iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Nieuwe TomTom carkit voor iPhone 4 in aantocht (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/72581-nieuwe-tomtom-carkit-voor-iphone-4-aantocht.html)

Granny Smith 21-09-10 18:53

Nieuwe TomTom carkit voor iPhone 4 in aantocht
 
TomTom levert momenteel een plastic blokje om je iPhone 4 te gebruiken in de car kit die nu leverbaar is voor bijna 100 euro. Binnenkort - zo is mij verteld - komt TomTom met een geheel nieuwe car kit, bestemd voor de iPhone 4 die ook technisch verbeterd is. Dus misschien ff wachten...

Harley4 21-09-10 19:46

Bron?.....

chaser2600 21-09-10 20:15

En ik ben sinterklaas

JorgM 11-10-10 22:46

De iPhone 4 heeft geen Tomtom carkit nodig!
De A-GPS set is perfect om zonder versterkers te functioneren.

Harley4 11-10-10 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JorgM (Bericht 582876)
De iPhone 4 heeft geen Tomtom carkit nodig!
De A-GPS set is perfect om zonder versterkers te functioneren.

Dan moet je eens door de stad gaan rijden, is nog echt wel nodig ;)

Icepod 13-10-10 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 582886)
Dan moet je eens door de stad gaan rijden, is nog echt wel nodig ;)

Misschien ligt dat aan jouw toestel? Ik heb 2 weken lang door de kleinste smalle straatjes van Barcelona kunnen navigeren zonder één enkel probleem. En dus los in mijn handen, zonder carkit he.

Milance 31-10-10 10:58

Ik heb de nieuwste Tomtom carkitt gisteren gekocht en deze gaat weer rettour want deze is identiek als zijn voorhanger want deze had ik al - enkelt andere doosje eromheen en dat kleine blokje zit er wel in maar wel 20 euro duurder dan zijn voorhanger.Dus speciaal voor Iphone 4 is grote onzin...

Harley4 31-10-10 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Icepod (Bericht 584070)
Misschien ligt dat aan jouw toestel? Ik heb 2 weken lang door de kleinste smalle straatjes van Barcelona kunnen navigeren zonder één enkel probleem. En dus los in mijn handen, zonder carkit he.

Duh, lopend lukt idd wel

tinus terror 06-11-10 18:26

He jongens, als je de carkit al hebt gekocht voor een 3
en je hebt nu de 4 ga dan eens gewoon aar deze site : TomTom, portable GPS car navigation systems

kost niks en dan past hij weer.
Slim he vergeleken met gelijk een nieuwe kopen :)

ButcherJF 06-11-10 18:40

Eeuhm, dat van dat linkje staat ook al in de openingspost...

tinus terror 06-11-10 19:10

Sorry overheen gelezen

HonorSociety 05-12-10 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Granny Smith (Bericht 566451)
TomTom levert momenteel een plastic blokje om je iPhone 4 te gebruiken in de car kit die nu leverbaar is voor bijna 100 euro. Binnenkort - zo is mij verteld - komt TomTom met een geheel nieuwe car kit, bestemd voor de iPhone 4 die ook technisch verbeterd is. Dus misschien ff wachten...

in BE is deze al te verkrijgen bij Vandenborre voor net geen €100
(staat op de verpakking dat ie ook werkt met iphone 4 in hoeverre dat waar is weet ik niet)
is trouwens ook van tomtom zelf geloof ik

fedor07 21-12-10 14:56

jep hij is er al een tijdje speciaal voor iphone 4, tis een net iets anders doosje

Milance 21-12-10 15:10

Doosje is inderdaad anders maar product erin is exact het zelfde maar dan wel stuk duurder...:d

Harley4 21-12-10 15:28

Werkt wel blijkt, stinken er toch weer een paar in :d

jrepko 07-02-11 12:39

En voor de iPhone 5 krijgen we een tube TomTom kit, zo dat deze ook weer past. Schandalig dat TT voor deze optie heeft gekozen. Maak gewoon een goede passende voor de iPhone 4.

stony667 13-02-11 19:52

Is maar goed dat tomtom niet voor elke iphone een carkit uitbrengt anders ben je met het abonnement verlengen elke keer de klos! Ik heb een iphone 4 met TT carkit met gratis geleverd blokje en hij doet het perfect!! Dus wat zeuren we nou toch allemaal!

Daneel 24-02-11 22:18

Heb je echt een TT carkit nodig?
Met mijn oude HTC kon ik volstaan met een active Brodit houder aan mijn dashboard en dan kon ik gewoon mbv TT navigeren. Kan een iPhone dit niet?
-Misschien moet ik nog even wachten met de aanschaf van 2 iPhone4 toestellen-

PS. en ik gebruik dan de interne GPS sensor van de HTC.

jemmie 24-02-11 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daneel (Bericht 645677)
Heb je echt een TT carkit nodig?
Met mijn oude HTC kon ik volstaan met een active Brodit houder aan mijn dashboard en dan kon ik gewoon mbv TT navigeren. Kan een iPhone dit niet?
-Misschien moet ik nog even wachten met de aanschaf van 2 iPhone4 toestellen-

PS. en ik gebruik dan de interne GPS sensor van de HTC.


Ik gebruik de interne GPS van de iPhone 4, niet eens met een raam houder maar in de bekerhouder in de midden console, en nooit problemen gehad.

Daneel 26-02-11 15:46

Pff.. Thnx, Ik was al bang dat ik zo'n ugly zuignap tegen het raam moest gaan gebruiken, terwijl de carkit netjes is weggewerkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.