//

release iPhone 5 eind 2011/early 2012, productie start in september

release iPhone 5 eind 2011/early 2012, productie start in september discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Wederom een bericht dat de geruchten rondom een winterse release van de iPhone 5. Bericht : " Release iPhone 5 eind 2011/begin 2012 " Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-11, 12:46
Crazyman89 Crazyman89 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 15
Standaard release iPhone 5 eind 2011/early 2012, productie start in september

Wederom een bericht dat de geruchten rondom een winterse release van de iPhone 5.

Bericht : "Release iPhone 5 eind 2011/begin 2012"

Mijn zorg en medelijden gaat uit naar de mensen die er over peinzen om nu een iPhone 4 aan te schaffen, that's what I call a dilemma


Note: dit is een gerucht(!), geen definitief nieuws.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-11, 14:35
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik geloof er niet (meer) in. Apple kan het zich simpelweg niet veroorloven om de nieuwe iPhone (veel) later te introduceren. Dan gaan ze klanten verliezen.
Ik denk zelf dat het een grote marketingtruc is. Maar hopelijk krijgen we 6 Juni meer duidelijkheid.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 13-04-11, 09:46
Gozer1967 Gozer1967 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Apple is een verstandig bedrijf en dus denken ze met hun portemonnee. Wanneer MOET je als amerikaans bedrijf een nieuw, hip produkt op de schappen hebben liggen? Juist in hun zgn 'holiday season', december. Dan moet hij goed verkrijgbaar zijn want aankondigingen brengen geen geld op en lange levertijden ook niet, want dan liggen er andere telefoons onder de kerstboom. Dus de release is ruim voor december, ik schat zo uiterlijk half oktober.
  #4  
Oud 13-04-11, 10:30
Crazyman89 Crazyman89 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gozer1967 Bekijk bericht
Apple is een verstandig bedrijf en dus denken ze met hun portemonnee. Wanneer MOET je als amerikaans bedrijf een nieuw, hip produkt op de schappen hebben liggen? Juist in hun zgn 'holiday season', december. Dan moet hij goed verkrijgbaar zijn want aankondigingen brengen geen geld op en lange levertijden ook niet, want dan liggen er andere telefoons onder de kerstboom. Dus de release is ruim voor december, ik schat zo uiterlijk half oktober.

Hoe verklaar je dan de releases van de iPhone 3g, 3gs en 4 die allen in de zomer plaatsvonden? Zelfs de eerste iPhone werd in januari gelanceerd, outside holiday season dus.

Denk niet dat Apple dus rekening houdt met wel of geen kerstleveringen. Iedereen koopt t wel, no matter when Apple offers it.

Laatst gewijzigd door Crazyman89; 13-04-11 om 12:11.
  #5  
Oud 13-04-11, 13:31
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Ik denk dat ze er wel enigszins rekening mee houden. Als hij in juni/juli released wordt, is er tegen de kerst pas voldoende voorraad
__________________
If you've been seen fixing it, you will be blaimed for breaking it.
  #6  
Oud 14-04-11, 19:33
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Ik geloof er niet (meer) in. Apple kan het zich simpelweg niet veroorloven om de nieuwe iPhone (veel) later te introduceren. Dan gaan ze klanten verliezen.
Ik denk zelf dat het een grote marketingtruc is. Maar hopelijk krijgen we 6 Juni meer duidelijkheid.
Ben het met je eens! Denk dat het allemaal geruchten zijn die Apple in de wereld helpt! Ze willen niet weer net als vorig jaar alles uitgelekt hebben dus brengen ze nu iedereen op een dwaalspoor!
  #7  
Oud 16-04-11, 14:51
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Met de witte iphone 4 die er nu blijkbaar zit aan te komen, verwacht ik geen nieuwe iphone in de zomer... ik zet m'n geld dan ook eerder op einde 2011-begin 2012...

WWDC gaat zich concentreren op software denk ik... OS X Lion en iOS 5... ik verwacht een ENORME vernieuwing in iOS5... want als ze geen nieuwe iphone introduceren, moeten ze op een andere manier een "Waaw-gevoel" opwekken bij de mensen

Greets
Luna K
  #8  
Oud 16-04-11, 15:31
makruul makruul is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik weet nu dus niet meer wat ik moet kopen.
De witte iPhone 4 waar ik al tijden op wacht, of zal ik nog even langer wachten op de iPhone 5?
  #9  
Oud 18-04-11, 13:02
Dapperbuurt Dapperbuurt is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door makruul Bekijk bericht
Ik weet nu dus niet meer wat ik moet kopen.
De witte iPhone 4 waar ik al tijden op wacht, of zal ik nog even langer wachten op de iPhone 5?
Same here, loop nog steeds te klooien met mijn 3gs, omdat ik per se de witte iPhone 4 wilde hebben en niet de zwarte.

En nu weer een dilemma, freakin hell
Reageren

Labels
iphone 5, release iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS eind augustus/begin september in België Londonforever Archief 22 24-06-09 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.