iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Wat als de iPhone niet bestond? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/90239-de-iphone-niet-bestond.html)

Kevin 02-05-11 14:20

Wat als de iPhone niet bestond?
 
Welke telefoon zou je kopen als van de iPhone geen sprake was?
Max. 3 telefoons.

Ik zou denk ik gaan voor:
- Samsung Galaxy SII
- HTC Sensation
- HTC Incredible S

linliz 02-05-11 18:59

Dan had ik lekker me x10 mini blijven gebruiken:p:rolleyes:

ballegooier 02-05-11 20:08

Dan had ik een hele simpele Nokia.

Ik vind andere smartphones dan de iPhone niet de moeite waard. Dan is 'je email onderweg lezen' ineens niet meer eenvoudig genoeg of prettig.... En dus frustrerend en dus nee, bedankt.

Ik heb een hekel aan apparaten die het nét niet zijn, zoals de mp4 (3?) speler van je schoonouders van 4 tientjes.

absrnd 02-05-11 20:16

als de iPhone niet zou bestaan dan waren de andere merken ook niet met touchscreen smartphones op de proppen gekomen.
dan zaten we nog steeds met symbian rotzooi te klooien :?

gangster2 02-05-11 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door absrnd (Bericht 669877)
als de iPhone niet zou bestaan dan waren de andere merken ook niet met touchscreen smartphones op de proppen gekomen.
dan zaten we nog steeds met symbian rotzooi te klooien :?

ja dit klopt

ik zou voor galaxy s gaab

Donstil 02-05-11 22:11

Ik had voor me iPhone1 altijd Nokia Communicators (9210/9500/E90). Die dingen waren echt geweldig.

Stiekem nog wel fijner als de iPhone4 die ik nu heb.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door absrnd (Bericht 669877)
als de iPhone niet zou bestaan dan waren de andere merken ook niet met touchscreen smartphones op de proppen gekomen.
dan zaten we nog steeds met symbian rotzooi te klooien :?

Denk je dat werkelijk?
Zouden we nu geen auto's rijden als Ford de ModelT nooit in massa productie had genomen?

Lijkt me sterk.

absrnd 02-05-11 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 669907)
Denk je dat werkelijk?
Zouden we nu geen auto's rijden als Ford de ModelT nooit in massa productie had genomen?

Lijkt me sterk.

nee dat niet, maar het zou nog wel 10 jaar geduurd hebben.
producenten waren, voordat de iPhone kwam, zeer (expres ?) traag met echte revolutionaire updates van mobieltjes.
Apple heeft ze redelijk onder hun konten geschopt :LOL

hoelang bestaat de iPhone al ?, en wat zijn nou de merken die iets hebben die nu pas in de buurt komen van de iPhone :)

Kevin 03-05-11 01:29

Weet je om de twee jaar maak ik eens een lijstje van de Most Wanted Phones.
Ik doe dit sinds 2005.

Ik merk echt wel dat na 2 jaar die dingen hopeloos verouderd zijn, en zo kom je nog meer te weten.
Apple zorgt wel degelijk voor een snelle verandering van de markt!

Donstil 03-05-11 01:35

Apple zorgde misschien voor versnelling op de markt maar bovengenoemde beweerde dat "zonder apple we nu nog met Symbian liepen te *****n"

Dit lijkt me onzin. Er is altijd iemand eerder maar dat betekend niet dat het er anders niet was geweest.

De gloeilamp is door Thomas Edison uitgevonden maar dat betekend niet dat iemand anders niet op dat idee was gekomen als Thomas Edison het niet had uitgevonden.

mikebas 05-05-11 18:24

hak geen leve meer jonghu! :D

jamy015 05-05-11 22:45

denk een Blackberry

StalenWorm 06-05-11 05:56

Een beetje een vraag zoals: wat zou ik zijn zonder mijn vrouw... Waarbij het antwoord is' gelukkig :D

Als de iphone er niet was geweest, zou iedereen een andere telefoon gebruiken, die wss dezelfde functionaliteiten heeft als de Iphone!
Gelukkig is de Iphone er wel, gen zjn we er gelukkig mee!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.