iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/)
-   -   WaiterOne ervaring gevraagd (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f123/ipad-apps-games/f124/ipad-apps/110422-waiterone-ervaring-gevraagd.html)

dongilly 23-01-12 01:22

WaiterOne ervaring gevraagd
 
Ik ben van plan om Waiterone te kopen maar lees niet zulke goeie dingen erover. Dus ik vraag om jullie ervaring te delen over deze app

Is er wat veranderd na de laatste update?

Alvast bedankt

MD1976 24-01-12 12:56

Zou ik ook wel eens willen weten, sta op het punt het aan te schaffen maar lees hier en daar dat het gewoonweg NIET werkt? En heb nu echt geen zin om een app van om en bij de 50Euro aan te schaffen...
Misschien ook ff interessant om te weten of het gehele systeem kan samenwerken met de aankomende verplichte blackbox ( hier in be )

Appsolute 31-01-12 16:41

Hoi, ik ben de maker van WaiterOne. Ik doe mijn best om de App echt wel naar behoren te laten werken. Ik heb ook een nieuwe update klaar, maar deze wil ik toch nog even grondig testen voordat ik ze op de App Store plaats. Deze app zit nu al reeds vol met parameters en opties. Je hebt geen idee wat er allemaal komt bij kijken.

En ivm de zogenaamde black box. Niemand is daar momenteel klaar mee in België, want de specs van het ministerie van financiën is nog niet klaar! Maar zodra deze uit is, koppel ik alles (voor de Belgen onder ons).

Indien je wenst kan ik wel wat promo codes los laten, maar dan moet je wel een horeca zaakje hebben. Ben toch eigenlijk ook al tevreden over wat iPhoneClub voor me betekend heeft. Zend maar een mailtje,

Groetjes,

Eddy

MD1976 31-01-12 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Appsolute (Bericht 767219)
Hoi, ik ben de maker van WaiterOne. Ik doe mijn best om de App echt wel naar behoren te laten werken. Ik heb ook een nieuwe update klaar, maar deze wil ik toch nog even grondig testen voordat ik ze op de App Store plaats. Deze app zit nu al reeds vol met parameters en opties. Je hebt geen idee wat er allemaal komt bij kijken.

En ivm de zogenaamde black box. Niemand is daar momenteel klaar mee in België, want de specs van het ministerie van financiën is nog niet klaar! Maar zodra deze uit is, koppel ik alles (voor de Belgen onder ons).

Indien je wenst kan ik wel wat promo codes los laten, maar dan moet je wel een horeca zaakje hebben. Ben toch eigenlijk ook al tevreden over wat iPhoneClub voor me betekend heeft. Zend maar een mailtje,

Groetjes,




Eddy



Hey Eddy,

Leuk dat je ff reageert op deze draad!
Wij hebben onze zaak 6 maanden terug opgestart ( www.degilde-debrug.be )en wachten op aanraden van de horeca federatie met de aanschaf van een kassasysteem, jou app zou hier zeker een een goed(koop) alternatief voor zijn, heb gelezen op jullie site dat je er ook meerdere printers mee kan aansturen... Wat bij ons zeker nodig is.

zou graag een promocode ontvangen maar je mailadres staat niet vermeld in je post...

Thx,
Maarten.

MD1976 01-02-12 16:12

Zonet waiterone geïnstalleerd via promocode, waarvoor dank!
Deze software zit er mij zeer compleet en professioneel uit, we zijn nu bezig alle gegevens aan het inbrengen en hopen om komend weekend te kunnen proefdraaien, ik zal mijn bevindingen zeker posten!
Wordt vervolgd...

dw70 05-02-12 17:31

Promocode
 
Wij gaan per 1 maart een nieuwe zaak starten en zijn ook op zoek naar een goed alternatief voor een kassasysteem. Het wordt een espressobar. We hebben nog geen website. Als het niet teveel gevraagd is zou ik ook graag een promocode ontvangen. Ik zal dan als tegenprestatie mijn ervaringen met het programma delen.

Appsolute 05-02-12 17:38

@dw70 : stuur me een email via dit forum, mvg

dw70 05-02-12 18:27

Promocode
 
Eddy,

Ik heb je ook via de mail al benaderd. Heb zojuist de UDID opgestuurd.

Gr. Dennis

Frederic Verpoest 11-03-12 09:40

Ik heb het programma aangeschaft op vraag van een vriend, welke een café houdt. Ik moet zeggen dat ik het een zeer fijne app vind. Zeer volledig qua functionaliteit en werkt zeer goed, ik begrijp de negatieve commentaren in de store niet zo goed. Ook de cafébaas zelf is er heel tevreden mee.

Persoonlijk heb ik juist enkele problemen met het definieren van de tafels. Blijkbaar is de lijst met tafels en de getekende tafels niet altijd synchroon. Ik had zo een hele hoop tafels getekend, en deze dan telkens een naam gegeven. Tijdens het testen bleek dan dat de getekende tafels niet gekoppeld waren aan de respectievelijke tafelnaam maar aan een andere klant. Er leek daar dus iets fout te gaan tussen de link tekening <-> id van de rekening.

Echter, tafels in een café zijn niet echt van toepassing en dit hebben we dus niet echt nodig. Er wordt veel meer gewerkt op klantnaam en dat lukt dan wel weer perfect.

Een enige functionaliteit die wij nog missen is het toevoegen van een product met een variabel bedrag. Zou bijvoorbeeld handig zijn dat als er bij een product geen prijs is ingesteld (en deze wel staat aangeduid als product), hij een extra dialoogvenster geeft om de prijs in te geven. Bijvoorbeeld handig als iemand een uitzonderlijk bedrag moet bijbetalen - of van de rekening moet worden afgetrokken, waarvoor het niet altijd loont een afzonderlijk product te definiëren.

Wat ook handig zou zijn is het automatisch aanmaken van backups of deze opslaan in de iCloud. Backups zijn superbelangrijk, maar worden oh zo vaak vergeten / te weinig gemaakt.

Verder heb ik alleen maar lof over het programma! Binnenkort gaan we nog een Wi-Fi-bonprinter aanschaffen en dan is de combinatie volledig. Ik zie geen enkele reden om naar een andere softwarepakket uit te kijken, welke toch alleen maar véél duurder uitkomen en geen meerwaarde bieden t.o.v. WaiterOne.

dw70 01-04-12 14:22

We zijn gisteren open gegaan met onze espressobar en hebben WaiterOne als kassasysteem geïmplementeerd. we hebben een epson ethernet bonnenprinter met daarop aangesloten de kassalade. Onze ervaringen tot nu toe zijn geweldig. Je kunt zeer eenvoudig items aanmaken en het systeem werkt heel erg intuïtief. Het maken van een overzicht van de verkopen aan het eind van de dag is zeer handig en goed, je kunt het op allerlei manieren laten zien. Ook het aansturen van de kassalade en de bonnenprinter gaat zeer goed. Wij kunnen iedereen aanraden om dit systeem te gebruiken, het is zeer aantrekkelijk geprijsd, je krijgt zeer goede en snelle response van de ontwikkelaar als je vragen hebt en het werkt fantastisch.

dongilly 10-04-12 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dw70 (Bericht 784470)
We zijn gisteren open gegaan met onze espressobar en hebben WaiterOne als kassasysteem geïmplementeerd. we hebben een epson ethernet bonnenprinter met daarop aangesloten de kassalade. Onze ervaringen tot nu toe zijn geweldig. Je kunt zeer eenvoudig items aanmaken en het systeem werkt heel erg intuïtief. Het maken van een overzicht van de verkopen aan het eind van de dag is zeer handig en goed, je kunt het op allerlei manieren laten zien. Ook het aansturen van de kassalade en de bonnenprinter gaat zeer goed. Wij kunnen iedereen aanraden om dit systeem te gebruiken, het is zeer aantrekkelijk geprijsd, je krijgt zeer goede en snelle response van de ontwikkelaar als je vragen hebt en het werkt fantastisch.

Mag ik vragen welke bonprinter en kassa lade jullie gebruiken?

dongilly 11-04-12 21:22

Vandaag aan de slag met waiterone promo eerste indruk !!!!!!!!!ziet er goed uit !!!!!!!!!!!!
En makkelijk te bedienen.
Ben nu op zoek naar een bonprinter en kassa laden.
Wi-Fi Bonprinters zijn nog wel aan de dure kant.

dw70 12-04-12 11:30

Wij gebruiken een epson Tm-t88v printer met vaste ethernet aansluiting. Op de printer is de kassalade aangesloten. Die is volgens mij ook van epson. Het geheel werkt uitstekend. Het klopt dat de bonnenprinters redelijk aan de prijs zijn. Maar je gebruikt ze wel de hele dag dus je kunt beter een goede hebben. Het aansluiten van de printer is echt een fluitje van een cent, je moet wel eerst het ip adres aanpassen zodat hij binnen het subiet van je netwerk valt, maar daarna is het een kwestie van het ip adres invullen in waiterone en hij doet het. Je kunt bij de printer ook je logo inspoelen zodat op elke bon je logo bovenaan staat. Ook dit is daarna eenvoudig aan te geven in waiterone. Ik weet niet waar je woont maar als je in Rotterdam woont kun je langskomen bij Caffé Booon in de proveniersstraat en kan ik je een demo geven.

dongilly 12-04-12 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dw70 (Bericht 787204)
Wij gebruiken een epson Tm-t88v printer met vaste ethernet aansluiting. Op de printer is de kassalade aangesloten. Die is volgens mij ook van epson. Het geheel werkt uitstekend. Het klopt dat de bonnenprinters redelijk aan de prijs zijn. Maar je gebruikt ze wel de hele dag dus je kunt beter een goede hebben. Het aansluiten van de printer is echt een fluitje van een cent, je moet wel eerst het ip adres aanpassen zodat hij binnen het subiet van je netwerk valt, maar daarna is het een kwestie van het ip adres invullen in waiterone en hij doet het. Je kunt bij de printer ook je logo inspoelen zodat op elke bon je logo bovenaan staat. Ook dit is daarna eenvoudig aan te geven in waiterone. Ik weet niet waar je woont maar als je in Rotterdam woont kun je langskomen bij Caffé Booon in de proveniersstraat en kan ik je een demo geven.

dw70
bedankt voor de informatie ik was ook al bij de epson tm-88IV of tm88V uitgekomen met ethernet want Wi-Fi is veelste duur.

Als ik een keer in 010 ben kom ik zeker een keer langs om te kijken hoe het bij jou werkt.d

HarryDuck 20-11-12 13:01

Weet iemand ook hoe je een open knop aanmaakt? Dat je zelf de prijs kan invoeren.

Appsolute 20-11-12 13:14

Neen kan je (nog) niet. Maar dat zal vlug komen. Eerst een paar andere zaken regelen. Denk over een paar weken (en na validatie door Apple).

blingbling 21-11-12 03:10

In ons restaurant zijn we aan het rondkijken naar een moderner kassasysteem. Ik ben zeer onder de indruk van de specificaties en mogelijkheden van WaiterOne!
Maar voor ons is het wel belangrijk om een open knop te hebben(dus ik wacht nog even), en hoe zit het met cadeaubonnen?

En zit er ook een trainingsmodus op?
En werkt het ook op de eerste generatie iPad?

Appsolute 23-11-12 12:11

Best nog even wachten, maar de zaken die je wenst komen er wel aan.

Werkt wel op een iPad1. Maar hou er wel rekening mee dat de laatste versie van iOS dat draait op een iPad1 versie 5.1.1 is. Ik zou dus toch kijken om te upgraden indien mogelijk.

Viavinex 13-06-13 17:54

Hallo, bij het bedrijf waar ik nieuw werk is waiterOne aangeschaft maar nog niet in gebruik genomen. Weet iemand waar ik een HANDLEIDING kan vinden, kan er geen wijs uit hoe dit te programmeren etc. Dank vast!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2013 om 16:54 ----------

Hallo, bij het bedrijf waar ik nieuw werk is waiterOne aangeschaft maar nog niet in gebruik genomen. Weet iemand waar ik een HANDLEIDING kan vinden, kom er geen wijs uit hoe dit te programmeren etc. Dank vast!

Appsolute 13-06-13 18:39

Ik heb een kleine 'getting-started-guide' gemaakt. Ik zal je die toesturen via email.,

mvg,

Eddy


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.