iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Wie kent deze melodie? (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/95220-wie-kent-deze-melodie.html)

Ruben.cc 12-07-11 22:33

Wie kent deze melodie?
 
Ik ben nu al bijna twee weken op zoek naar een nummer voor een collega. Ze heeft het een keer voor me geneuried, maar meer info heb ik ook niet. Meestal weet ik het dan uiteindelijk toch wel te vinden, maar nu roep ik maar eens de hulp in van mede-iOS'ers. Ik hoor het muziekje bijna in mijn hoofd... volgens mij was het niet Engelstalig. Oproepen op mijn site, Twitter, Facebook en Soundcloud hebben tot nu toe niets opgeleverd. Hopelijk zitten hier muziekfreaks met meer kennis. ;-)

Please help me to identify this melody! by Omnidextrous on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

Bomans 13-07-11 18:26

YouTube - ‪zouk machine - maldon‬‏

corne64 13-07-11 18:37

10 punten.....

Bomans 13-07-11 18:38

Had gehoopt op eeuwige roem, maar 10 punten is ook goed ... :-)

Ruben.cc 13-07-11 18:51

Ja!!! Bomans, my hero! Dat is 'm helemaal! Jeetje zeg, die had ik nooit gevonden want Zouk Machine stond op een van de vele lijsten die ik gecontroleerd heb, maar het 30 seconden deel wat iTunes laat horen is net dat deel niet.

Ik ga meteen mijn collega blij maken. Hartstikke bedankt!

spikebyt 15-07-11 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc (Bericht 690535)
Ik ben nu al bijna twee weken op zoek naar een nummer voor een collega. Ze heeft het een keer voor me geneuried, maar meer info heb ik ook niet. Meestal weet ik het dan uiteindelijk toch wel te vinden, maar nu roep ik maar eens de hulp in van mede-iOS'ers. Ik hoor het muziekje bijna in mijn hoofd... volgens mij was het niet Engelstalig. Oproepen op mijn site, Twitter, Facebook en Soundcloud hebben tot nu toe niets opgeleverd. Hopelijk zitten hier muziekfreaks met meer kennis. ;-)

Please help me to identify this melody! by Omnidextrous on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

Hiervoor hebben we toch Shazam ? iphone bij de geluidsbrom houden en op search drukken
Ik heb een betaalde versie (red) maar de gratis versie werkt ook goed hoor
Probeer maar eens uit; werkt flitsend

Ruben.cc 15-07-11 19:21

Ja, ik heb zelf ook de volledige vesies van Shazam en SoundHound maar mijn "geluidsbron" was in dit geval een neuriende collega en daar konden beide programma's niet goed mee overweg (ik ook nauwelijks trouwens). De programma's gaven ook beiden aan dat dit truukje alleen werkt als je een originele bron hebt, bijvoorbeeld een radio-uitzending of muziek in een TV reklame, dus ik heb het niet eens uitgeprobeerd met het stukje dat ik in NanoStudio op de iPhone heb nagespeeld om hier te kunnen plaatsen.

Bomans 16-07-11 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spikebyt (Bericht 691312)
Hiervoor hebben we toch Shazam ? iphone bij de geluidsbrom houden en op search drukken
Ik heb een betaalde versie (red) maar de gratis versie werkt ook goed hoor
Probeer maar eens uit; werkt flitsend

Probeer dan maar eens met shazam en de muziekbron uit de openingspost ...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.