//

Ondertitel probleem CinexPlayer

Ondertitel probleem CinexPlayer discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een film pauzeer in CinexPlayer en deze op een later moment weer verder start dan is mijn ondertitel verdwenen. Als ik probeer de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-11, 20:57
Hippiehip Hippiehip is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Ondertitel probleem CinexPlayer

Als ik een film pauzeer in CinexPlayer en deze op een later moment weer verder start dan is mijn ondertitel verdwenen. Als ik probeer de ondertitel opnieuw toe te voegen dan zie ik nog steeds geen ondertitel, ook niet als ik over het beeld schuif. Het komt ook vaak voor dat een ondertitel verdwijnt ca. vijf minuten voordat de film eindigt... Ik snap niet waar het aan ligt. Heeft iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-11, 03:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hippiehip Bekijk bericht
Als ik een film pauzeer in CinexPlayer en deze op een later moment weer verder start dan is mijn ondertitel verdwenen. Als ik probeer de ondertitel opnieuw toe te voegen dan zie ik nog steeds geen ondertitel, ook niet als ik over het beeld schuif. Het komt ook vaak voor dat een ondertitel verdwijnt ca. vijf minuten voordat de film eindigt... Ik snap niet waar het aan ligt. Heeft iemand een idee?
Geen idee, mss moet je eens een andere proberen want cinexplayer is niet de allerbeste die er is, ik vind bv av player en movie player beter dan cinexplayer. Nu, je zal me wel niet horen zeggen deze dat wel perfect gaan doen hetgeen jij wil doen omdat ik zoiets zelden tot nooit doen, dus nooit echt opgelet maar de applicaties kosten niet super veel geld dus het is mss wel eens het proberen waard om het eens via een andere te proberen.
  #3  
Oud 12-11-11, 13:01
Hippiehip Hippiehip is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb movieplayer ook, maar vind daarbij het beeld veel minder scherp en soms blokkerig. De ondertitels daarentegen werken wel goed in Movieplayer. Je hebt gelijk, geen enkele app is perfect...
  #4  
Oud 12-11-11, 15:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hippiehip Bekijk bericht
Ik heb movieplayer ook, maar vind daarbij het beeld veel minder scherp en soms blokkerig. De ondertitels daarentegen werken wel goed in Movieplayer. Je hebt gelijk, geen enkele app is perfect...
Av player dan maar proberen, das een goeie vind ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ondertitel Dekraker iPad algemeen 24 06-08-11 17:35
Cinexplayer gebruiken met kabel naar tv baw iPad algemeen 0 29-01-11 09:48
Cinexplayer... Jurry80 iPad algemeen 3 08-11-10 21:47
Video: DIVX film met losse ondertitel, hoe op iphone? grobben Muziek, foto & video 3 10-02-08 12:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.