iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPad 2 of iPad 3? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/84739-ipad-2-ipad-3-a.html)

MyGadgetStoreNL 13-02-11 14:11

iPad 2 of iPad 3?
 
Afgelopen week is er een artikelen geplaatst dat de geruchten gaan dat de iPad 3 eind dit jaar nog zou moeten uitkomen terwijl de iPad 2 nog niet is gelanceerd.

Ik zit nu enorm te twijfelen, of de iPad 2 binnenkort halen of wachten tot het einde van het jaar op de iPad 3 met waarschijnlijk retina display.

iWiefring 13-02-11 14:13

Volgens mij komt de iPad 2 al met een Retina display, die geruchten van een iPad 3 kan echt niet, er zit meestal ongeveer een jaar tussen de releases in?

MyGadgetStoreNL 13-02-11 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 641330)
Volgens mij komt de iPad 2 al met een Retina display, die geruchten van een iPad 3 kan echt niet, er zit meestal ongeveer een jaar tussen de releases in?

Ja klopt maar las dat de concurrenten wel om de paar maand met een nieuwe tablet komen en Apple ze achterna wilde gaan maar zelf vind ik de kracht van Apple ook om maar 1 tablet of telefoon per jaar uit te geven, en deze perfect te maken anders krijg je z'n Nokia gate. "honderden telefoons komen per jaar uit maar geen kan tippen aan de iPhone".

Maar het zou mooi zijn als de iPad 2 retina display heeft, ik dacht dat ik had gelezen dat deze dat niet ondersteunde. Maar hoop dat je gelijk hebt want op de iPhone bevalt me dit prima.

iWiefring 13-02-11 14:21

Zal toch wel een duur grapje worden als al die iPad's ook worden uitgerust met een Retina display. Ook hardstikke mooi natuurlijk, zo'n groot beeld met Retina. Maar de beeldkwaliteit is nu al perfect op die van de iPad naar mijn mening. Hij kan in ieder geval goed concurreren met z'n broertjes iPhone & iPod 4 hoor!

MyGadgetStoreNL 13-02-11 14:27

Klopt zeker, maar het zou geweldig zijn Retina Display op de iPad. Weet niet wat de schermresolutie dan gaat worden maar grote kans op HD.

mail.eve 13-02-11 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MyGadgetStoreNL (Bericht 641326)
Afgelopen week is er een artikelen geplaatst dat de geruchten gaan dat de iPad 3 eind dit jaar nog zou moeten uitkomen terwijl de iPad 2 nog niet is gelanceerd.

Ik zit nu enorm te twijfelen, of de iPad 2 binnenkort halen of wachten tot het einde van het jaar op de iPad 3 met waarschijnlijk retina display.

Hou toch op met dit soort onzinnige teksten. Je snapt toch zelf ook wel dat jouw tekst en die geruchten niet kloppen:confused:

Maar om jouw keuze even wat gemakkelijker te maken: Vanuit diverse bronnen (lees geruchten) heb ik het volgende vernomen; na het verschijnen van de iPad 2, 3 zal de 4de versie heel snel komen, met daarop volgend 5. Deze iPad 5 heeft alles wat je je kunt wensen, retina, 5d (inc gevoel en geur), heerlijk als googled naar appeltaart, dan ruik je hem gewoon. Verder kan deze iPad 5 je naar iedere gewenste locatie brengen, tenminste als je in het bezit bent van de iCar! etc etc... dus als ik jou was, gewoon WACHTEN, want het wordt steeds beter.... suc6:D:P

Maar en tip: Maak gewoon een keuze wat JIJ wil.

Guest-20180925190238 13-02-11 14:54

Ik wacht gewoon op de iPad 16. Volgens doorgaans onbetrouwbare bron gaat die een 27" scherm hebben. Ipv. van accu's zal de benodigde energie uit kernfusie komen :d

MyGadgetStoreNL 13-02-11 16:20

Haha oke duidelijk, verkeerd voorgelicht.

XIII 13-02-11 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MyGadgetStoreNL (Bericht 641411)
Haha oke duidelijk, verkeerd voorgelicht.

Nou, dat gerucht is er dankzij Gruber van Daring Fireball.

Niet zomaar een bron...

MyGadgetStoreNL 13-02-11 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 641430)
Nou, dat gerucht is er dankzij Gruber van Daring Fireball.

Niet zomaar een bron...

Klopt we laten ons verassen, als de iPad 2 uitkomt ga ik goed uitzoeken wanneer de iPad 3 uitkomt en wat het verschil is dan een keus maken:).

Apple verrast ons altijd dus dat komt wel goed.

Timmeh_ 05-03-11 18:09

Aangezien de iPad 2 inmiddels is aangekondigd is dit geen gerucht meer en kan deze discussie op slot.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.