iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Jailbreakme.com aangepast? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/93105-jailbreakme-com-aangepast.html)

basgeboers 11-06-11 21:51

Jailbreakme.com aangepast?
 
Ik zit hopeloos te wachten op een jailbreak voor mijn iPad2 en aangezien er geruchten zijn dat het een userland zou zijn, hou ik de site: jailbreakme.com de laatste tijd weer in de gaten en zag vandaag ineens dat deze is aangepast! Zover ik kan zien, staat er alleen een plaatje van een skigebied met een bord met 'PDF'.

Dit geeft me goede hoop! Was het Iemand anders ook al opgevallen? Ik kan er verder nog nergens info over vinden.. ook niet op twitter.

Jullie een ander idee, dan een nieuwe jailbreak voor wellicht de iPad2?

EDIT:

zie net het volgende bericht van 'Comex" op twitter:

Right now I'm re-learning how much I hate web development.

Hij is er dus inderdaad mee bezig.. gaat dit de jailbreak worden?

EDIT2:

Nu twittert hij:

(the teaser is at jailbreakme.com)

Blijkt dus alleen een teaser te zijn..

EDIT3:

Blijkbaar wordt er nog steeds aan de site gewerkt.. op m'n iPad krijg ik weer hetzelfde scherm als altijd (version too new) Op m'n mac krijg meteen de FAQ.

samluit 11-06-11 22:17

ik denk dat er een beveiligingsfout in ios 5 zit. want hij heeft iets met skieen, toen dacht ik alpine, en dat is het standaard wachtwoord van ssh gebeuren

basgeboers 11-06-11 22:21

Of hij heeft een nieuwe PDF exploit gevonden in de iPad 2 :D

(wens is de vader van de gedachte)

Callum_ 11-06-11 22:36

Ik hoop dat hij wacht tot de iphone 5 uitkomt.. of die exploit zal voor niks zijn.

basgeboers 11-06-11 22:52

Zo hadden de eerste exploit ook wel kunnen bewaren tot nu.. Ik vind die exploit zeker niet voor niets als ze hem gebruiken voor de iPad2.. Wie weet hoe lang we nog moeten wachten op de iPhone 5?!

We hebben lang genoeg gewacht.. laat maar komen :D

Callum_ 11-06-11 22:54

Niet echt want die eerste exploit hadden ze nodig voor de iphone 4 & ipod etc. De iphone 4 had nog geen jailbreak toen die uitkwam. Limera1n heeft hiervoor gezorgd. Het begint nu moeilijker en moeilijker te worden om exploits te vinden, en de iphone komt in september hoogstwaarschijnlijk uit dus dat zou nog wel het wachten waard zijn.

robbietjuh 11-06-11 22:55

Ik hoop dat er een veiligheidslek in iOS 5 zit om een untethered jailbreak te krijgen. Het zal helaas wel niet zo zijn, maar zal wel erg mooi zijn :-)

21:55 - Hier nog steeds een afbeelding van een bordje met "PDF"

Robert

basgeboers 11-06-11 23:03

Ik geloof niet dat het zo ver gaat komen dat er geen jailbreaks meer mogelijk zijn. Het zal moeilijker worden, maar nooit onmogelijk. Ik ben namelijk van mening dat juist het jailbreaken heeft gezorgd voor het succes van de iPhone en later de iPad. Howel ze er openlijk niet voor uit (kunnen) komen, weet ik zeker dat ze er maar wat blij mee zijn!

Als we kijken naar andere zaken uit het verleden blijkt dat ook.. Het mooie Philips cd-i is grandioos geflopt omdat het te dicht zat! Sony's playstation een groot succes omdat het daar wel mogelijk is om "gratis" games te spelen.

Ik persoonlijk, zou niets liever zien dan zo snel mogelijk een jailbreak voor mijn ipad2. Eindelijk sbsettings, folderenhancer, barrel, springtomize enz. ook op mijn iPad!

robbietjuh 11-06-11 23:09

Nou, ik bedoelde meer dat het me wel érg snel lijkt als er nu al een untethered jailbreak komt. Het jailbreaken blijft altijd wel mogelijk. Er is nooit iets volledig bugvrij. Dat bestaat niet.

Ik kan ook niet wachten op een JB, alleen dan voor iOS 5, untethered.. 'k Heb geen iPad 2, maar lijkt me fijn voor de gebruikers van de iPad 2 als daar ook eindelijk een JB voor uit komt.

Robert

Kevin 12-06-11 00:40

Ik denk dat er altijd wel ergens een gaatje zal zitten om te jailbreaken, hopelijk wordt de unlock ook snel realiteit eens de iPhone 5 er is.


Geef toe wie zou nog 650 euro neertellen voor een gsm waar je bijna niets mee kunt doen? Om eerlijk te zijn zou ik overstappen naar de concurrentie!
Dat is nu net wat Apple zou bereiken als ze heel hun systeem gaan dichtmetselen!

Als er een unlock komt zal ook Apple de verkoop van de iPhone 4 weer zien stijgen, want veel mensen houden zich nu in om een iPhone te kopen in het buitenland.



Ik wil maar zeggen, geen zorgen. De oplossing zal er wel komen is het vandaag niet dan is het morgen.

manzara 14-06-11 11:19

Ook ik ben continu aan het kijken op het net om een jailbreak te vinden voor de ipad2 maar helaas. Hopelijk gaat het er snel komen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.