//

iPAD TOP APPS.

iPAD TOP APPS. discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Post hier jullie beste en leukste apps; houd de game apps apart aub zodat het een beetje overzichtelijk blijft; Tvgids.tv pro voor ipad : is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-11, 21:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard iPAD TOP APPS.

Post hier jullie beste en leukste apps; houd de game apps apart aub zodat het een beetje overzichtelijk blijft;

Tvgids.tv pro voor ipad : is me dat een pracht app, steengoeie en leuke overzichtelijke tv gids, meer dan z'n geld waard amaai.
Je moet juust je emailadres ingeven en een wachtwoord en register klikken en dan effe gedult hebben eer je de bevestingsmail krijgt en klaar is kees.

iswifter; beste flash app, filmpjes + sites waar flash opzit speelt deze goed tot heel goed af.

yelo; voor wie telenet heeft (belgie).
Je programma's op afstand instellen enz....

Het nieuws; een vtm app met alle filmpjes van het nieuws, leuke app en is gratis.

djay; beste app die er is, kan je zo mee op een feest gaan draaien.

photosync; om je filmpjes en foto's naar je pc te zetten of omgekeerd, werkt ook op de iphone.

Het nieuwsblad; ik ben geabonneerd op deze dus kan ik gratis mijn gazet op de iPad lezen.

covert browser; als je ergens gebannen bent geraak je niet meer op deze hun site, maak gewoon een nieuw account aan met een nieuwe naam en emailadres en normaal gezien moet het lukken om er via deze app terug op te raken . Voor op de pc heb je torproject, heb ik al meermaals gebruikt en dan lach ik eens goed met die mods die me dan ten onrechte hebben gebannen.

song2email; muziek op je iphone kan je doormailen.

tuneinradio pro; beste streaming radio

avplayer HD; goeie app om avi/dvix/mp4 bestanden enz....op af te spelen, films enz....

touchnote; om kaartje te versturen, is goedkoper dan die van apple zelf.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Top 5 iPad Apps capesious iPad Apps 5 07-01-12 13:56
top 3 slechtste apps jaspercool iPhone Apps 1 26-07-11 18:17
Top 10 Cydia Apps!! FW 2.2 pannamoker Archief 3 08-01-09 19:18
Windows: Geen top free en top paid apps meer McNessie iTunes 4 21-10-08 08:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.