het met de 3G en de 3Gs ging bijvoorbeeld. En kijk bijvoorbeeld eens bij ivoordeel.nl met een Vodafone abbo, ze zijn nog best aan de prijs, dus of je nu moet gaan zitten wachten....?
Ik denk dat als je toch erg graag een iPhone4 wilt, je er toch echt aan zult moeten geloven. En als je het geld bijvoorbeeld niet hebt, gewoon lekker doorsparen en hem uiteindelijk jezelf alsnog cadeau doen. ;)

japanserodeleger 10-09-10 14:58

Voorlopig niet gast, duurt zeker wel een maand of 10 a 11. Dan kun je alvast sparen.

vsb focus 10-09-10 16:08

prijzen van apple zakken maar zeer zelde.

thomassen39 10-09-10 16:14

Vandaag gehoord dat het alleenrecht van T-Mobile Duitsland is opgeheven en Nederland volgt spoedig. Dan kan iedereen gewoon de 4 kopen zonder abonnement. Of hij daardoor goedkoper wordt is nog de vraag. Maar wel simlockvrij mag ik aannemen. Neem je er een sim-only bij, dan zijn de kosten in totaal wel aanmerkelijk lager, toch.

vsb focus 10-09-10 16:54

Ja dan kom je in een ander verhaal he, dat is geen verlaging door apple maar een koppel aankoop hé

thomassen39 10-09-10 17:09

Al met al denk ik dat je telefoonverbruik (toestel + abonnement) dan wel goedkoper zal gaan worden. Er komt meer concurrentie, dus prijsverlaging. Dit artikel stond trouwens in NRC van vandaag.

Kawouter 11-09-10 11:12

Ik weet zo net niet of dat allemaal wel goedkoper is met een sim only. Volgens mij kom je met een sim only inclusief obeperkt internet toch ook alweer snel uit op 20 euro in de maand. Dat is 10 euro onder het abo van t-mobile. Dan heb je de iphone er nooit uit in 2 jaar.

SeekerNL 24-09-10 23:02

Ik verwacht dat gaat gebeuren rond 3 a 6 maanden voor de nieuwe iPhone uitkomt of juist erna, want nu vindt je de 3GS gratis bij abbonementen van 29,95 en 2 jaar geleden precies nam ik een abbonement op de 3G met KPN en die was gratis, 32,50 eerste 3 maanden en rest van periode meestal ongeveer 27,50.

Pl0xs 24-09-10 23:06

Als de iPhone 5 uitkomt of later.
Maar zeker niet eerder

McQ 06-10-10 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 569425)
Als de iPhone 5 uitkomt of later.
Maar zeker niet eerder


nee inderdaad. tot die uitkomt is het gewoon uitmelken

thomassen39 07-10-10 15:15

Dit las ik vandaag op Nu.nl:



AMSTERDAM – Apple komt begin volgend jaar met een nieuwe iPhone. Het nieuwe toestel moet de concurrentie met de Androidtelefoons van Google op scherp zetten.
Dat melden bronnen tegenover de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal.
De nieuwe iPhone zou in het eerste kwartaal van 2011 gelanceerd worden in de Verenigde Staten. Het toestel zou dan verkocht worden door Verizon, een provider in de VS. Dat is opmerkelijk omdat Apple al drie jaar een exclusief contract heeft met AT&T.
Concurrentie
Ondanks de verwachting dat Apple dit jaar veertig miljoen iPhones zal verkopen, voelt het bedrijf volgens de bronnen de druk van Google, dat met verschillende fabrikanten smartphones op de markt brengt, uitgerust met het besturingssysteem Android.
In de VS zet Verizon, de beoogde aanbieder van de nieuwe iPhone, zwaar in op Android. Met het nieuwe contract zou Apple de ‘strijd’ met Google op scherp willen zetten.
De nieuwe iPhone zou veel weg hebben van de iPhone 4 die dit jaar gelanceerd werd.

Alleen al dit bericht/gerucht zal de prijs van de iPhone 4 onder druk zetten. Let op mijn woorden; dit toestel zal nu binnenkort goedkoper gaan worden! [FONT=&quot]
[/FONT]


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.