//

Stel jezelf eens voor!!

Stel jezelf eens voor!! discussie in Stel jezelf voor forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben 38 jaar en sinds vorige week de trotse eigenaar van iphone 8GB 1.1.1 (productie week device week 39) werk thuis op een imac met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten > Stel jezelf voor
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 09-12-07, 12:44
b-boy b-boy is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard even voorstellen

Ben 38 jaar en sinds vorige week de trotse eigenaar van iphone 8GB 1.1.1 (productie week device week 39)

werk thuis op een imac met OSX en opt werk met xp

mijn iphone draait op het egde netwerk van mobistar en werkt perfect met mijn parrot bluetooth carkit.

alhoewel sinds 2004 een blackberry fan (heb nu een 8320) vind ik de iphone toch een knaller. ga beide toestellen naast mekaar blijven gebruiken

cheers

b.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #202  
Oud 10-12-07, 01:35
sdekker sdekker is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 20
Standaard Eindelijk m'n iPhone

Ik was vorige week in NY en op 5th Avenue de Apple Store binnengelopen. Me laten afschrikken door de drukte (zondag...) en niets gekocht. Bij de AT&T winkel wilden ze me niet helpen dus een dag later wéér naar de 5Th Avenue om alsnog een iPhone te kopen.

De verkoper had natuurlijk in de gaten dat ik'm wilde unlocken en was niet vriendelijk. Ik moet een ID en creditcard laten zien en werd na betalen weggekeken...

Jammer voor ze! Ik heb dit weekend gelijk aan de gang gegaan met het jailbraiker en activeren en dat ging easy. Alleen unlocken wil nog niet, heb de nieuwe bootloader, heeeeel irritant! Ik wilde'm namelijk nonchalant naast m'n laptop leggen en bewonderende blikken van collega's krijgen maar dat zit er nu nog niet in.

Ik vind het supertof dat er een site voor iPhone liefhebbers is, dit gaat me nog veel uurtjes kosten!

groetjes,

Sander Dekker

Toevoeging
: ik heb nu een Nokia 6230i die ik heeeeeel graag wil vervangen, 'k heb een ruime week een 24" iMac gehad maar die is terug vanwege een hondsberoerd scherm. Voorlopig alleen een iPhone voor mij!

Laatst gewijzigd door sdekker; 10-12-07 om 01:36. Reden: wat toegevoegd...
  #203  
Oud 10-12-07, 08:44
SPQR SPQR is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kerkrade
Berichten: 36
Standaard

@sdekker: Wat een stomme reactie van die Apple-medewerker. Je hebt blijkbaar een Amerikaanse creditcard/adres, dus ik snap niet waar die man zich nog druk over moet maken...
  #204  
Oud 10-12-07, 20:51
albertie's schermafbeelding
albertie albertie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 3
Standaard even voorstellen

Hallo,

Ik ben appie en kom uit het noorden van het land en heb sinds kort een Iphone 8gb waar ik erg blij mee ben.
Dit is een geweldige site voor de mensen die alles over de Iphone willen weten, ik heb de taal op de Iphone net naar het nederlands gezet via deze site echt geweldig.

Laatst gewijzigd door albertie; 10-12-07 om 20:53. Reden: text
  #205  
Oud 11-12-07, 11:38
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Hoi iedereen,

Mijn naam is Willem, 21 jaar uit Etten-Leur en ben sinds enkele weken in het bezit van een 8Gb US iPhone. Heb hem via gsmtrack aangeschaft en heb hem inmiddels al geupdate naar 1.1.2. Ik ben zeer tevreden over het apparaat en ik kan hem iedereen aanraden.

Dit forum is de ideale toevoeging voor de iPhone in nederland, heb je een iPhone dan kom je hier vanzelf terecht. En er zijn genoeg mensen die je willen helpen met je problemen, bij deze bedank ik al deze mensen. Verder ben ik ook altijd bereid om mensen te helpen. Dus wees niet bang om een pm te sturen.

Groetjes Willem
__________________
"We keep the Yellow flag flying high, from Beatrix to everywhere"

Laatst gewijzigd door Aapvader; 11-12-07 om 16:07.
  #206  
Oud 11-12-07, 15:43
harry58 harry58 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard hallo

Oke me even voorstellen. wil ik wel even doen.

Om te beginnen ik was de blije en trotse eigenaar van een Iphone, welke ik enkele maanden geleden zelf had meegonemen vanuit de US.

na wat mislukte pogingen om hem werkende te krijgen was het toch eindelijkgelukt en was ik de trotse eigenaar van een 111 versie.

maar onlangs voor een duikvakantie naar Egypte en daar gebeurde het. Ik verloor mijn evenwicht en mijn Iphone ging overboord. jeetje wat was dat enorm balen zeg. Iphone nog wel opgedoken en maar hopen dat het meevalt maar tevergeefs natuurlijk. mijn Iphone is overleden.

Nu heb ik nog wat kennisen dus ik hoop eerdaags weer een nieuwe te krijgen vanuit de US. alleen jammer dat er een nieuwe versie is. Dus misschien moet ik deze keer wel wat langer wachten voordat ik hem volledig werkende heb. maar ik vertrouw erop dat het gaat lukken en ik mijn nieuwe Iphone ook weer kan gaan gebruiken in NL. uiteindelijk kan en wil ik niet wachten totdat deze in NL wordt verkocht. duurt me gewoon te lang zeker nu ik er al eentje heb gehad.

Dus als iemand er nog eentje over heb voor deze pechvogel.....
  #207  
Oud 11-12-07, 21:09
HarryRink's schermafbeelding
HarryRink HarryRink is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: HOOGEVEEN
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar HarryRink
Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben Harry Rink uit Hoogeveen. Elektronicus van beroep en veel met m'n hobby (tevens mijn beroep) bezig. Mijn voornaamste werkzaamheden zijn het repareren van elektronische machinebesturing waardoor ik veel bij klanten over de vloer kom waar een niet functionerende machine staat. Vooral het naderhand vertrekken, over de schouder kijken en dan de (relatieve) rust op de werkvloer te zien geeft heel veel voldoening.
Sinds een paar weken heb ik een iPhone die al wel functioneert, maar nog niet helemaal NL ingesteld is. Er blijft dus nog even werk aan de winkel.
  #208  
Oud 12-12-07, 11:08
bobke1 bobke1 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 17
Standaard

Hallo

Ik ben bobke,en bezit sinds enkele weken een iphone,zeer tof ding,werkt prima ik kan er alles mee doen,ik heb wel een vraagje ,gisteren heb ik via itunes een games spel gekocht,,hoe kan ik dat nu overbrengen op mijn iphone of kan de iphone geen games aan.
Alvast bedankt.
  #209  
Oud 12-12-07, 12:17
herberts herberts is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard ff voorstellen

hallo iedereen

heb sinds gisteren een iphone1.1.2 uit de us heb al het een en ander gelezen op het forum en een poging gedaan om hem te jailbreaken welke is mislukt
het ging fout bij het downgraden naar 1.1.1 en krijg hem nu niet meer hersteld. zal alle topics nog een goed doornemen.
  #210  
Oud 12-12-07, 13:19
Klepdoos Klepdoos is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 6
Standaard

Hoi allemaal,

Ik lees al weken dagelijks op deze site, heb al een turbosim in huis en mijn iphone komt na de kerst. Ik woon in het oosten van het land en ben moeder van 2 pubers. Super deze site, elke dag al vast een beetje bezig met 'mijn' iphone.
Groetjes.
  #211  
Oud 13-12-07, 21:09
Peetjo Peetjo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 61
Standaard

Hallo iPhoners,

Sinds enkele weken bezoek ik regelmatig deze site. Eigenlijk vanaf de dag dat ik mijn iPhone kocht. Ik moest hem/ haar simlock vrij maken en dat lukte, dankzij een goede beschrijving van hier, in een keer. Inmiddels staan er op mijn iPhone een aantal leuke app's en door deze site blijf ik zo lekker bezig met het toestel. Ik ben er echt super blij mee. Als ontwerper werk ik al heel lang met de Apple en net als de iPhone vind ik het perfect werkende apparatuur en een super mooi design. Ik hoop nog veel te leren hier en mischien kan ik evt. anderen helpen op forum's.

Peter
  #212  
Oud 13-12-07, 21:30
kascar kascar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

Welkom Peter,
Ik ben in het bezit van de geweldige Iphone, zie dat deze van alles kan maar durf niets te doen want zie ook veel "overleden" verhalen, is het aanpassen zonder problemen te doen of moet je een NEURT zijn !!, veel suc6 met je apple
groetjes,
ka.bodde@zonnet.nl
  #213  
Oud 13-12-07, 21:49
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kascar Bekijk bericht
Welkom Peter,
Ik ben in het bezit van de geweldige Iphone, zie dat deze van alles kan maar durf niets te doen want zie ook veel "overleden" verhalen, is het aanpassen zonder problemen te doen of moet je een NEURT zijn !!, veel suc6 met je apple
groetjes,
ka.bodde@zonnet.nl
De meeste van ons passen van alles aan op onze iPhones. Als je ons allemaal NEURTS vindt zou ik er maar vanaf blijven dan
  #214  
Oud 13-12-07, 23:38
roelleke1 roelleke1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: belgie
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar roelleke1
Standaard

hallo,
ik ben roel en ik ben nog altijd student

ik ben op deze website al vele antwoorden op mijn vragen tegengekomen en nu had ik een vraag die er niet bij stond en dus drm heb ik mij ingelogd ;-)
  #215  
Oud 14-12-07, 09:18
Peetjo Peetjo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Veenendaal
Berichten: 61
Standaard

Hey Kascar,

Je las het al in het bericht van Psychonikeo.. en ik ben ook geen computer nerd.
Als je iPhone simlock vrij is en hij werkt normaal, hoef je er ook verder niet veel aan te doen. Je kunt hem aanvullen met leuke apps etc. , maar lees hier goed hoe je dingen moet doen. Ik kijk meestal eerst, of een aanpassing al getest is of door anderen al in gebruik zijn. Op de Wiki van deze site staat al een schat aan informatie en als je vragen hebt, stel ze gewoon er er is vast iemand met een zelfde ervaring die je kan helpen.

Peter
  #216  
Oud 14-12-07, 18:28
jappiededeur jappiededeur is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Mijn naam is Jasper en al reeds paar maanden in het bezit van een Iphone 1.1.1. NL-talig. Bevalt mij uitstekend, telkens opzoek naar nieuwtjes en uitbreidingen.

Nog wel paar probleempjes gehad met de edge settings omdat deze niet werd opgeslagen. de fix geinstalleerd en nog wat in winscp. gerommeld, maar zonder resultaat. Bij navraag van mijn provider blijkt dat ik toch onbeperkt internet heb.

Deze website vind ik trouwens erg handig en kijk er bijna dagelijks op! keep on the good work. groet
  #217  
Oud 14-12-07, 19:12
steffen steffen is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Meise, België
Berichten: 2
Stuur een bericht via Instant Messenger naar steffen Stuur een bericht via MSN naar steffen Stuur een bericht via Yahoo naar steffen
Standaard

Ik ben Steffen, studerende en uit België. Als ik geluk heb, heb ik binnen een dag of 10 eindelijk een iPhone. Mensen van 'via via' die in Amerika zitten i.v.m. werk en hopen dat ze er een voor mij willen/kunnen meebrengen .
Laten we hopen... en dan nog als het dan nog even meezit met een toekomstige unlock voor die nieuwste iPhones is het helemaal feest.
  #218  
Oud 15-12-07, 12:39
iJoskoe iJoskoe is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard Voorstellen

Mijn naam is Jos
Heb sinds 2 weken de iPhone in bezit.
Ik ben zeeeeer tevreden over het apparaat. Geweldig!
Had hiervoor een N95 van Nokia. Dus ik was wellicht wat verwend met de camera en moest hieraan wennen.

Ik volg het forum dagelijk en probeer wel eens wat dingen uit die hier aangedragen worden. Aangezien ik geen OSX of Windhoos draai (maar wel Ubuntu) kan ik niet alle zaken doen zoals jullie dat doen..
Wellicht in de toekomst.
Groetens
  #219  
Oud 15-12-07, 13:52
Bjornn Bjornn is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 9
Standaard

Hallo,

ik ben Bjorn, en ben een student.
Ook ik volg deze site al best lang, en heb eindelijk mijn iphone.
Ik heb hem geprobeerd te unlocken,. maar is fout gedaan, en weet nu niet meer wat ik moet doen.
Ik heb al een vraag gesteld en hoop dat ik snel antwoord krijg.

Gr Bjornn
  #220  
Oud 15-12-07, 14:03
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Hoi!

Ik ben Hidde, 16 jr en zit in 5 Havo.
Ik heb sinds eind november een iPhone, 1.1.2 otb unlocked met Turbosim.
Heb hiervoor een Nokia e65 gehad, ietsje beter maar de gebruikersinterface van de iPhone is zo goed.. (kwijl)
Mijn iPhone is een eindexamencadeau, dus als ik zak moet ik hem inleveren ^^

Gr. Hidde
Reageren

Labels
apple, apps, iphone, iphone 4 16gb, review, touch


« Egres | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stel je hier voor iphone king Archief 2 06-10-08 16:20
Stel jezelf een voor HerryMac Chat en geruchten 1 10-02-08 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.