//

Stel jezelf eens voor!!

Stel jezelf eens voor!! discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal! Mijn naam is Peter, 22 jaar en kom uit Hoogeveen ( Drenthe ). Loop op dit moment stage op een assurantiekantoor. In mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten > Stel jezelf voor
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #921  
Oud 09-08-08, 15:06
iPetert iPetert is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 87
Standaard

Hey allemaal!

Mijn naam is Peter, 22 jaar en kom uit Hoogeveen ( Drenthe ).
Loop op dit moment stage op een assurantiekantoor.
In mijn vrije tijd sport ik veel, speel ik regelmatig World of Warcraft en leech ik usenet leeg

Mijn iPhone is besteld op dinsdag 5 aug. via de T-mobile shop, een dag later werd ik al gebeld om een afleverafspraak te maken. Hij zal op woensdag 13 aug. worden bezorgd. ( vrij snel vind ik dit, aangezien er werd verteld dat ik rekening moest houden met een levertijd van +- 6 weken )

Op dit moment ben ik me nog veel aan het inlezen over hoe en wat, en heb ik al een hele zooi applicaties / customfirmware's / tutorials klaarstaan voor woensdag

Heb hier echt al super veel informatie kunnen vinden, heb de iPhone zelf dus nog niet, maar dankzij dit forum heb ik al een goed beeld op hoe en wat ik moet gaan doen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 09-08-08, 15:41
raptile's schermafbeelding
raptile raptile is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 149
Standaard

Goeden middag allemaal!
Ik zit nu al een poosje (1 week pas) op het forum en vindt het nu wel eens tijd om mezelf eens voor te stellen.
Mijn naam is Wesley, ben 28 jaar en woon in Diemen.
Ik ben werkzaam als technical support engineer bij een bedrijf dat de servers beheerd van verschillende grote bedrijven. (Wij houden de hardware in de gaten. Mocht er iets fout zijn met een server krijgen wij dit te zien in onze monitoring en zullen wij de problemen verhelpen)

Ik heb de volgende Hobby's:
Films kijken
Fotografie (zie http://raptile.zoom.nl als je wat van mijn foto's zou willen zien)
mijn vriendin Gladys die inmiddels in verwachting is. (in Februari ben ik de sjaak met een kleine het voordeel is wel dat is als man altijd jong kan blijven en een kleine is dan een goed excuus om leuke games e.d. te spelen )
Mn Auto poetsen met een bepaald merk waar hij erg goed van gaat glimmen
Muziek en alles wat ik daarvoor nodig heb
Ben verslaafd aan Poker
Karper vissen
Mn Iphone sinds vorige week en nog een paar kleine dingen

Ik heb een iPhone 3G van T-mobile en heb al veel plezier beleefd de afgelopen week en heb veel gelezen en geleerd hier op het forum.

Ik hoop dat ik hier nog veel kan gaan leren en andere mensen wat bij kan brengen.
We moeten er met zn allen wat van maken, toch?

Nou, dat was het wel zo'n beetje.
Tot ziens op het forum!
__________________
I love my job! I could sit and watch it all day long
  #923  
Oud 12-08-08, 11:43
JimNuman JimNuman is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 15
Standaard ff voorstellen... JimNuman

Hallo allemaal,

Ik ben Jim Numan , 24 jaar jong en wonend in den haag.
ik ben werkzaam als elektricien bij een vastgoed magnaat in den haag.

Ik heb sinds gisteren mijn iPhone 3G zwart.
het is ff wennen voor mij want ik had hiervoor een Nokia N95.

Mijn hobbies zijn: M'n vriendin, sporten , computeren en fotografie.

Ik hoop veel van jullie te mogen leren over de nieuwe iPhone.

gr.Jim
  #924  
Oud 13-08-08, 09:49
jamy015 jamy015 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar jamy015
Smile Hallo wereld!

Hallo, ik ben Jamy. Ik ben 11 jaar dus ik ben waarschijnlijk de jongste gebruiker van dit forum . Umm, verder hoop ik dat ik het leuk zal vinden op het forum.
  #925  
Oud 13-08-08, 16:56
geronnimo geronnimo is offline
• iOS 2.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: venlo
Berichten: 4
Standaard

Ik heb inmiddels ook een iphone 8MB zwart, en ik ga eens onderzoeken hoe alles werkt, is er misschien iemand uit venlo doe ook een iphone 3g heeft zodat ik wat kan vragen en leren ?
  #926  
Oud 14-08-08, 00:19
jospieko jospieko is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: in Belfeld. Dorpje bij Venlo
Berichten: 8
Standaard Kennis maken

HoI ik ben Jos Pieko, en heb sinds 7 augustus een iPhone. Geweldig vind ik haar of is het hem.
Ik ben over de 50 en ik train honden in de sport agility in mijn leuke dorpje Belfeld. Oorspronkelijk kom ik uit Den Haag. Na Emmen, ben ik hier terecht gekomen.
Was getekend

  #927  
Oud 14-08-08, 22:35
Wingzero's schermafbeelding
Wingzero Wingzero is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 63
Standaard

Nou vooruit ik zal me ook even voorstellen..
Ik ben dus Danny, ben 23 jaren jong en kom uit Bussum..
Ik heb nu sinds een week een witte iPhone 3G en hij bevalt me prima!
Over me hobby's hoef ik niks te schrijven hier dat staat al in een andere topic haha..
En verder wil ik nog evn de mensen achter deze site complimenteren, want sinds ik deze site ken kom ik hier elke dag!

Grtz..
  #928  
Oud 14-08-08, 23:08
jospieko jospieko is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: in Belfeld. Dorpje bij Venlo
Berichten: 8
Standaard

Hoi wingzero welkom hier. Ik ben nog niet zo heel erg thuis op dit forum. Maar als mensen zich voorstellen vind ik dat altijd wel netjes. Heel veel plezier van je iPhone. Ik heb het wel, alhoewel ik morgen met mijn factuurtje naar Tmobile ga.
  #929  
Oud 18-08-08, 11:07
Marjonn Marjonn is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard Haay allemaal

Hallo allemaal!

ik ben Marjon, ik ben 16 jaar en heb een iphone 16GB US.
Omdat m'n iphone nog op 1.1.4 draait en ik eigenlijk toch wel naar 2.0 wil, maar nog niet echt weet hoe dat in z'n werk gaat, dacht ik dat het wel een goed idee was om me te registreren!
Ik hoop dat ik jullie niet tot last ben met mijn vragen!

Groetjes!
  #930  
Oud 18-08-08, 16:36
FleavKe's schermafbeelding
FleavKe FleavKe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lommel
Berichten: 66
Standaard

Allez, dan zal ik mezelf ook maar even voorstellen.
Ik ben FleavKe (een bijnaam die ik al even draag), ben 23 jaar en woonachtig te Lommel (België)
Ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van een witte Iphone. Ik ben laatstejaars student Kunst aan de Koninklijke academie voor schone kunsten in Antwerpen... maar na zoveel jaren studeren kan ik nog altijd niet antwoorden op de vraag "wat is kunst?" dus doe geen moeite, ik ken het antwoord ook nog niet.

Verder speel ik in een band genaamd "Khole", waarvan ik de bassist ben. je kan altijd even een kijkje nemen op www.khole.be of www.myspace.com/kholemusic waar je enkele nummers kan beluisteren of foto's bekijken van onze knappe zangeres. Downloaden gaat niet, maar als jullie onze muziek gehoord hebben zullen jullie dit ook wel niet willen hahaha
Binnenkort wordt onze full-cd gereleased (in België).

Je kan ook enkele kunstfoto's van mij bekijken op www.myspace.com/fleavke
Dit komt allemaal heel erg over als reclame maken, dus ga ik dat ook niet ontkennen

Voor de rest bezoek ik deze site wel alle dagen, simpelweg omdat ik het doolhof van de Iphone nog niet uit ben, en dus gewoon nog iets meer wil leren voor ik er domme dingen mee ga doen.

Grtz FleavKe
  #931  
Oud 19-08-08, 21:40
little_ghost little_ghost is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Ach, laat ik ook eens een keer posten
Ik ben Little_Ghost (met logisch nadenken kom je ook achter m'n echte naam), ben 26 en woon in Eindhoven.
Ik heb sinds kort een iPhone 3G 16gb. Mooi apparaatje, maar van alle "techie" stuff hier (jailbreaken e.d. snap ik nog niet veel , maar dat komt hopenlijk nog wel.
Hobbies... tja... daar heb ik helaas geen tijd voor maar gamen, muziek luisteren en beetje met vrienden "rondhangen" is altijd lachen

Nou... ik ga nog ff verder lezen of jailbreaken en al die cr4p en misschien dat het me dan nog duidelijk word en anders komt het wel een keer als ik uitgeslapen ben

Groeten,

- Little_Ghost
  #932  
Oud 19-08-08, 21:53
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

@ little ghost ;

het logisch nadenken heeft me tot nu toe nog niks opgeleverd.. mm
  #933  
Oud 19-08-08, 22:08
little_ghost little_ghost is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Haha, tja, ga nog ff door zou ik zeggen, wie weet dat je er nog op komt
  #934  
Oud 19-08-08, 22:13
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door little_ghost Bekijk bericht
Haha, tja, ga nog ff door zou ik zeggen, wie weet dat je er nog op komt
Is het kleingeest?
  #935  
Oud 19-08-08, 22:57
TeraByte's schermafbeelding
TeraByte TeraByte is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar TeraByte
Standaard Here goes nothing ...

Hallo,

Ik zal me dan ook maar eens voorstellen (leuk initiatief):
Mijn Nickname is TeraByte en die draag ik al 15 jaar bij me op het internet. Er zijn er (helaas ) sindsdien al meerdere ...

Ben van oorsprong een Dos/Windows/Novell man (van mijn Hobby (nou ja, destijds obsessie) mijn Werk gemaakt) tot ik +/- 12 jaar geleden bij een software producent ging werken die software maakt voor Windows en MacOS. Sinds die tijd ben ik Apple en met name MacOS erg gaan waarderen. Apple blijft wat betreft design van Hard- en Software eigenwijs en ik moet zeggen dat ik het OS en de Hardware een stuk intuïtiever vindt dan Windows en X-Windows etc. Ik ging op kantoor uiteindelijk ook automatisch achter de Mac i.p.v. achter de Wintel zitten (terwijl ik daar ook al meer dan 10 jaar mee actief was tot in de vroege uurtjes!).

Ik heb ondertussen 3 Mac's en hier en daar nog een Wintel machientje (voor mijn werk bijvoorbeeld een DELL Nb

Dus toen de iPhone uitkwam was ik meteen geïnteresseerd, echter voor mijn werk was deze niet toereikend (heb meer functionaliteit nodig: 3G, VPN, Exhange support etc) en gebruik nu al geruime tijd een HTC S710. En dat blijft toch behelpen hoor, het is en blijft Gates spul hé .

Maar sinds de introductie van de 3G ben ik helemaal enthousiast!

Tijdens het bekend worden van de provider in NL etc heb ik hier ook al wat posts gedaan (o.a. over de officiële tarieven die t-mobile ging hanteren) en daarna heb ik vanaf de zijlijn het een en ander gevolgd.

Ik ben (helaas zoals velen met mij) in die periode ook in het wespennest van IPH gevallen en heb dus nog steeds géén iPhone (wél natuurlijk via Credit card gedaan dus financiële schade viel mee). Maar er zit eindelijk vaart in: Ik heb ondertussen een iPhone 16Gb bij Mobistar op de "Reservatie" lijst staan en die zou deze week of volgende week wel eens binnen kunnen komen .

Verder ben ik zakelijk ook aan het uitzoeken in hoeverre we met onze huidige Orange abbo's wellicht iets kunnen doen ... Er zijn namelijk meer collega's geïnteresseerd. En daar komt nu ook al e.e.a. op gang.

Dus tot die tijd hou ik alles hier in de gaten en ik wens jullie (en mijzelf binnenkort ook hoop ik) véél plezier met dit Fantastische apparaat!

Greetz TeraByte!

Laatst gewijzigd door TeraByte; 19-08-08 om 23:02.
  #936  
Oud 20-08-08, 00:56
little_ghost little_ghost is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abu Bekijk bericht
Is het kleingeest?
Nope. Het eerste gedeelte is gekomen omdat ik altijd kleinste van de klas was, het 2e deel heeft meer met mijn naam te maken...
  #937  
Oud 20-08-08, 10:35
Jack Skellington's schermafbeelding
Jack Skellington Jack Skellington is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Hallo,

Al veel gelezen hier, toch maar ns aangemeld...
Heb sinds een week een 3G en ben er erg blij mee.
Veel geleerd hier op het forum en een mooi hoesje gekocht via de shop (Marware CEO Sleeve 3G) omdat ze in alle winkels in de stad (R'dam) alleen een crappy zwartbruin dingetje verkochten en vrijwel iedereen zei 'kijk ns op internet'...

Hoop hier nog veel nuttigs vandaan te halen en misschien af en toe zelf ns wat toe te voegen, maar alle technische aspecten laat ik toch graag aan anderen over
  #938  
Oud 20-08-08, 11:19
Quki Quki is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Hey allemaal,

Ben Nicole, uit het zuiden des lands, 42 en op dit moment bezig om een Iphone 3G, 8GB te kopen uit de US, via ebay.

De verkoper is iemand die erg behulpzaam is en ook de telefoon simlock vrij wil helpen maken als het eenmaal kan (want ik heb me al ingelezen hier op het forum en het schijnt nog niet te kunnen).

Ik vind het fantastisch wat de mensen hier allemaal doen: tabellen bij houden met de yessim en andere sim cards om te kijken of ze werken, en sites ontmaskeren die beweren 3G's te kunnen unlocken (terwijl ze ze alleen jailbreaken). Waarvan ik het verschil dan ook weer heb moeten leren.

Enfin, met hulp van de mensen op dit forum moet het toch gaan lukken om straks allemaal de 3G te kunnen gaan gebruiken (zonder T-Mobile te spekken).


Quki alias Nicole
  #939  
Oud 21-08-08, 14:35
Coelers Coelers is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 30
Standaard

Hallo iedereen,
Ik ben Tim en ben sinds een paar weken dagelijks te vinden op iphoneclub.
Ik woon in Rotterdam ben 19 jaar en werk 2 dagen per week in een telefoonwinkel.
De 3 andere dagen doe ik tegelzetten. Het was voor mij dus ook niet zo moeilijk aan een iPhone te komen aangezien ik deze gewoon appart kon zetten .

Verder vind ik het vooral leuk om te zien hoe iedereen elkaar helpt op het forum en in de reacties onder nieuwe berichten op de homepage .
  #940  
Oud 22-08-08, 20:27
silvan123 silvan123 is offline
Banned
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: In limburg
Berichten: 3
Standaard

Hoi ik ben Silvan ben 33 jaar en kom dagelijks op dit forum voor nieuwtjes te lezen en zien.
Dankzei dit forum heb ik mijn Iphone kunnen unlocken en gejailbreaked naar 2.0
Naar een hogere versie durf ik niet te gaan aangezien ik er veel op heb staan via de Appsstore allemaal gekocht.

Ik hoop hier nog veel te zien en te leren

De groetjes iedereen
Reageren

Labels
apple, apps, iphone, iphone 4 16gb, review, touch


« Egres | - »

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stel je hier voor iphone king Archief 2 06-10-08 16:20
Stel jezelf een voor HerryMac Chat en geruchten 1 10-02-08 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.