iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   iPhone 5 release in juli - in trialproductie (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/87297-iphone-5-release-juli-trialproductie.html)

Crazyman89 22-03-11 14:44

iPhone 5 release in juli - in trialproductie
 
de iPhone 5 release begint steeds dichterbij te komen. Juli lijkt de maand te worden when the magic happens.

Ik moet zeggen dat ik voor het eerst echt enthousiast raak over de komst van een Apple iPhone. Vooral omdat de iPhone tegenwoordig steeds krachtigere concurrentie krijgt. En de geruchten die in het artikel opgesomd staan, lijken (bijna allemaal) waarheid te zijn.

nfsgamer 22-03-11 15:24

ik ben benieuwd! :)

Crazyman89 22-03-11 16:18

me too:D

Soms vind ik android beter, met name HTC Desire HD, vanwege de hoge mate van persoonlijke configuratie..

Maar uiteindelijk geeft de beschikbaarheid van diverse apps de doorslag en kom ik gauw bij Apple uit:)

Ze zeggen wel dat Android Market Store hard groeit en "uiteindelijk" App Store inhaalt, maar dat is nu nog niet zo:)

DJxReventon 22-03-11 19:21

Als de iphone toetsenbord krijgt en de homebutton echtverdwijnt hou ik het bij mijn iphone 4:D

Dapperbuurt 22-03-11 19:39

ik vind dat iOS wel een complete makeover mag krijgen..

Plus meer multitasking gestures, dus multitasken dmv naar boven swipen en zonder dubbelklik op de homeknop etc etc

Crazyman89 23-03-11 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DJxReventon (Bericht 654355)
Als de iphone toetsenbord krijgt en de homebutton echtverdwijnt hou ik het bij mijn iphone 4:D

Noooo geen fysieke toetsenbord, dat maakt m alleen maar zwaarder en lelijker..

Kijk maar naar de HTC Desire Z, dat is gewoon het gatsiederrie-lelijke zusje van de Desire HD..

Dapperbuurt 23-03-11 19:44

Dat gaat Apple denk ik ook niet doen, ze zijn niet gek

silberfish-3gs 23-03-11 21:15

Ik ben ook zeker benieuwd naar de Iphone 5 tegen die tijd wanneer hij uitkomt mag ik ook nieuwe telefoon uitzoeken en zou graag de nieuwste Iphone 5 willen kopen. Alleen wat ik niet zo zitten is een uitschuifbaar toetsenbord.

Crazyman89 23-03-11 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silberfish-3gs (Bericht 654777)
Ik ben ook zeker benieuwd naar de Iphone 5 tegen die tijd wanneer hij uitkomt mag ik ook nieuwe telefoon uitzoeken en zou graag de nieuwste Iphone 5 willen kopen. Alleen wat ik niet zo zitten is een uitschuifbaar toetsenbord.

Ah da's cool dat je tegen die tijd een nieuwe tel mag uitzoeken. Ik ken mensen die nu al 1tje mogen uitkiezen en die totaal niet weten wat ze moeten doen: iPhone 4, een top-Androidtoestel of wachten op iPhone 5. Pretty damn hard is dat.

Crazyman89 24-03-11 10:25

Dat apple de uploader van het filmpje (lees article) heeft gedwongen om het filmpje te verwijderen zegt toch wel wat. Als het om een iPhone 4 zou gaan, dan zou Apple die stap niet zetten.

daanjur 24-03-11 12:24

Hopelijk komt er ook een iPod Touch 5(ik heb net een nieuwe android) tegen die tijd dat ik een nieuwe mag is er vast al een iPhone 6:D

S¡mon 24-03-11 15:47

Grote kans dat de nieuwe iPhone al in juni wordt uitgebracht, in in ieder geval de VS. De enige keer dat de iPhone in juli werd uitgebracht was met de iPhone 3G.

Uiteraard bestaat er wel de kans dat de internationale launch voor Nederland wel pas in juli is ja.

ppl 26-03-11 17:00

De 3g, 3gs en 4 zijn hier in Nederland en België allemaal in juli uitgebracht. De 3g en 3gs waren begin juli, de 4 eind juli. De aankondiging daarentegen was altijd op de WWDC welke begin juni wordt gehouden. Vanuit dat geschiedkundige oogpunt is het niet zo raar om te verwachten dat we dit jaar op de WWDC de aankondiging zien van o.a. OS X Lion en de nieuwe iPhone. Wanneer hij precies uitkomt is even afwachten omdat we nog niet weten hoe het met Japan gaat en Apple daar wel onderdelen zoals geheugenchips (van Toshiba) vandaan haalt. Juli is echter geen vreemde gedachte.

Edje1 27-03-11 15:06

witte iphone 5, nice!

Crazyman89 28-03-11 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ppl (Bericht 655767)
De 3g, 3gs en 4 zijn hier in Nederland en België allemaal in juli uitgebracht. De 3g en 3gs waren begin juli, de 4 eind juli. De aankondiging daarentegen was altijd op de WWDC welke begin juni wordt gehouden. Vanuit dat geschiedkundige oogpunt is het niet zo raar om te verwachten dat we dit jaar op de WWDC de aankondiging zien van o.a. OS X Lion en de nieuwe iPhone. Wanneer hij precies uitkomt is even afwachten omdat we nog niet weten hoe het met Japan gaat en Apple daar wel onderdelen zoals geheugenchips (van Toshiba) vandaan haalt. Juli is echter geen vreemde gedachte.

Inderdaad, juli is geen gek idee. Maar wat betreft de erge gebeurtenissen in Japan, de iPad lijkt daar geen last van te hebben, terwijl ook bepaalde iPad-onderdelen uit Japan komen. Er gingen wel verhalen rond dat de productie van iPad in "gevaar" zou kunnen komen.

Denk niet dat het met iPhone 5 wel gebeurt..

Sjaakafhaak 28-03-11 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crazyman89 (Bericht 654299)
me too:D
Soms vind ik android beter, met name HTC Desire HD, vanwege de hoge mate van persoonlijke configuratie..
Maar uiteindelijk geeft de beschikbaarheid van diverse apps de doorslag en kom ik gauw bij Apple uit:)
Ze zeggen wel dat Android Market Store hard groeit en "uiteindelijk" App Store inhaalt, maar dat is nu nog niet zo:)

ik heb beide, ik neig precies andersom, meestal vind ik android prettiger, af en toe iphone.

heb maar af en toe een app die niet android is. Groeit echt hard de android market.

ppl 28-03-11 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crazyman89 (Bericht 656520)
Inderdaad, juli is geen gek idee. Maar wat betreft de erge gebeurtenissen in Japan, de iPad lijkt daar geen last van te hebben, terwijl ook bepaalde iPad-onderdelen uit Japan komen. Er gingen wel verhalen rond dat de productie van iPad in "gevaar" zou kunnen komen.

Er zijn voor de aardbeving natuurlijk al heel erg veel iPads gemaakt en verscheept. Daardoor is er overal wel wat aan voorraad en is het probleem nu ook niet te merken. Het gaat dan ook meer om de iPads in de toekomst, daar zou je het wellicht wel kunnen zien. Ligt ook aan de vraag op dat moment natuurlijk. In de tussentijd kan Apple voor nood ook uitwijken naar een andere fabrikant, ligt er maar net aan hoe dat contractueel geregeld is en hoe snel ze een ander weten te vinden die aan hun productie eisen voldoet.

Citaat:

Denk niet dat het met iPhone 5 wel gebeurt..
Zou misschien kunnen maar ze hebben daar meer tijd dan bij de iPad 2 dus de kans is inderdaad een stuk kleiner. De release kunnen ze ook verder naar achteren pushen, er is toch nog niets bekend over die iPhone. Ze zitten wat dat betreft in een luxe positie.

Crazyman89 28-03-11 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ppl (Bericht 656575)
Er zijn voor de aardbeving natuurlijk al heel erg veel iPads gemaakt en verscheept. Daardoor is er overal wel wat aan voorraad en is het probleem nu ook niet te merken. Het gaat dan ook meer om de iPads in de toekomst, daar zou je het wellicht wel kunnen zien. Ligt ook aan de vraag op dat moment natuurlijk. In de tussentijd kan Apple voor nood ook uitwijken naar een andere fabrikant, ligt er maar net aan hoe dat contractueel geregeld is en hoe snel ze een ander weten te vinden die aan hun productie eisen voldoet.

Yeah you're right, that makes more sense idd.

Citaat:

Zou misschien kunnen maar ze hebben daar meer tijd dan bij de iPad 2 dus de kans is inderdaad een stuk kleiner. De release kunnen ze ook verder naar achteren pushen, er is toch nog niets bekend over die iPhone. Ze zitten wat dat betreft in een luxe positie.
Ik denk niet dat ze het naar achter pushen, denk eerder dat ze t gewoon op WWDC samen met iOS presenteren. Denk dat ze er alles aan doen om de "traditie" van WWDC-presentaties te handhaven

XIII 28-03-11 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ppl (Bericht 655767)
De 3g, 3gs en 4 zijn hier in Nederland en België allemaal in juli uitgebracht.

Het scheelt niet veel, maar ik heb mijn 3GS vanaf dag 1 en dat was vrijdag 26 juni 2009 (a day to remember).

AppleHarry 29-03-11 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 656653)
Het scheelt niet veel, maar ik heb mijn 3GS vanaf dag 1 en dat was vrijdag 26 juni 2009 (a day to remember).

Yeah indeed a day to remember :cool: Na 2x HTC en 3x Nokia begon ik toen ook met m'n iPhone 3GS en sindsdien nooit meer vastlopers, mislukte downloads en/of updates. 1x op garantie een zgan. refurbished toestel ivm. haarscheurtjes :d . Nou wachten op iPhone 5 en m'n vrouwtje krijgt m'n 3GS ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.