iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Witte iPhone 4 NIET IN NL! (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/79651-witte-iphone-4-niet-nl.html)

JSM93 09-12-10 15:38

Witte iPhone 4 NIET IN NL!
 
Oke, ik weet dat het voor veel mensen helemaal niks boeit, maar dan hoef je dus ook niet te reageren.

Ik heb de witte iPhone 4 besteld al een tijd terug.
Nu heeft T-Mobile mij dus gebeld om te vertellen dat de witte iPhone 4 niet uit komt in Nederland en dat ze dat van Apple hebben en vroegen ze mij of ik dan mischien toch de zwarte iPhone 4 wil. Ik weet het niet helemaal, het staat op geen 1 site en heb er nog nergens over gehoord. Zal het echt zo zijn dat ie niet uitkomt in Nederland en zal T-Mobile dat wel weten maar de grote iPhone/Apple sites niet? En waarom zou Apple dat niet gewoon op de site zetten als ze er al dus info over hebben? Beetje raar allemaal..

wouter1981 09-12-10 15:46

Als T-Mobile het wist dan was het al wel bekend. Maar de kans dat de witte variant überhaupt nog uitkomt lijkt me erg klein.

DirkieB 09-12-10 15:59

Witte iPhone 4 is een mythe

jojo3436 09-12-10 16:09

T-Mobile heeft ook begin dit jaar haar klanten benaderd om ze over te halen een iPhone 3Gs te kopen. Daarbij werd ontkend dat er dit jaar een iPhone 4 zou uitkomen. Informatie van T-Mobile is dus niet altijd even betrouwbaar. Ik wacht ook op de witte iPhone 4. Misschien wel lang genoeg voor de witte iPhone 5 :-)

Iphone3Gs 09-12-10 16:44

Ik had ook eerst de witte variant besteld maar ik werd wat te ongeduldig en heb toen maar homgezet in een zwarte, ik weet het niet hoor, als het echt zo is dat deze niet meer uitkomt, dan had apple dat allang bekend kunnen maken toch? maar misschien komt dit nog.

Donstil 09-12-10 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JSM93 (Bericht 612669)
Oke, ik weet dat het voor veel mensen helemaal niks boeit, maar dan hoef je dus ook niet te reageren.

Nu heeft T-Mobile mij dus gebeld om te vertellen dat de witte iPhone 4 niet uit komt in Nederland


Hahaha ben jij er even keihard ingetrapt.

Trust^ 13-12-10 03:50

ik zelf zou gewoon voor de zwarte gaan, mij boeit het niet echt voor de uiterlijk maar de specs van apparatuur.

Je weet nog niet hoe lang het kan duren, als iPhone 4 over 6 maanden uitkomt en 6 maanden later de volgende Gen iPhone uitkomt terwijl je nog anderhalf maand contract heb bij T-mobile zal je echt gaan balen!. Apple is al bezig met de volgende Gen iPhone(geen geruchten).
ik heb zelf de 3GS en heb nog tot september nog een contract, ik zal wachten tot de volgende generatie iphone.

f0uad 26-12-10 22:10

De iPhone 4 is ook in het wit leverbaar, staat zelfs vermeld op de apple website onder specificaties. Alleen de in Nederland is hij pas in het voorjaar van 2011 leverbaar nog eff wachte dus :P

dampendedrol 28-12-10 14:58

Ik heb het nieuws niet gevolgd over de witte, maar ik zag eind november iemand met een witte iPhone op de UvT zitten.

chrissiegers 05-01-11 23:17

Jongens wat doen jullie moeilijk. Bestel gewoon de zwarte en koop via internet een originele cover in het wit. Heb ze al gezien voor 40 euro.:) Klaar is kees

wouter1981 06-01-11 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chrissiegers (Bericht 623836)
Jongens wat doen jullie moeilijk. Bestel gewoon de zwarte en koop via internet een originele cover in het wit. Heb ze al gezien voor 40 euro.:) Klaar is kees

Voor 40 euro heb je geen originele parts. Daarbij heb je dan nog niet de dockconnector en koptelefoonaansluiting in het wit.

En veel succes met het ombouwen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.