//

wachten op Iphone 5 ??????

wachten op Iphone 5 ?????? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm...mijn abonnement is al verlopen en ik dacht ik wacht ff misschien op de 5. Maar deze discussie brengt me weer aan het twijfelen. Waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-01-11, 16:22
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Hmm...mijn abonnement is al verlopen en ik dacht ik wacht ff misschien op de 5. Maar deze discussie brengt me weer aan het twijfelen.

Waar ik ff mee zit: Als aanloop naar een nieuwe iPhone zullen de prijzen misschien wel dalen (nu EUR 230 terwijl ik al jaren klant ben!). Wellicht is dat een overweging om toch te wachten?

Stel: Ik neem een iPhone 4. Deze is dan gelocked door t-mobile. In september verloopt de abonnement van mijn vriendin. Kan ik haar dan de 4 geven en ik haar 5 overnemen? Of beperkt de simlock dit (beide een t-Mobile abonnement.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-01-11, 17:47
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Als het beide T-Mobile toestellen zijn, moet het geen probleem zijn. Ik heb ook vroeger vaak mijn vaders T-Mobile locked iPhone-toestel gebruikt met mijn T-Mobile abonnement.
  #23  
Oud 15-01-11, 18:02
christa2009 christa2009 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 22
Standaard

hoi

ik kon het toch niet laten om te wachten nog langer ik heb van de week de iphone 4 opgehaald ik had hier voor een 3gs helaas door jilbreak was deze overleden
echt een supper telefoon over twee jaar zien we wel weer wat er dan weer is hahaha
  #24  
Oud 18-01-11, 18:47
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Standaard

hmm ja crap, als ik zo is zie dat hij toch pas in september verkrijgbaar moet ik nog bijna een half jaar wachten. mijn abbonement verloopt namelijk al in mei, ik ga maar een iphone 4 bestellen dan
  #25  
Oud 19-01-11, 09:57
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik kon ook niet wachten tot september (en dan ook nog eens tegen een levertijd van 2 maanden aanlopen). Ik heb de iPhone 4 besteld en hoop deze binnen twee weken te ontvangen. Mijn 3G gaat in de verkoop.
  #26  
Oud 19-01-11, 22:32
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Standaard

Ja ik ben vandaag gaan zoeke en schrok toch wel, heb nu een i 150 abbo, wil ik verlengen met dit abbo dan kost dan 230 of 330 voor 16/32 gb iphone 4. Ik ga maar is naar t mobile om te praten, iemand goedkoper gezien met:

Minder belminuten maar wel op te sparen

Wel ong dat aantal smsjes

Onbeperkt en snel internet
  #27  
Oud 20-01-11, 09:35
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Yep...hier liep ik ook tegenaan. De kosten zijn enorm en het maakt ook niet meer uit of je al jaren lid bent van de club. Maar als je het gaat vergelijken met andere providers zijn de kosten mogelijk nog hoger en heb je bovendien geen onbeperkt internet.

Sommige internetwinkels geven nog wel een korting van een paar tientjes. Alleen moet je je dan weer afvragen bij wie je de garantie haalt. Er zijn veel aanmerkingen op de service van T-Mobile, maar bij bepaalde internetwinkels moet je ook maar zien wat er gebeurd als er iets met je iPhone is. Dan heb je drie partijen die elkaar de bal kunnen toespelen (verkoper-T-Mobile (provider) en Apple (fabrikant)
  #28  
Oud 20-01-11, 11:50
shippie shippie is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik mag volgende week verlengen. Ik denk dat ik gewoon voor de Iphone 4 ga. D'r komt toch altijd weer een "nieuwe uit".

Laatst gewijzigd door shippie; 20-01-11 om 14:31.
  #29  
Oud 20-01-11, 12:34
AaiFoon4 AaiFoon4 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shippie Bekijk bericht
Ik mag volgende week verlengen. Ik denk dat ik gewoon voor de Iphone 4 ga. D'r komt toch altijd weer "nieuwe uit".
+1 (en dan weer 1)
  #30  
Oud 20-01-11, 13:43
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Het is nog niet eens aangekondigd en er is nog niets geleaked dus ik zou als ik jou was niet wachten op de iPhone 5 en gewoon de iPhone 4 aanschaffen, niets mis mee!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #31  
Oud 20-01-11, 22:38
Thrust Thrust is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 17
Standaard

Ja, moet je doen. En als je toch aan het wachten ben wacht dan meteen op de iPhone 6, misschien komt die een half jaar later wel! Nou, als je nu toch aan het wachten misschien ook maar ff wachten op de 7?

Nee ik zit te dollen, waarom wachten als je er nu een nodig heb? Beetje oppervlakkig niet?
  #32  
Oud 20-01-11, 22:49
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

@iWiefring, ook niet vergeten vermelden dat je garantie vervalt
  #33  
Oud 21-01-11, 00:14
alexhooven's schermafbeelding
alexhooven alexhooven is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Maar weet je wat het is, als ik nu wacht zit ik NIET over 2 jaar WEER met hetzelfde probleem. Dan kan ik over 2 jaar gelijk overstappen op de iPhone 7 wellicht, als het ooit zover komt uiteraard. Geduld is een schone zaak en mijn iPhone 3G voldoet nog prima zolang die niet ineens ophoudt met werken natuurlijk. Bedoel SMS'sen, Bellen, Internetten, Apps alles werkt nog. Oke sommige apps niet, maar daar kan ik nog wel mee leven. Draai overigens op 3.1.3 nog met een JB, dus kan wel meer apps niet installeren want die vereisen 4.0 of hoger, dus ja.
__________________
plus+ = Alekz87
  #34  
Oud 21-01-11, 09:54
vonschnee vonschnee is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

@alexhooven: houden zo, ik heb die fout wel gemaakt om over te stappen naar ios 4 en die is een serieus pak trager geworde
  #35  
Oud 21-01-11, 14:45
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Wachten op de iPhone 5 heeft als je het mij vraagt geen zin. Komt denk ik gewoon eind juni, voordat deze fatsoenlijk leverbaar is in NL is het november of december...

zie dit nieuws: http://www.iphoneclub.nl/102540/lanc...ect-retweet.nu

Laatst gewijzigd door BrmmG; 21-01-11 om 16:01.
  #36  
Oud 22-01-11, 14:02
The_Umpire's schermafbeelding
The_Umpire The_Umpire is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 50
Standaard

Even voor de topic starter.. Als ik jou was (en niet kan wachten, wat ik ook moeilijk vind) zou ik gewoon voor de i4 gaan, want zoals met elke nieuwe versie zijn ze de eerste maanden toch bijna niet te verkrijgen en heb je kans dat je pas begin volgend jaar je nieuwe toestel hebt. Ik zelf ga wel lekker wachten, mijn abbo verloopt pas in maart 2012 dus ik kan in December m'n nieuwe aanvragen
  #37  
Oud 03-02-11, 14:11
mr-iphone mr-iphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: groningen
Berichten: 20
Standaard

Denk persoonlijk niet dat ze met dezelfde phone doorgaan (4) .. omdat deze reeks enigzins gefaald is qua ontwerp

- death grip
- achterkant van glas (nice, maar verre van praktisch)
- ligt minder lekker in de hand als voorgaande versie(s)

* om mee te gaan met de andere phones (htc , samsung ed.. ) zullen ze echt wel weer een NIEUW product op de markt brengen.. en ik ben er persoonlijk van overtuigd dat dat eind July gaat gebeuren.

maar dat is mijn gedachtegang
  #38  
Oud 04-02-11, 11:31
kobus12 kobus12 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Wassenaar
Berichten: 26
Standaard

een iphone 5 gaat waarschijnlijk nog erg lang duren,maar mischien loop je volgend jaar weer met dat dilema,ik zou wachten op de iphone 5 anders kom je volgendjaar in herhaling.je moet jezelf de vraag stellen ''kan ik zo lang wachten''?.

veel succes.
  #39  
Oud 05-02-11, 03:17
MichaelSteffens MichaelSteffens is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 35
Standaard

Ik heb net iphone 4 en zo te horen is er elk jaar weer een nieuwe.
Ik zal 2 tot 3 jaar vol houden, hopelijk hebben ze dan al iphone 7!
  #40  
Oud 06-02-11, 18:28
tekstarzz tekstarzz is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Brecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via MSN naar tekstarzz
Standaard

ik heb deze week in de krant gelezen dat het maken van een iPhone 4,60€ per toestel..
dit is nog zelfs nog niet 1% van de verkoopprijs ö
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wachten op de nieuwe iPhone? iTelefoon Archief 1 27-01-10 22:59
iphone 4g of wachten sten123 Archief 6 19-01-10 13:42
iPhone...nu..of wachten? psvpas Archief 1 28-05-09 19:44
wachten op je iphone amkrisis Chat en geruchten 14 18-09-08 06:24
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? markb Koopinformatie Nederland 19 20-01-08 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.