//

Pressreader - Volkskrant kwaliteit steeds slechter

Pressreader - Volkskrant kwaliteit steeds slechter discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een halfjaar voor €7 euro permaand (!) een Pressreader abonnement op de Volkskrant. In het begin was de kwakiteit super maar sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-11, 13:12
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard Pressreader - Volkskrant kwaliteit steeds slechter

Ik heb sinds een halfjaar voor €7 euro permaand (!) een Pressreader abonnement op de Volkskrant. In het begin was de kwakiteit super maar sinds een maand (toevallig sinds de Volkskrant een eigen abo aanbiedt) vallen er op meerdere pagina's steeds veel letters weg.

Ik heb al een schermprint gestuurd naar Pressreader en ze zeggen het opgenomen te hebben met de uitgever. Ik hoor er echter niets meer van
ook niet na een 2e mail.

Zijn er meer die hier last van hebben? Het abonnement van De Volkkrant zelf is 2x zo duur dus ik zou het liefst bij Pressreader blijven.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-11, 13:14
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard

Ik zie dat ik mijn bericht in het verkeerde subforum heb geplaatst (moest in App store subforum). Sorry.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pressreader - kwaliteit Volkskrant steeds slechter baltar iPhone Apps 0 28-01-11 11:02
Volkskrant app. booy1967 iPad algemeen 4 12-01-11 23:42
KPN Steeds Slechter BartG KPN 1 03-05-10 10:23
bijwerken slechter dan installeren? martijnhardenberg iPhone algemeen 0 08-09-08 21:37
iphone 2g slechter dan 3g? laura87 iPhone algemeen 9 05-09-08 01:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.