iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   release iPhone 5 eind 2011/early 2012, productie start in september (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/88910-release-iphone-5-eind-2011-early-2012-productie-start-september.html)

Crazyman89 12-04-11 12:46

release iPhone 5 eind 2011/early 2012, productie start in september
 
Wederom een bericht dat de geruchten rondom een winterse release van de iPhone 5.

Bericht : "Release iPhone 5 eind 2011/begin 2012"

Mijn zorg en medelijden gaat uit naar de mensen die er over peinzen om nu een iPhone 4 aan te schaffen:P, that's what I call a dilemma


Note: dit is een gerucht(!), geen definitief nieuws.

wouter1981 12-04-11 14:35

Ik geloof er niet (meer) in. Apple kan het zich simpelweg niet veroorloven om de nieuwe iPhone (veel) later te introduceren. Dan gaan ze klanten verliezen.
Ik denk zelf dat het een grote marketingtruc is. Maar hopelijk krijgen we 6 Juni meer duidelijkheid.

Gozer1967 13-04-11 09:46

Apple is een verstandig bedrijf en dus denken ze met hun portemonnee. Wanneer MOET je als amerikaans bedrijf een nieuw, hip produkt op de schappen hebben liggen? Juist in hun zgn 'holiday season', december. Dan moet hij goed verkrijgbaar zijn want aankondigingen brengen geen geld op en lange levertijden ook niet, want dan liggen er andere telefoons onder de kerstboom. Dus de release is ruim voor december, ik schat zo uiterlijk half oktober.

Crazyman89 13-04-11 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gozer1967 (Bericht 663434)
Apple is een verstandig bedrijf en dus denken ze met hun portemonnee. Wanneer MOET je als amerikaans bedrijf een nieuw, hip produkt op de schappen hebben liggen? Juist in hun zgn 'holiday season', december. Dan moet hij goed verkrijgbaar zijn want aankondigingen brengen geen geld op en lange levertijden ook niet, want dan liggen er andere telefoons onder de kerstboom. Dus de release is ruim voor december, ik schat zo uiterlijk half oktober.


Hoe verklaar je dan de releases van de iPhone 3g, 3gs en 4 die allen in de zomer plaatsvonden? Zelfs de eerste iPhone werd in januari gelanceerd, outside holiday season dus.

Denk niet dat Apple dus rekening houdt met wel of geen kerstleveringen. Iedereen koopt t wel, no matter when Apple offers it.

Jazzamataz 13-04-11 13:31

Ik denk dat ze er wel enigszins rekening mee houden. Als hij in juni/juli released wordt, is er tegen de kerst pas voldoende voorraad :D

DaveD30 14-04-11 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 663122)
Ik geloof er niet (meer) in. Apple kan het zich simpelweg niet veroorloven om de nieuwe iPhone (veel) later te introduceren. Dan gaan ze klanten verliezen.
Ik denk zelf dat het een grote marketingtruc is. Maar hopelijk krijgen we 6 Juni meer duidelijkheid.

Ben het met je eens! Denk dat het allemaal geruchten zijn die Apple in de wereld helpt! Ze willen niet weer net als vorig jaar alles uitgelekt hebben dus brengen ze nu iedereen op een dwaalspoor! :-)

Luna K 16-04-11 14:51

Met de witte iphone 4 die er nu blijkbaar zit aan te komen, verwacht ik geen nieuwe iphone in de zomer... ik zet m'n geld dan ook eerder op einde 2011-begin 2012...

WWDC gaat zich concentreren op software denk ik... OS X Lion en iOS 5... ik verwacht een ENORME vernieuwing in iOS5... want als ze geen nieuwe iphone introduceren, moeten ze op een andere manier een "Waaw-gevoel" opwekken bij de mensen :P

Greets
Luna K ;)

makruul 16-04-11 15:31

Ik weet nu dus niet meer wat ik moet kopen.
De witte iPhone 4 waar ik al tijden op wacht, of zal ik nog even langer wachten op de iPhone 5?
:confused:

Dapperbuurt 18-04-11 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door makruul (Bericht 664870)
Ik weet nu dus niet meer wat ik moet kopen.
De witte iPhone 4 waar ik al tijden op wacht, of zal ik nog even langer wachten op de iPhone 5?
:confused:

Same here, loop nog steeds te klooien met mijn 3gs, omdat ik per se de witte iPhone 4 wilde hebben :P en niet de zwarte.

En nu weer een dilemma, freakin hell


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.