iPhone 5 release in juli - in trialproductie discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bennie010 apple zal niet afwijken van de cycli Ik hoop zelf ook van niet... Denk ook niet dat Apple zal afwijken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Aan de andere kant Apple kan het wel maken om af te wijken van de cycli. Apple heeft veel trouwe volgers.
|
|
|||
|
|||
heb de heletijd geroepen ik wacht op de witte 4
nu is hij er, en dan flip ik als eind dit jaar de 5 uitkomt. jaaaaaaaaaaa wat is wijsheid |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jongens het wordt warmer en warmer. Wordt het september volgens jullie??
|
|
|||
|
|||
Ik denk en hoop vooral van wel!!
|
|
|||
|
|||
nog anderhalf maand en dan is het zover!! Hopelijk....
|
|
||||
|
||||
Wat vinden jullie ervan als dit de nieuwe iPhone wordt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toevoeging: ik heb 'm gevonden http://www.phonesreview.co.uk/2011/0...-it-should-be/ geen iPhone 5 dus, maar een iPhone Air ?! Laatst gewijzigd door lolbroeck; 30-07-11 om 21:53. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ziet er erg goed uit, vooral die witte. Maar hij zou nog mooier zijn als ie recht zou lopen ipv een tapered design en echt robuust ziet het er zeker niet uit....
Een telefoon moet toch wel tegen een stootje kunnen, denk dat deze al stuk gaat als ie van een hoogte van 10cm valt. Het zal em uiteindelijk ook niet worden, maar ik vraag me af wanneer er nou een leak komt van de iphone 5(het lijkt wel een staatsgeheim). Mn contract loopt over een weekje af, nou als de volgende iphone gepresenteerd word in september komt ie waarschijnlijk pas in oktober in europa en voordat ie geleverd kan worden zal het weer bijna kerst zijn. Voor het zelfde geld komt er een 4s uit, nou ik ga toch maar voor de GS2. |
Labels |
iphone 5, release iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 europese release lijst | japanserodeleger | Archief | 2 | 04-07-10 15:01 |
Untethered iPhone 3.1.3 Jailbreak Release on April 12? | Maestroo | Archief | 137 | 23-04-10 11:53 |
Release iPhone OS 3.0 | berndvp | Archief | 1 | 17-06-09 17:38 |
Release Iphone ? NL | rambo6 | Archief | 3 | 22-02-08 23:07 |
Release: Pool (a native iphone game) | MP3-junky | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-02-08 00:13 |
|
|