//

toch nieuwe iPhone modellen in 2011?

toch nieuwe iPhone modellen in 2011? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit heb ik vandaag op het net gevonden: Apple developing new iPhone form factors, close to release? updated 08:30 am EDT, Wed October 6, 2010 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-10, 11:10
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard toch nieuwe iPhone modellen in 2011?

Dit heb ik vandaag op het net gevonden:

Apple developing new iPhone form factors, close to release?
updated 08:30 am EDT, Wed October 6, 2010

Analyst Shaw Wu has stated that supply chain checks indicate signs of new form factor iPhones under development, including both larger and smaller touchscreens than the iPhone 4’s current 3.5-inch screen size. According to Kaufman Bros sources, the new models could be both a new high-end addition and a new low-end model. While noting that Apple traditionally ships new iPhone models on an annual cycle, Wu speculates that the models under development could ship much sooner.

If Apple would make such a move, it could follow the strategy that it has adopted successfully with its iPod line where it has employed a 3-tier strategy addressing entry-level, mid-range, and the high-end users. With Google’s Android rapidly increasing its market share, Wu argues that such a strategy, if indeed Apple were to adopt it, could allow it to address a much wider market. This strategy, coupled with a multiple carrier approach, would position Apple to better counter Android's growth.

The supply chain checks, along with ongoing rumors of a CDMA Verizon iPhone has Wu boosting Kaufman Bros price target for Apple shares to $374 and to reiterate its current ‘buy’ rating.


Read more: Apple developing new iPhone form factors, close to release? | Electronista


Zou dus zomaar kunnen dat er toch naast de nieuwe CDMA versie van Verizon twee nieuwe modellen komen van de iPhone 4, hoeft niet direct een iPhone 5 te zijn. Heeft wel zin voor Apple, Nokia, Sony en HTC doen dit ook, (bijna) zelfde specs ander formaat scherm/toestel. Kan nu makkelijk, daar de kosten voor een groter toestel door Verizon worden gedragen in de ontwikkeling daarvan. Misschien dus naast een witte kerst ook nog een grotere kerst.
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB

Laatst gewijzigd door jrepko; 09-10-10 om 12:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-10, 20:07
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Naast die CDMA versie,komt er hoogs waarschijnlijk begin 2011 de iPhone 5 uit...
  #3  
Oud 25-10-10, 11:28
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

Binnenkort zit de printplaat in de glasplaat
  #4  
Oud 25-10-10, 15:03
wfvanputten wfvanputten is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Het schijnt dat de iPhone 5 nog breekbaarder zal zijn, en dat de verbinding al wegvalt als je er tegenaan blaast. Zo heeft men een paar features van de iPhone 4 nog verder geoptimaliseerd....
  #5  
Oud 14-11-10, 00:02
gsmfreak gsmfreak is offline
• iOS 10.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wfvanputten Bekijk bericht
Het schijnt dat de iPhone 5 nog breekbaarder zal zijn, en dat de verbinding al wegvalt als je er tegenaan blaast. Zo heeft men een paar features van de iPhone 4 nog verder geoptimaliseerd....
Ik moet zeggen dat ik het een hele strakke opmerking vind
  #6  
Oud 03-12-10, 12:01
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

ik denk dat apple zich gwn aan de regel houd dat rond juni/juli een nieuwe iphone uitkomt
__________________
Als je het zeker weet hoef je niet te twijfelen!
  #7  
Oud 15-01-11, 19:07
christa2009 christa2009 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 22
Standaard

we zullen zien haha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen? Puck84 Chat en geruchten 2 15-09-09 19:32
iPhone 3GS: Nieuwe modellen 3.1 firmware? markmg Unlock 9 14-09-09 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:34.