//

ipad 2

ipad 2 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zag vandaag na wat surfen deze foto langs komen. Het gaat over de 2de ipad. Mij leek het nog wel waarschijnlijk dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Denk je dat dit de apple ipad 2 zal worden?

ja, lijkt me van wel. 5 55,56%
nee, te onwaarschijnlijk. Meer iets als ... (even posten) 4 44,44%
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-12-10, 15:06
ipieter1 ipieter1 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard ipad 2

Hallo, Ik zag vandaag na wat surfen deze foto langs komen. Het gaat over de 2de ipad. Mij leek het nog wel waarschijnlijk dat het zou ongeveer zou kunnen worden.



de link: Imageshack - appleipad2.jpg



Ik denk dat het wel zou kunnen dat dit de volgende ipad wordt omdat:
  • Een camera voor facetime zodat meer mensen facetime hebben en de ipad dan ook een camera heeft. Dit zie je ook op de tweede afbeelding. Als je goed kijkt zie je daar ook een cirkeltje. Dat lijkt mij een camera
  • geen camera aan de achterkant omdat je toch moeilijk zo foto's kunt nemen.
  • twee connectors omdat apple daar een patent op heeft en dit toch wel zeer handig kan zijn in sommige situaties.
Laat maar weten wat je er van vind en stem ook of je denkt dat dit de ipad zal worden.

Laatst gewijzigd door ipieter1; 22-12-10 om 15:18. Reden: duidelijk maken dat factime-camera ook op tekening staat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) Tim_Spr iPad algemeen 0 30-03-11 17:38
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 Rubske iPad algemeen 18 20-03-11 10:07
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e gserban iPad algemeen 10 14-09-10 08:41
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.