//

Oh my God! Het broeikaseffect!

Oh my God! Het broeikaseffect! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BadSide Een off-topic topic openen in het off-topic-gedeelte klinkt logisch, maar off-topic berichten plaatsen in off-topic-topics, is toch iets minder gewenst. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-03-08, 00:45
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BadSide Bekijk bericht
Een off-topic topic openen in het off-topic-gedeelte klinkt logisch, maar off-topic berichten plaatsen in off-topic-topics, is toch iets minder gewenst.
Vindt je zelf nu ook niet dat het allemaal wel heel erg off topic begint te worden?


Citaat:
Enne, loop gewoon ff niet zo te zeiken. Ik start hier een topic met enquête-vragen, als je die wilt invullen, heel erg bedankt, wil je dat niet... dan ben je dat niet verplicht, maar ga niet als een klein kind zeiken.
Ja baas, nee baas, natuurlijk baas, doen we baas, nog andere wensen baas? (of heb ik nog een retorische vraag gemist, Baas?)


Kortom: )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-03-08, 08:09
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Vindt je zelf nu ook niet dat het allemaal wel heel erg off topic begint te worden?




Ja baas, nee baas, natuurlijk baas, doen we baas, nog andere wensen baas? (of heb ik nog een retorische vraag gemist, Baas?)


Kortom: )
Jij bent een heel flauw mannetje forum.bericht Dit is gewoon een enquete waar jij steeds de vervelende factor in bent.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #23  
Oud 20-03-08, 15:46
Frits Frits is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Wenen, Oostenrijk
Berichten: 244
Stuur een bericht via ICQ naar Frits Stuur een bericht via MSN naar Frits
Standaard

@Frits: Je denkt dat het broeikaseffect een natuurlijk verschijnsel is, maar je wilt toch dat er meer via water- en windenergie wordt opgewekt?
Dat snap ik even niet.

Broeikas effect is natuurlijk (het was al eens hier kouder en het was ook warmer,..) ik denk dat als de mens MEER in water- en windenergie investiert dat het effect langzamer wordt,..


lg,
Frits
  #24  
Oud 20-03-08, 16:37
Shelldass Shelldass is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BadSide Bekijk bericht
  1. Welke maatregelen neemt u tegen het broeikaseffect?
    Geen
  2. Denkt u dat de mens het broeikaseffect nog kan stoppen of vertragen?
    Vast wel
  3. Denkt u dat het broeikaseffect een natuurlijk verschijnsel is, zo ja, denkt u dan niet dat de mens deze versnelt?
    Ja, en ja.
  4. Vind u dat er meer elektriciteit met wind of water moet worden opgewekt, en juist minder via kerncentrales?
    Geen van beide
  5. Is het volgens u een goed idee om een eiland in de Noordzee te maken om daar elektriciteit op te wekken, met wind en water energie?
    C Nee, via kerncentrales is prima.
  6. Zou u juist de trein gebruiken om naar bijv. uw werk te gaan, in plaats van de auto, als deze een stuk goedkoper zou zijn?
    Nee
  7. Als er milieuvriendelijke auto’s zouden komen, zou u deze dan aanschaffen (ook al kost ie meer dan een normale)?
    Ja
  8. Als fietser krijg je meer schadelijke stoffen binnen als je achter een scooter staat/fietst, dan achter een bus. Moeten er meer maatregelen komen tegen scooters, of kan het zo blijven volgens u? Zo ja, om de gezondheid van de mens of om het milieu?
    Ja, voor het milieu.
  9. Als alle boskap (legale of illegale) zou worden gestopt, zou het goed zijn voor de natuur, maar nadelig voor de economie. Wat vind u daarvan?
    B De economie is belangrijker, ook al is het slecht voor de natuur en de dieren die daar leven.
  10. Wat lijkt u de beste maatregel om te treffen om het hoge zeeniveau tegen te gaan, of om ervoor te zorgen dat er geen overstroming komt?
    A Alle nieuwe huizen een paar meter hoger bouwen, en later ook de bestaande steden verhogen.
    B Hogere dijken.
    Beide, maar als ik echt moet kiezen: A
  11. Vind u de natuurrampen die tegenwoordig steeds vaker voorkomen, een natuurlijk verschijnsel of komt het door het broeikaseffect?
    Natuurlijk verschijnsel en broekaseffect.
  12. Bent u voor of tegen biodiesel, in auto’s, gasfornuizen of aanstekers in plaats van gas, ook al gaat dit concurreren met voedsel (dus voedsel gaat duurder worden)?
    Tegen
There you go
  #25  
Oud 24-03-08, 12:08
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Bedankt! Ik antwoord een beetje laat omdat ik ineens niet meer op iPhoneClub.nl kan komen, ook niet op het forum.. alsof ik een IP-ban heb? :s Bezoek het nu dus ff via een proxy, maar wat de reden hiervan is... ik heb géén idee.
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.