iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Mijn eigen lasershow:) (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/86477-mijn-eigen-lasershow.html)

borgqueenx 10-03-11 21:13

Mijn eigen lasershow:)
 
Zelf gemaakt met eigen projector.
Mijn hobby^^
Deze show is net eindelijk af, en ik heb er 2 weken over gedaan. Mn eerste helemaal afgemaakte lasershow:)
YouTube - DJ Bjra - Hardstyle Revolution lasershow

Laat weten wat je dr van vind:)

iWiefring 10-03-11 21:47

Awesome! Hoe ver kan die straal van je laser eigenlijk als je bijvoorbeeld een raampje openzet en naar buiten doet?

mrfred 10-03-11 21:52

heb het niet zo met deze muziek,maar petje af voor je lasershow,mooie hobby trouwens,is dat op je zolder gedaan of in een club?
gr fred

borgqueenx 10-03-11 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 650096)
Awesome! Hoe ver kan die straal van je laser eigenlijk als je bijvoorbeeld een raampje openzet en naar buiten doet?

Tja oneindig ver maar je hebt wel een mist machine nodig om de stralen te zien. Maar over 2 maand verwacht ik 2 nieuwe laser modules erin te zetten en zie je de stralen snachts zelfs zonder mist.

Zie video beschrijving om te zien hoe en waar ik film;)

Alireza 10-03-11 22:25

Leuk filmpje, verschrikkelijke muziek (maar dat is mijn smaak). Lasers reageren leuk en mooi op het liedje :)
Ik heb nog wel wat verbeteringen voor je beschrijving op YouTube. Totaal niet om je af te kraken, maar het staat wat netter als je iets minder fouten maakt.

Lasershow from the awesome song called "hardstyle revolution" from DJ Bjra. Unfortunately I don't have a large room, so I only could film the sides of the show. Best film position is inside the beams, maybe I could film that and upload it later.
By using the iPhone 4 as camera, the sound and lasershow is a tiny bit out of sync. This is not the case if it's shown in front of your own eyes.
Equipment used:
-Gx740 notebook with LSX laser show software installed
-Laser projector with phenix 30k scanners, red 650nm 200mw laser, green 532nm 100mw laser, blue 445nm 200mw laser, pt-itrust board, everything set on TTL modulation mode (meaning no rainbow color mixing and no fade in and fade outs)

This movie was filmed 1 meter away from the projector, on the side, with a iPhone 4.

borgqueenx 10-03-11 22:39

dit is een van mijn muziek stijlen. Ik ga ook nog wel eens een keer een filmnummer gebruiken, waar ik ook erg graag naar luister.
Zoals denny schneidemesser, two steps from hell, en dat soort artiesten :)

bedankt voor de notities van mijn ongelukkige Engels :p

borgqueenx 14-03-11 17:12

Hier is een betere video die ik gemaakt heb. nou ja...de lasers zijn beter zichtbaar, maar de muziek klinkt ver weg.

Enjoy :)

YouTube - Lasershow Hardstyle Revolution

Eminent 13-05-11 09:14

Leuke show! Dacht dat lasers alleen in rood en groen beschikbaar waren? En nooit eens gedacht een laserharp te maken?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.