iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Ik kom terug van vakantie en neem mee.. (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/8448-kom-terug-vakantie-neem-mee.html)

Ezra 29-02-08 21:27

Ik kom terug van vakantie en neem mee..
 
Deze zomer op vakantie naar Amerika!

Natuurlijk neem ik een iphone mee :D Mn broertje wil er ook graag eentje..
En verder kijk ik erg uit naar de beef jerky die hier bijna nergens te koop is én ook nog eens erg duur is..

Maar ben wel benieuwd wat jullie mee zouden nemen uit USA of wat jullie denken wat handig zou zijn
om daar te kopen ipv hier, gezien de huidige dollarkoers

deur12 29-02-08 21:52

Kleding(Gap,Abercrombie),schoenen(UGGS) en zo een beetje van alles wat de Apple store verkoopt !!

david007 29-02-08 22:00

drugs zou wel slim zijn :D

truckdiver 29-02-08 22:07

de bankrekening en toegang natuurlijk van Bill Gates:eek:

Ezra 29-02-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deur12 (Bericht 74035)
Kleding(Gap,Abercrombie),schoenen(UGGS) en zo een beetje van alles wat de Apple store verkoopt !!

Kleding is idd wel n goeie! Ook niet moeilijk om door eventuele douane te loodsen..

Maar uggs.. Bedoel je daar dit mee?? (haar schoenen dus ;))
http://www.laist.com/attachments/la_...0miniskirt.JPG

Wat zou trouwens een goede koop zijn daar wat ik hier in NL weer kan
verkopen om mijn reiskosten een beetje te bekostigen?

BadSide 29-02-08 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezra (Bericht 74056)
Wat zou trouwens een goede koop zijn daar wat ik hier in NL weer kan
verkopen om mijn reiskosten een beetje te bekostigen?

iPhones? :D

cougar 01-03-08 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezra (Bericht 74056)
Kleding is idd wel n goeie! Ook niet moeilijk om door eventuele douane te loodsen..

Maar uggs.. Bedoel je daar dit mee?? (haar schoenen dus ;))
http://www.laist.com/attachments/la_...0miniskirt.JPG

Wat zou trouwens een goede koop zijn daar wat ik hier in NL weer kan
verkopen om mijn reiskosten een beetje te bekostigen?

Dat zijn uggs ja! Maar valt je aan deze pic alleen de schoenen op??!!!! Wat een HEERLIJK kort rokje heeft ze aan! ;)

Gymnast 01-03-08 06:59

Zou een lege koffer meenemen en een volle terug met Apple spullen, kleding en andere elektronica. Alleen hoe komen we langs de douane....:rolleyes:

Michael 01-03-08 08:46

George Bush om hem hier voor het internationale gerechtshof te slepen voor al zijn misdaden :D

1B1 01-03-08 08:57

Heb je even :)

Luchtjes
schoenen
kleding
pff koffer vol helaas, voor in de handbagage de zon ;)

TokTok1908 01-03-08 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gymnast (Bericht 74227)
Zou een lege koffer meenemen en een volle terug met Apple spullen, kleding en andere elektronica. Alleen hoe komen we langs de douane....:rolleyes:

ik sprak gister een jongen die net terug was uit amerika.
de controle bij de douane waanzinnig aangescherpt.
bijna iedereen werd gecontroleerd op in het bezit hebben van iphones.
hij kreeg een boete van 70 euro voor zijn iphone maar kreeg niets te horen over het feit dat hij veel te veel sigaretten meehad.

ArB 01-03-08 12:30

Het ligt denk ik aan de persoon, want ik sprak gisteren iemand en die had er 2 probleemloos meegenomen.

jeekes 01-03-08 19:25

Neem dan andere dingen mee dan iPhones....
aan kleding kan men toch veel moeilijker zien of het van jezelf is?
En iedereen die op reis gaat neemt kleding mee
dus ik zou gewoon merkkleding meeneme fzo

Ezra 02-03-08 09:39

Kleding moet idd niet zo moeilijk zijn..
Als het er gedragen uitziet kunnen ze er niet zoveel van zeggen lijkt me.

En als je nou iphones/ipods in je jaszak houdt? Of moet je die ook leeggooien bij controle?

vriesfde 02-03-08 10:06

Ik vlieg bijna wekelijks inter-continentaal en merk inderdaad dat er meer gecontroleerd wordt. Als ik door de douane ga loop ik nooit te koop met duty free tassen, heb als ik 'iets' mee neem dit in mijn broek of jaszak zitten. No problem.

Ik kleed mij ook niet als de doorsnee nederlander, die pluk je er zo uit; (goedkoop) gekreukt pak waar ze al drie dagen in geslapen hebben en bijpassende schoenen met spekzolen;)

Ezra 02-03-08 10:17

Hoe kleed je je dan?

Gymnast 02-03-08 15:08

Volgens mij mogen ze je niet fouilleren. Dus iPhone in je zak en de doos opsturen. Althans zo heb ik het gedaan. Met de post duurt het 6 werkdagen en je zet er op dat het een oplader is. Zo al een iPhone en een macbook pro binnen gesmokkeld :cool:

vriesfde 02-03-08 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezra (Bericht 74874)
Hoe kleed je je dan?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gymnast (Bericht 75099)
Volgens mij mogen ze je niet fouilleren. Dus iPhone in je zak en de doos opsturen. Althans zo heb ik het gedaan. Met de post duurt het 6 werkdagen en je zet er op dat het een oplader is. Zo al een iPhone en een macbook pro binnen gesmokkeld :cool:

Ik draag meestal nette/sportieve vrije-tijds kleding (geen camping smokings met 3 strepen dus;)) vaak goedkoop gekocht in Dubai of VS:D

En over fouilleren.....als ze dat niet mochten nam iedereen wel een paar kilo coke mee in hun zakken:eek:

Ezra 02-03-08 15:41

Dan zit ik wel goed qua kleding :)

En idd, waarom zouden mensen anders bolletjes slikken.. Maar ik denk niet dat het gebruikelijk is om je helemaal 'uit te kleden' bij een doorsnee controle, of wel?

Dat van die doos opsturen is wel een goede tip trouwens!
Want in de gemiddelde jaszak zullen niet zoveel van die iphone doosjes passen..

Gymnast 02-03-08 15:55

Klopt hebben jullie gelijk in maar probeer er dan voor te zorgen dat als ze je "pakken" dat de iPhone er niet helemaal nieuw uitziet. Haal de folie eraf, stop je sim erin ( liefst werkend) en doe er een cover over. Meestal zeggen ze niets als iets er in/of gebruikt uitziet. Net zoals bij kleding, kaartjes eraf of/en draag het al daar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.